(Hospital)
"Hwa?!....Suga ok?"Tanya Mrs. Min yang baru sampai bersama Mrs. Park. "Hwa tak tau..."Yoonhwa menangis. Mrs. Park mengusap rambut Yoonhwa.
"Siapa keluarga Min Yoongi di sini?"Tanya doktor yang baru saja keluar dari bilik pembedahan Suga.
"S...saya...Saya omma dia..."Kata Mrs. Min. Doktor itu mengangguk. "Keadaan Yoongi tadi sangat tidak stabil...Saya dah cuba sebaiknya untuk menyelamatkan dia..." "Dia okay kan doktor?Anak saya?"Potong Mrs. Min. "Ya...Pembedahan berjaya...Yoongi berjaya diselamatkan walaupun banyak pendarahan berlaku terutamanya di bahagian kepala....Tapi ini baru berita baik...Dan Puan kena terima dengan hati yang terbuka satu berita buruk ini..."Kata doktor. Mrs. Min memandang doktor itu. "Anak puan mengalami anmesia... Tetapi saya tidak dapat pastikan sama ada ianya hilang ingatan yang penuh ataupun hanya separuh ingatannya saja yang hilang... "Terang doktor itu. "Dan Yoongi juga...Tidak akan sedarkan diri dalam waktu terdekat...Mungkin dalam seminggu lagi..."Sambung doktor itu. Mrs. Min mengangguk. "Kalau dah takde apa apa saya pergi dulu...Nanti Yoongi akan dipindahkan ke dalam wad biasa...Dan puan boleh melawat dia di situ..."Kata doktor itu. Mrs. Min mengagguk. "Kamsahabnida doktor..."Mrs. Min bow.
YOU ARE READING
Meow...•M.Y.G•[✔]
Short Story"Meow....." "Stop panggil aku Meow boleh ak?!..." "Kau tetap Meow aku walaupun kau takkan ingat balik"