פרק 2 ~ תגיד לי!

95 14 28
                                    

"אתה פתחת בנאדם." אמר ג'ונגקוק בהלם וג'ימין לא ידע מה לעשות.
הוא שם לב שלג'ונגקוק יש אובססיה כלשהי לגביו אך הוא מעולם לא נתן לזה יותר מידי מתשומת ליבו, הוא היה עסוק מידי בעבודתו עם המתים ועם הלהקה שלא היה לו זמן בלהוריד את חשדותיו של חברו לטימיון.
"אתה עקבת אחריי." הצליל ג'ימין רק לומר ולבלוע את רוקו בקול ובפחד. הוא התגלה. אם מישהו שלא אמור לגלות את זה ידע... הוא יהיה בצרות.
שניהם יהיו בצרות.
"מה את עשית לו?" שאל ג'ונגקוק שהשתדל בכל כוחו לצאת מההלם שעוד לא עזב אותו וג'ימין נשך את שפתו המלאה והביט לצד. איך הוא יוצא מזה?
"אני לא עשיתי לו כלום, רק... ביקרתי אותו." אמר ג'ימין בשקט ובבהלה.
"על מה דיברת על גן עדן וכל הדברים האלה? ומה המפתח הזה? הייתה לך הילה קודם, מה היא? הבחור הזה לא נראה מבוהל לראות אותך, אתם מכירים? תגיד לי!" ג'ונגקוק התחיל לצעוק, גופו ממיר את הבהלה והפחד בכעס שיוצא על הבחור המתוק שלפניו.
"קוקי, אני לא יכול לספר לך כלום, אני נשבע שאם יכולתי היית יודע מזה." ג'ימיו ניסה להשתמש בשם החיבה של ג'ונגקוק בניסיון נואש להרגיע אותו אבל לא נראה שהבחור שם לב למילותיו.
"תסביר לי! זה שאתה מסתובב עם כולנו אומר שגם אנחנו נמות בקרוב?!" הוא צעק וג'ימין נרתע. הוא מעולם לא חשב על זה ככה.
הוא באמת מלווה חלק מהאנשים תקופה עד למותם, אבל הוא מעולם לא חשב על העובדה שזה שהוא חלק מהלהקה יכולה להיות סימן שהלהקה תמות בקרוב.
רעד עבר בגופו.
"אני לא יודע." אמר כתום השיער בלחש. "בוא נחזור לבית, אני... אסור לי לספר לך כלום." ג'ימין התחנן אבל מבטו של ג'ונגקוק לא התרכך אפילו לא בקצת.
"אתה תספר לי בכל מקרה." הוא דרש וג'ימין נאנח.
"לא פה, המשפחה שלו אמורה להגיע בכל רגע." הבוגר אמר בתבוסה.
"אתה הרגת אותו, אתה צריך להתייצב מול המשפחה שלו!" קרא ג'ונגקוק.
"אני לא הרגתי אותו, אני הבאתי אותו לגן עדן." ג'ימיו אמר בשקט ושחור השיער נראה מבולבל מתמיד.
"גן עדן?" הוא שאל ונזכר לפתע בהילה שעטפה רת ראשה הכתום של ג'ימין כמה דקות קודם לכן.
"ג'ונגקוק," לחש ג'ימין. "קוקי, בבקשה." הוא התחנן ומבטו של ג'ונגקוק נראה שנכנע. חיוך קטן עלה לשפתיו של ג'ימין והוא תפס בידו של חברו, מושך אותו אחריו החוצה מהבית שניות אחדות לפני שמכונית קטנה וחבוטה חנתה מול הבית וממנה יצאו שלושה אנשים, שניים מהם הזכירו לג'ימין את הזקן והוא חייך בעצב.
הוא שנא את העבודה שלו, הוא גרם לכל כך הרבה אנשים עצב, אבל הוא נהג להזכיר לעצמו בכל יום שהוא עושה רק טוב לאדם אותו הוא לוקח. הוא מביא אנשים טובי לב למקום שמגיע להם להיות בו, הוא מצער עשרות אנשים בשביל לגרום לאחד שאפילו לא מכיר לזכות בחיים טובים אחרי המוות.
גם אחרי שנים רבות, ג'ימין עדיין לא היה בטוח מה הוא מרגיש כלפי העבודה שלו.

---------------

מה יקרה בפרק הבא? ג'ימין יספר לקוקי את האמת לגביו? איך קוקי יקבל את האמת?
תכתבו לי בתגובות ומה שהכי ימצא חן בעיניי או יקבל הכי הרבה תגובות חיוביות ינצח וימשיך את הספר
מטרה: 6 הצבעות ו15 תגובות

מפתחות המוותWhere stories live. Discover now