"Kau suka kucing ea? "Tanya Yoonhwa. "Hoi... Sape bagi kau masuk rumah aku? "Tanya Suga. "Omma kau... "Balas Yoonhwa. "Nak Meow... "Kata Suga. "Nah... Comelkan kucing aku... Mendiang appa aku yang bagi aku... "Kata Yoonhwa. Suga hanya mengangguk. "Amboi... Yoongi... Dah dapat chingu tak bagi tau omma ya.... "Kata Mrs. Min. "M.. Mane Ade... Dia bukan chingu Yoon la..." Kata Suga. "Hish... Tak baik la kamu cakap macam tu... "Kata Mrs. Min. "Yoon naik atas dulu... "Kata Suga. "Nanti aku pulang balik Meow... "Kata Suga. Yoonhwa hanya mengangguk.
"Haih... Lega auntie tau dia pandai berkawan... "Kata Mrs. Min. "Kenape pulak? "Tanya Yoonhwa. "Sebelum kami pindah sini Yoongi tu pendiam orangnya. Tak pernah ade kawan. Dia asyik berkurung dalam bilik je... "Kata Mrs. Min. "Ye ke?Dengan saya dia banyak cakap pulak... Pemalu rupanya.. Kikikiki... "Kata Yoonhwa."Auntie harap kamu boleh terus jadi chingu dia dan jagakan dia bila auntie takde... "Kata Mrs. Min. "Hish... Auntie ni... Jangan la sedih sedih... "Kata Yoonhwa. "Hish... Xde la... Nanti Yoongi satu kelas dengan kamu kan? "Tanya Mrs. Min. "Haah... "Balas Yoonhwa. "Tolong tengok tengokkan dia kat sekolah yaa... Dia ade masalah sikit bila kat sekolah. "Kata Mrs. Min"Okay... "Balas Yoonhwa. "Thanks Yoonhwa... "Ucap Mrs. Min.
YOU ARE READING
Meow...•M.Y.G•[✔]
Historia Corta"Meow....." "Stop panggil aku Meow boleh ak?!..." "Kau tetap Meow aku walaupun kau takkan ingat balik"