Kaite szemszöge:
Egy szép nyári napon kezdődött. Ugyan olyan mint a többi. Gondoltam. De az életemben egy hatalmas fordulópont jött el. Az anyukám megint meg kérdeztem miért nincs velünk apa. Azért 14 évesen had tudjam már meg az igazat. És meg is tudtam..... Ami nagyon meglepett..... Mert az apám Morro. Igen az a Morro. Az óta bele törődtem és próbálgatom az elemi erőmet. Ez az egy jó dolog benne. Meg örököltem apám elemi erejét. A szél elemet. Mondjuk így nem hangzik túl menőnek. De vissza térve a jelenhez. Anyukám épp a gólya táborra visz. Nagyon izgulok. Mi van ha ugyan olyan lesz mint az előző osztályom?? Utáltak..... Pedig nem is ismertek. Amúgy Debrecenbe fogunk menni. Körülbelül 2 óra. Meg érkezünk a buszmegállóba és oda megyünk az új ofőmhőz.
Csilla néni: Oh, sziasztok. Én Csilla vagyok.
Kriszti néni: Én Kriszti vagyok. Az osztály fönök helyetes.
Kaite: Kaite Smith.
Mosolygok és a többieket kezdem fürkészni.
Csilla: Nyugodtan menj oda hozzájuk.
Mosolyog rám én meg el megyek mellette. Körül nézek és oda megyek egy fekete hajú lányhoz.
Kaite: Szia, Kaite vagyok.
Mosolyogok rá.
Nya: Én meg Nya. Örülök, hogy végre meg érkezett egy lány is és nem csak fiúk vannak.
Jay: Miért, nem vagyunk idegesítőek. Amúgy Jay vagyok.
Kai: Én Kai vagyok. Nya bátya és a leghelyesebb.
Kacsint rám. Legalább nem önbizalom hiányos.
Zane: Zane vagyok.
Lloyd: Én Lloyd vagyok.
Cole: Téged hogy hívnak? Amúgy Cole vagyok.
Kaite: Kaite vagyok.
Lassan a többiek is meg érkeznek. Pontosan nyolckor fel szállunk a buszra. Nya és Jay egymás mellé ülnek. Mögéjük ül Kai és Lloyd. Utána én ülök Cole-lal és mögöttünk ül Zane és pixal akivel nem rég ismerkedtünk meg. Egész úton beszélgetünk és nasizunk. Vagyis lopják a ropim. Le szállunk a buszról és meg pillantjuk a szállást. Egész otthonos. Legalábbis kívülről az.
Csilla néni: Szóval négy fős szobák vannak. Vagyis négy négy fős és egy két fős, de mivel 16 vagytok tiétek lesz a négy fős. Arra kérlek titeket, hogy a lányok ne legyenek a fiúkkal.
Nya: Jó akkor keresünk még egy lányt.
Néz rám és Pixalra Nya. Nyanak csak szólnia kellett rögtön elénk áll egy lány.
Jessica:Sziasztok én Jessica vagyok. Lehetek veletek egy szobában?
Pixal: Naná.
Végül így lettek a szobák:
Nya-Kaite-Pixal-Jessicca
Kai-Lloyd-Cole-Jay
Zane-Gergő-Balázs-Benedek
Gergővel, Balázzsal és Benedekkel még a buszon ismerkedtünk meg. Jó fejek.
YOU ARE READING
Az élet könnyű, ja nem. [Ninjago Cole ff]
FanfictionEgy lány akinek az élete meg változik. Hat ninja akik védik ninjago városát. A suli ami nem könnyű és soha nem is lesz az. És még a szerelem. Na meg látjuk ebből mi lesz.