Anne bana turta yap

53 5 16
                                    

Kamil bir gun annesinden turta ister annesi kamilden bezmistir cunku her gun turta ister ve aklina bir fikir gelir annesi tamamder ve kamili gonderir annenin yuzunde  dehset verici bir sekil vardi fikri gece korkunc bir turta kiyafeti giyip kamili korkutmak

               Turta hazır plan hazır
Anne turtayi yapip kamile vermisti
saat dokuzdu  kamil turtayi yiyip yatmaya gitti ve annesi kamil yatar yatmaz turta kiyafetini giydi saat gece 3 e kadar bekledi ve kamil su icmeye kalkti mutfagin icinde karanlikta bekliyodu kamil ısığı acti ve bagirdi turta ustune atladi kamil turtadan siyrildi ve bir kufur etti sonra cekmeceyi acti ve bir kasap bicagi cekti turtaya saplamaya başladı  sonra turta yere dustu ve turtayi 4 e boldu ve hepsini yedi sonra yatak odasindaki babasini yedi ve kardesini ve tum binayi ve tum mahalleyi ve tum sehri ve tum ulkeyi ve dunyayi yedi  hahahahahahahahahhahahahaha!!!!


                                                              ŞİMDİKİ DURAK MARS

Kamil Dünyada tek başına kalmıştı ve kafayı yemişti(hani şu korku filmlerinde korkunç kadın veya erkek kafasını sağa sola ani hareketlerle oynatır ya ha öyle işte) sokaklarda geziniyodu ama hayla turta istiyodu kendi kendine bi elmalı  bi armutlu bi üzümlü turta olsa diyodu.

kamil başka gezegenlere gitmeliydi  tam bi salaktı  tek bildiği şey Mars ın en yakın gezegen olduğuydu ve marsa gitmeye karar verdi kendi kendine bu kadar turta yedim (güya turta yedi aç köpek tüm dünyayı yedi)sonra  birazda fasulye yiyem kuru fasulye ohh sonra ben o osurukla marsa giderim dedi kendi kendine (mal işte kendi kendine konuşuyo slk) bi kuru fasulye restoranı hatırladı sokağın sonunda kendi kendine düşünüyodu sırf kuru fasulye restoranı mı açılır diye (sanane göt sanane ) sonra ordan 2 kazan fasulye bulur bozukta olsa yer dışarı bi çıkar zart zart salmaya başlar (hadi hayvanlarla bitkiler hayatta kaldı onlarda bu leş bu bok kokulu kokuyu koklayarak ölecek yazık) zart zart derken uzaya çıkar ama kamil ölmez çünkü (balina kadar olmuş hayvan 100 kat derisi var üşümüyoda akciğerleride büyümüş ölmüyo) yaklaşık 10 dk da marsa varır ve iner sonra ...........


                                                                KAMİL AĞLAMA

Kamil Marsa zorlu bir iniş sonrası Marsın büyük bir tepesinde olduğunu anlar yukarıdan etrafı süzer ve ne görsün  aşağıda uzay gemisine benzeyen bir şey ve etrafında gezinen şeyler vardı kamil hemen aşağıya koşarak inmeye çalışır ama ayağı kayar ve o dev tepeden aşağıya kadar yuvarlanır yuvarlana yuvarlana yuvarlana aşağı iner ve kısa süreli bir baygınlık geçirir uyandığında etrafında canlılar vardı bunlar uzaylıydı uzaylılar bişey diyodu ama kamil anlamıyodu tam kendine geldiğinde  ne dediklerini anlamıştı uzaylılar kamil ağlama diyodu kamilin sinirleri bozulmuştu her saniye yaklaşık 50 uzaylı elinde silahla kamil ağlama diyodu kamil artık delirmişti gözü dönmüş şekilde bir uzaylının üstünde atladı ve (uzaylılar çok taşaklı çıktı gerçekten çok taşaklı çıktı bunun anasını ağlattılar ve öldü işte kamilcik öldüüüü)

Dehşet TurtaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin