الحلقة4

5.4K 127 1
                                    

بنت من الأرياف
ﺍﻟﺤﻠﻘﻪ ٤
ﺣﻴﺎﻩ ﻃﻠﻌﺖ ﺍﻭﺿﺘﻬﺎ ﻭﻫﻲ ﻣﺨﻨﻮﻓﻪ ﻭﻣﻀﺎﻳﻘﻪ ﻣﻌﻘﻮﻟﻪ ﺣﺒﻬﺎ ﻻﺩﻡ ﻛﺎﻥ ﻭﺍﺿﺢ ﺍﻭﻱ ﻛﺪﻩ ﻟﺪﺭﺟﻪ ﺧﻠﺖ ﻋﻤﻬﺎ ﻳﻌﺮﻑ ﻭﻳﺤﺲ ﺑﻴﻬﺎ ... ﻭﺑﺪﺃﺕ ﺗﻔﻜﺮ ﻓﻲ ﻛﻼﻡ ﻋﻤﻬﺎ .. ﻭﺗﻜﻠﻢ ﻧﻔﺴﻬﺎ ﻣﻌﻘﻮﻟﻪ ﻫﻔﺮﺽ ﻧﻔﺴﻲ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﻫﺘﺠﻮﺯﻩ ﻏﺼﺐ ﻋﻨﻪ ﻫﺎﺟﻲ ﻋﻠﻲ ﻛﺮﺍﻣﺘﻲ ﻭﺍﻭﺍﻓﻖ ﻋﻠﻲ ﻃﻠﺐ ﻋﻤﻲ ﻧﻔﺨﺖ ﺑﻀﻴﻖ ﻭﻗﺎﻣﺖ ﺗﺘﺆﺿﻲ ﻋﻠﺸﺎﻥ ﺗﺼﻠﻲ ﺻﻼﻩ ﺍﺳﺘﺨﺎﺭﻩ ﻳﻤﻜﻦ ﺗﻮﺻﻞ ﻟﻘﺮﺍﺭ ...
ﺍﺩﻡ ﻭﺻﻞ ﻗﺪﺍﻡ ﺑﻴﺖ ﻣﺎﻫﻲ ﻭﻧﺰﻝ ﻻﺯﻡ ﻳﺸﻮﻑ ﺟﻤﺎﻝ ﻭﻳﺘﻜﻠﻢ ﻣﻌﺎﻩ ﻭﻳﻌﺮﻓﻪ ﺍﻟﻠﻲ ﺣﺼﻞ ﻭﺍﻧﻪ ﻫﻴﺴﻴﺐ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ...
ﻭﻳﻌﺘﻤﺪ ﻋﻠﻲ ﻧﻔﺴﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﻟﻠﻲ ﺍﺑﻮﻩ ﻗﺎﻟﻪ ﻓﻲ ﺣﻘﻪ ﻭﻓﺮﺽ ﻗﺮﺍﺭﺍﺗﻪ ﻋﻠﻴﻪ ...
ﺍﺩﻡ : ﺭﻥ ﺟﺮﺱ ﺍﻟﻔﻴﻼ ﻭﺩﺧﻞ ﻟﻘﻲ ﺟﻤﺎﻝ ﻗﺎﻋﺪ ﻓﻲ ﻣﻜﺘﺒﻪ
ﺍﻟﺨﺪﺍﻣﻪ : ﺛﻮﺍﻧﻲ ﻭﺟﻤﺎﻝ ﺑﻴﻪ ﻫﻴﻜﻮﻥ ﻋﻨﺪﻙ ﻳﺎ ﺍﺩﻡ ﺑﻴﻪ ...
ﺍﺩﻡ ﻛﺎﻥ ﻗﺎﻋﺪ ﻣﺨﻨﻮﻕ ﻭﻣﺶ ﻋﺎﺭﻑ ﻫﻴﻌﻤﻞ ﺍﻳﻪ ... ﻭﻻ ﻫﻴﻘﻮﻝ ﻟﺠﻤﺎﻝ ﺍﻳﻪ ...
ﺟﻤﺎﻝ : ﺍﻫﻼ ﻳﺎ ﺍﺩﻡ ﺍﺯﻳﻚ ...
ﺍﺩﻡ : ﺳﻠﻢ ﻋﻠﻴﻪ ﻛﻮﻳﺲ ﺍﻟﺤﻤﺪ ﻟﻠﻪ
ﺟﻤﺎﻝ : ﻋﻤﻠﺖ ﺍﻳﻪ ﻣﻊ ﺍﺑﻮﻙ ﻋﺮﻓﺖ ﺗﻘﻨﻌﻪ ﺍﻧﻪ ﻳﺴﻴﺐ ﺍﻟﺸﻐﻞ ﻳﻤﺸﻲ ﺯﻱ ﻣﺎ ﻛﺎﻥ ﻣﺎﺷﻲ ﻭﻻ ﻟﺴﻪ ﺩﻣﺎﻏﻪ ﻧﺎﺷﻔﻪ ..
ﺍﺩﻡ : ﺑﺨﺠﻞ ﻣﺶ ﻋﺎﺭﻑ ﻳﻘﻮﻝ ﺍﻳﻪ ﻫﻮ ﺑﺼﺮﺍﺣﻪ ﻳﺎ ﻋﻤﻲ ﺑﺎﺑﺎ ﻟﺴﻪ ﻋﻨﺪ ﺭﺃﻳﻪ ﻭﻛﻤﺎﻥ ﻫﻮ ﺍﻟﻠﻲ ﻫﻴﻤﺴﻚ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ
ﻭﻣﺶ ﺑﺲ ﻛﺪﻩ ﺩﻩ ﻛﻤﺎﻥ ﻋﺎﻳﺰ ﻳﺒﻌﺪﻧﻲ ﻋﻦ ﻣﺎﻫﻲ ﻭﻳﺠﻮﺯﻧﻲ ﺑﻨﺖ ﺍﺧﻮﻩ ﺍﻟﻔﻼﺣﻪ
ﺍﻧﺎ ﻣﺶ ﻋﺎﺭﻑ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﻳﻪ ﺍﻟﻠﻲ ﺣﺼﻠﻪ
ﺟﻤﺎﻝ : ﺑﺼﺪﻣﻪ ﻳﻌﻨﻲ ﻫﻮ ﺍﻟﻠﻲ ﻫﻴﻤﺴﻚ ﺍﺩﺍﺭﺓ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ... ﻣﺴﺘﺤﻴﻞ ﺩﻩ ﻳﺤﺼﻞ ﺍﺑﻮﻙ ﻟﻮ ﻟﻐﻲ ﺍﻟﻌﻘﻮﺩ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﻨﺎ ﻣﻊ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ﺍﻻﺣﻨﺒﺒﻪ ﺑﻴﻘﻲ ﺧﻼﺹ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ﺿﺎﻋﺖ ﺍﺣﻨﺎ ﺑﻴﻨﺎ ﺷﺮﻭﻁ ﺟﺰﺍﺀ ﺑﻤﻼﻳﻴﻦ ... ﺍﻧﺖ ﻻﺯﻡ ﺗﺘﺼﺮﻑ ...
ﺍﺩﻡ : ﺍﻧﺎ ﺧﻼﺹ ﻣﻌﺘﺶ ﻓﻲ ﺍﻳﺪﻱ ﺣﺎﺟﻪ ﻋﻠﺸﺎﻥ ﺍﺗﺼﺮﻑ ﺑﺎﺑﺎ ﺧﻼﺹ ﺣﻜﻢ ﻭﺍﺣﻨﺎ ﻋﻠﻴﻨﺎ ﺍﻟﺘﻨﻔﻴﺬ ﻋﻠﺸﺎﻥ ﺍﻧﺎ ﺧﻼﺹ ﻫﺴﻴﺐ ﺍﻟﺸﻐﻞ ﻭﻫﻜﻮﻥ ﺣﺮ ﻧﻔﺴﻲ ﻭﻣﺶ ﻫﺨﻀﻊ ﻟﻘﺮﺍﺭﺍﺗﻪ ...
ﺟﻤﺎﻝ : ﻻﻃﺒﻌﺎ ﺍﻧﺖ ﻓﻲ ﺍﻳﺪﻙ ﻛﻞ ﺣﺎﺟﻪ ﻭﺍﻫﻢ ﺣﺎﺟﻪ ﺍﻧﻚ ﻣﺘﺴﺒﺶ ﻻﺑﻮﻙ ﺍﻟﺴﺎﺣﻪ ﻭﻓﻜﺮﻩ ﺍﻧﻚ ﺗﺴﻴﺐ ﻛﻞ ﺣﺎﺟﻪ ﻻﺑﻮﻙ ﺩﻩ ﺍﻛﺒﺮ ﻏﻠﻂ ﻋﻠﺸﺎﻥ ﺳﺎﻋﺘﻬﺎ ﻛﻠﻨﺎ ﻣﺶ ﻫﻨﻼﻗﻲ ﻧﺎﻛﻞ ...
ﺍﺩﻡ : ﺑﺲ ﺍﻧﺎ ﺧﻼﺹ ﺧﺪﺕ ﻗﺮﺍﺭﻱ ﻭﻣﺶ ﻫﺮﺟﻊ ﻓﻴﻪ ... ﺍﻧﺖ ﻓﻬﻤﺖ ﺑﺎﺑﺎ ﻃﺎﻟﺐ ﻣﻨﻲ ﺍﻳﻪ ﻋﺎﻳﺰﻧﻲ ﺑﻜﻞ ﺑﺴﺎﻃﻪ ﺍﺗﺨﻠﻲ ﻋﻦ ﻣﺎﻫﻲ ﻭﺍﺗﺠﻮﺯ ﺑﻨﺖ ﻋﻤﻲ ... ﺍﻧﺎ ﺍﻟﺤﻤﺪ ﻟﻠﻪ ﺍﻗﺪﺭ ﺍﻋﺘﻤﺪ ﻋﻠﻲ ﻧﻔﺴﻲ ﻭﻋﻨﺪﻱ ﺷﻘﺘﻲ ﻭﺍﻗﺪﺭ ﺑﻜﻞ ﺳﻬﻮﻟﻪ ﺍﺷﺘﻐﻞ ﻓﻲ ﺍﻱ ﺷﺮﻛﻪ ﻭﺍﻋﻴﺶ ﺣﻴﺎﺗﻲ ﻣﻦ ﻏﻴﺮ ﻣﺎ ﺣﺪ ﻳﺘﺤﻜﻢ ﻓﻴﻬﺎ ...
ﺟﻤﺎﻝ : ﺑﺴﺨﺮﻳﻪ ﻻ ﺍﻧﺖ ﺷﻜﻠﻚ ﺍﺟﻨﻨﺖ ﺗﺘﺠﻮﺯ ﻭﺗﻌﺘﻤﺪ ﻋﻠﻲ ﻧﻔﺴﻚ ﻣﻦ ﻣﺮﺗﺐ ﻭﻇﻴﻔﻪ ﺑﻨﺘﻲ ﺑﺘﺼﺮﻓﻪ ﻓﻲ ﻳﻮﻡ ﺍﻧﺖ ﺑﺘﻀﺤﻚ ﻋﻠﻴﺎ ﻭﻻ ﻋﻠﻲ ﻧﻔﺴﻚ ...
ﺍﻧﺴﻲ ﺍﻟﻤﻮﺿﻮﻉ ﺩﻩ ﻻﺯﻡ ﺗﻼﻗﻲ ﻃﺮﻳﻘﻪ ﺗﻌﻘﻞ ﺑﻴﻬﺎ ﺍﺑﻮﻙ ﻭﻓﻜﺮﻩ ﺍﻧﻚ ﺗﻌﺘﻤﺪ ﻋﻠﻲ ﻧﻔﺴﻚ ﺩﻱ ﺍﻧﺴﺎﻩ ﺧﺎﻟﺺ
ﺍﺩﻡ : ﺑﺼﺪﻣﻪ ﺑﺲ ﺍﻟﻠﻲ ﺍﻧﺖ ﻣﺘﻌﺮﻓﻬﻮﺵ ﻃﺎﻟﻤﺎ ﺑﺎﺑﺎ ﺧﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﺶ ﻫﻴﺮﺟﻊ ﻓﻴﻪ ﻭﺍﺳﺘﺤﺎﻟﻪ ﺍﻧﻪ ﻳﺸﺘﻐﻞ ﻣﻊ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ﺍﻻﺟﻨﺒﻴﻪ ﺗﺎﻧﻲ ﻭﺍﻻﻫﻢ ﻣﻦ ﺩﻩ ﻛﻠﻪ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺑﺠﻮﺍﺯﻱ ﻣﻦ ﺑﻨﺖ ﻋﻤﻲ ....
ﻣﺎﻫﻲ ﻋﺮﻓﺖ ﻣﻦ ﺍﻟﺨﺪﺍﻣﻪ ﺍﻥ ﺍﺩﻡ ﻫﻨﺎ ﻧﺰﻟﺖ ﺗﺸﻮﻓﻪ ﺑﺲ ﺍﻧﺼﺪﻣﺖ ﻣﻦ ﻛﻠﻤﻪ ﺟﻮﺍﺯﻩ ﻣﻦ ﺑﻨﺖ ﻋﻤﻪ ...
ﻣﺎﻫﻲ : ﺑﺼﺪﻣﻪ ﺑﻨﺖ ﻋﻤﻚ ﻣﻴﻦ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﺘﺘﻜﻠﻢ ﻋﻨﻬﺎ؟؟؟؟؟ ....
ﺍﺩﻡ : ﻟﻒ ﻭﺷﻪ ﻟﻤﺎﻫﻲ ﺍﻟﻠﻲ ﺍﻟﺪﻣﻮﻉ ﺍﺗﺠﻤﻌﺖ ﻓﻲ ﻋﻨﻴﻬﺎ ... ﺍﺩﻡ ﻗﺮﺏ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﻭﺧﺪﻫﺎ ﻓﻲ ﺣﻀﻨﻪ ...
ﻣﺎﻫﻲ : ﺯﻗﺘﻪ ﺑﻌﻴﺪ ﻋﻨﻬﺎ ﻣﻤﻜﻦ ﺗﺮﺩ ﻭﺗﻌﺮﻓﻨﻲ ﺑﻨﺖ ﻋﻤﻚ ﻣﻴﻦ ﺩﻱ ﻭﺍﻳﻪ ﺍﻟﺤﻜﺎﻳﻪ ﺑﺎﻟﻈﺒﻂ ...
ﺍﺩﻡ : ﻃﻴﺐ ﻣﻤﻜﻦ ﺗﻬﺪﻱ ﻭﺍﻧﺎ ﻫﺤﻜﻴﻠﻚ ﻋﻠﻲ ﻛﻞ ﺣﺎﺟﻪ ...
ﺑﺪﺍ ﺍﺩﻡ ﻳﺤﻜﻲ ﺍﻟﻠﻲ ﺣﺼﻞ ﻣﻦ ﺑﺪﺍﻳﻪ ﺍﻟﺼﺒﺢ ﻓﻲ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ﻟﺤﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺑﻮﻩ ﺑﺈﻧﻪ ﻳﺒﻌﺪ ﻋﻨﻬﺎ ﻭﻳﺘﺠﻮﺯ ﺑﻨﺖ ﻋﻤﻪ ...
ﻣﺎﻫﻲ : ﺑﺼﺪﻣﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻲ ﺳﻤﻌﺘﻪ ﻳﻌﻨﻲ ﺍﻳﻪ ﺍﻟﻜﻼﻡ ﺩﻩ ﻭﺑﺼﺖ ﻋﻠﻲ ﺑﺎﺑﺎﻫﺎ ﻭﺍﻧﺖ ﺍﻳﻪ ﺭﺃﻳﻚ ﻓﻲ ﺍﻟﻜﻼﻡ ﺩﻩ ﻳﺎ ﺑﺎﺑﺎ ﻫﻮ ﻟﻌﺐ ﻋﻴﺎﻝ ﺍﺯﺍﻱ ﻳﺎﺧﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﻋﺪﻡ ﺟﻮﺍﺯﻱ ﻛﺪﻩ ﻣﻦ ﻧﻔﺴﻪ ﻫﻮ ﻣﻔﻜﺮ ﻧﻔﺴﻪ ﺍﻳﻪ ....
ﺟﻤﺎﻝ : ﺑﻴﺤﺎﻭﻝ ﻳﻜﺘﻢ ﻏﻀﺒﻪ ﻫﻮ ﺩﻩ ﻓﺆﺍﺩ ﻃﻮﻝ ﻋﻤﺮﻩ ﻣﺶ ﺑﻴﻬﻤﻪ ﺣﺪ ﺍﻫﻢ ﺣﺎﺟﻪ ﻋﻨﺪﻩ ﻧﻔﺴﻪ ﻭﺑﺲ .. ﻧﻔﺦ ﺑﻀﻴﻖ ﻭﻭﺟﻬﻪ ﻛﻼﻣﻪ ﻻﺩﻡ ﻋﻨﺪﻱ ﺣﻞ ﻭﺍﻟﻘﺮﺍﺭ ﻟﻴﻜﻢ ....
..........
ﻋﻨﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﻭﻛﻤﺎﻝ ...
ﻛﻤﺎﻝ ﻗﺎﻋﺪ ﺳﺮﺣﺎﻥ ﻭﻣﺒﺘﺴﻢ ﻓﻲ ﺍﻟﻠﻲ ﺧﻄﻔﺖ ﻗﻠﺒﻪ ﻭﻋﻘﻠﻪ ﻣﻦ ﻳﻮﻡ ﻣﺎ ﺷﺎﻓﻬﺎ ...
ﺍﺣﻤﺪ : ﺑﺎﺑﺘﺴﺎﻣﻪ ﻧﻔﺴﻲ ﺍﻋﺮﻑ ﻣﻴﻦ ﺍﻟﻠﻲ ﻭﺍﺧﺪﻩ ﻋﻘﻠﻚ ﺍﻭﻱ ﻛﺪﻩ ﻟﺪﺭﺟﻪ ﺑﻘﺎﻟﻲ ﺳﺎﻋﻪ ﺑﻜﻠﻤﻚ ﻭﻣﺶ ﺑﺘﺮﺩ ﻋﻠﻴﺎ ...
ﻛﻤﺎﻝ : ﺍﺑﺘﺴﻢ ﺑﺤﺒﻬﺎ ﺍﻭﻱ ﻳﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﻭﻧﻔﺴﻲ ﺗﺤﺲ ﺑﻴﺎ ﻭﺑﻤﺸﺎﻋﺮﻱ ﺍﻭﻝ ﻣﺎ ﺑﺸﻮﻓﻬﺎ ﺑﺤﺲ ﺍﻥ ﺍﻟﺪﻧﻴﺎ ﻛﻠﻬﺎ ﺑﻴﻦ ﺍﻳﺪﻳﺎ ...
ﺍﺣﻤﺪ : ﺑﻘﻬﻘﻪ ﺍﻳﻪ ﺩﻩ ﻣﺶ ﻣﺼﺪﻕ ﺍﻧﺖ ﺗﺤﺐ ﻃﻴﺐ ﻓﻴﻦ ﺑﻘﻲ ﻣﺰﺯ ﺍﻟﻜﺒﺎﺭﻳﻪ ﻭﺍﻟﻌﻴﺸﻪ ﺍﻟﻤﺮﺗﺎﺣﻪ ﻭﺷﻌﺎﺭ ﻣﺶ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ ﻓﻲ ﺣﺎﺟﻪ .... ﻭﻻ ﺍﻧﺖ ﺑﺘﺤﺐ ﺑﺲ ﺟﻮﺍﺯ ﻻ ..
ﻛﻤﺎﻝ : ﺑﻠﻬﻔﻪ ﻳﺎ ﺭﻳﺖ ﺍﻏﻤﺾ ﻋﻴﻨﻲ ﺍﻟﻘﻴﻨﻲ ﺍﺗﺠﻮﺯﺗﻬﺎ ﻭﺍﻧﺎ ﺳﺎﻋﺘﻬﺎ ﻫﻘﻮﻝ ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ ﻧﻌﻤﻪ ﻭﺍﻟﻠﻲ ﻳﻜﺮﻫﻪ ﻳﻌﻤﻲ ...
ﺍﺣﻤﺪ : ﺑﻀﺤﻜﻪ ﺭﻧﺎﻧﻪ ﺍﻧﺎ ﻣﺶ ﻣﺼﺪﻕ ﺍﻧﺖ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﺘﻘﻮﻝ ﻛﺪﻩ .. ﻃﻴﺐ ﻣﻴﻦ ﺩﻱ ﺑﻘﻲ ﺍﻟﻠﻲ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﻌﻤﻞ ﺍﻟﻤﻌﺠﺰﻩ ﺩﻱ ﻭﺗﻐﻴﺮﻙ ﻛﺪﻩ ...
ﻛﻤﺎﻝ : ﺍﻧﺖ ﺗﻌﺮﻓﻬﺎ ﻭﻛﻤﺎﻥ ﺷﻮﻓﺘﻬﺎ ...
ﺍﺣﻤﺪ : ﻣﻴﻦ؟؟؟ !!!
ﻛﻤﺎﻝ : ﺍﺑﺘﺴﻢ ﺑﺤﺐ ‏( ﺣﻴﺎﻩ ‏) ....
ﻋﻨﺪ ﻣﺎﻫﻲ ..
ﻣﺎﻫﻲ : ﺑﺼﺪﻣﻪ ﻧﻌﻤﻤﻤﻢ ﺍﻧﺖ ﺑﺘﻘﻮﻝ ﺍﻳﻪ ﻳﺎﺑﺎﺑﺎ ﻋﺎﻳﺰ ﺑﻨﺘﻚ ﺗﺘﺠﻮﺯ ﻭﺍﺣﺪ ﻣﺘﺠﻮﺯ ... ﻻ ﻭﻛﻤﺎﻥ ﻫﻲ ﺍﻟﻠﻲ ﻫﺘﻜﻮﻥ ﻓﻲ ﺍﻟﻨﻮﺭ ﻭﺍﻧﺎ ﺍﻟﻠﻲ ﻓﻲ ﺍﻟﻀﻠﻤﻪ ﺍﺳﺘﺤﺎﻟﻪ ﺩﻩ ﻳﺤﺼﻞ ...
ﺟﻤﺎﻝ : ﻫﻮ ﺩﻩ ﺍﻟﺤﻞ ﺍﻟﻮﺣﻴﺪ ﻭﻻ ﻋﺎﻳﺰﻩ ﺗﺘﺠﻮﺯﻳﻪ ﻭﻫﻮ ﻣﻮﻇﻒ ﺑﻴﻘﺒﺾ ﻛﺎﻡ ﻣﻠﻴﻢ ﻛﻞ ﺍﺧﺮ ﺷﻬﺮ ﻏﻴﺮ ﺍﻥ ﻟﻮ ﺳﺎﺏ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ﻻﺑﻮﻩ ﻫﻨﻀﻴﻊ ﻛﻠﻨﺎ ﺑﻴﻤﺎ ﻓﻴﻬﻢ ﺍﻧﺎ ...
ﻣﺎﻫﻲ : ﺑﻌﺼﺒﻴﻪ ﺍﻧﺎ ﺍﻫﻢ ﺣﺎﺟﻪ ﻋﻨﺪﻱ ﺷﻜﻠﻲ ﻗﺪﺍﻡ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻭﻛﺮﺍﻣﺘﻲ ﺍﺯﺍﻱ ﺗﺴﻤﺢ ﺗﻘﻮﻝ ﻛﺪﻩ ﻻﺩﻡ ﺍﺯﺍﻱ ﻋﺎﻳﺰﻧﻲ ﺍﺗﺠﻮﺯﻩ ﻭﻫﻮ ﻫﻴﺘﺤﻮﺯ ﻏﻴﺮﻱ ﻫﻘﻮﻝ ﺍﻳﻪ ﻟﻠﻨﺎﺱ ﻣﻌﻠﺶ ﺍﻃﺮﻳﺖ ﺍﺗﺠﻮﺯﻩ ﻓﻲ ﺍﻟﺴﺮ ﻋﻠﺸﺎﻥ ﻫﻴﺠﻮﺯ ﻏﻴﺮﻱ ﻓﻲ ﺍﻟﻨﻮﺭ ...
ﺟﻤﺎﻝ : ﻣﻌﻠﺶ ﻻﺯﻡ ﺗﺴﺘﺤﻤﻠﻲ ﻋﻠﺸﺎﻥ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺑﻮﻛﻲ ﻟﻮ ﻓﺆﺍﺩ ﻧﻔﺬ ﺍﻟﻠﻲ ﻓﻲ ﺩﻣﺎﻏﻪ ﺳﺎﻋﺘﻬﺎ ﻫﻨﻜﻮﻥ ﺑﻨﺸﺤﺖ ﻓﻲ ﺍﻟﺸﻮﺍﺭﻉ ﻭﻗﺮﺏ ﻣﻨﻬﺎ ﻭﺑﻌﺪﻳﻦ ﺍﻧﺖ ﺍﻫﻢ ﺣﺎﺟﻪ
ﻋﻨﺪﻙ ﺍﻥ ﺍﺩﻡ ﺑﻴﺤﺒﻚ ﻭﺑﻴﻤﻮﺕ ﻓﻴﻜﻲ ﻭﻛﻤﺎﻥ ﺑﻨﺖ ﻋﻤﻪ ﻫﺘﻜﻮﻥ ﺟﻮﺍﺯ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﻮﺭﻕ ﺑﺲ ﻭﺍﻭﻋﺪﻙ ﻻﺯﻡ ﺍﺧﺪﺍﻙ ﺣﻘﻚ ﻭﺭﺟﻌﻠﻚ ﻛﺮﺍﻣﺘﻚ ﻗﺪﺍﻡ ﺍﻟﻜﻞ ...
ﻣﺮﺍﺩ ﺩﺧﻞ ﻋﻠﻴﻬﻢ ﻟﻘﺎﻫﻢ ﺣﻀﻨﻴﻦ ﺑﻌﺾ
ﻣﺮﺍﺩ : ﺍﻳﻪ ﺟﻮ ﺍﻟﻌﺸﻖ ﺍﻟﻤﻤﻨﻮﻉ ﺩﻩ
ﺟﻤﺎﻝ : ﺑﺤﺪﻩ ﺍﺧﻴﺮﺍ ﺷﺮﻓﺖ ﻛﻨﺖ ﻓﻴﻦ ؟؟
ﻣﺮﺍﺩ : ﺍﺑﺪﺍ ﻛﻨﺖ ﺳﻬﺮﺍﻥ ﻣﻊ ﺍﺻﺤﺎﺑﻲ ﺷﻮﻳﻪ
ﺟﻤﺎﻝ : ﻭﻳﺎ ﺗﺮﻱ ﺷﻮﻓﺖ ﺍﻧﺎ ﺭﻧﻴﺖ ﻋﻠﻴﻚ ﻗﺪ ﺍﻳﻪ ﻭﻻ ﻣﺨﺪﺗﺶ ﺑﺎﻟﻚ ...
ﻣﺮﺍﺩ : ﻻ ﺧﺪﺕ ﺑﺎﻟﻲ ﻃﺒﻌﺎ ﺑﺲ ﻣﻜﻨﺶ ﻳﻨﻔﻊ ﺍﻛﻠﻤﻚ ﺍﺻﻠﻲ ﻛﻨﺖ ﻓﻲ ﺍﺟﻤﺎﻉ ﻣﻐﻠﻖ ..
ﺟﻤﺎﻝ : ﺍﻧﺖ ﺑﺘﺴﺘﻬﺒﻞ ﺗﻌﺎﻟﻲ ﻭﺭﺍﻱ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﻤﻜﺘﺐ ﻧﺸﻮﻑ ﻫﻨﻌﻤﻞ ﺍﻳﻪ ﻓﻲ ﺍﻟﻤﺼﺎﻳﺐ ﺍﻟﻠﻲ ﻧﺎﺯﻟﻪ ﺗﺮﻑ ﻋﻠﻲ ﺩﻣﺎﻏﻨﺎ ﺩﻱ ....
.......
ﺗﺎﻧﻲ ﻳﻮﻡ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﻔﻄﺎﺭ ﻓﻲ ﻓﻴﻼ ﻓﺆﺍﺩ ﺍﻟﺴﻴﻮﻓﻲ ...
ﻓﺆﺍﺩ : ﺍﻣﺎﻝ ﺍﺩﻡ ﻓﻴﻦ ﻣﻨﺰﻟﺶ ﻳﻔﻄﺮ ﻟﻴﻪ
ﻣﻴﺮﻓﺖ : ﺑﺤﺪﻩ ﺍﻧﺖ ﻋﺎﻳﺰﻩ ﻳﻜﻮﻥ ﻟﻴﻪ ﻧﻔﺲ ﺑﻌﺪ ﺍﻟﻠﻲ ﺍﻧﺖ ﻗﻮﻟﺘﻪ ﺩﻩ ...
ﻓﺆﺍﺩ : ﺑﺼﻠﻬﺎ ﺑﻌﻴﻦ ﻛﻠﻬﺎ ﻏﻀﺐ ﻃﻴﺐ ﻛﻮﻳﺲ ﻳﺎ ﺭﻳﺖ ﺑﻘﻲ ﺑﻌﺪ ﻛﺪﻩ ﺍﻟﻠﻲ ﻛﻼﻣﻲ ﻣﻴﻌﺠﺒﻬﻮﺵ ﺑﻌﺪ ﻛﺪﻩ ﻣﺸﻮﻓﺶ ﻭﺷﻪ ﺧﺎﻟﺺ ...
ﻋﻨﺪ ﺣﻴﺎﻩ ﻗﺎﻣﺖ ﺍﺗﻮﺿﺖ ﻭﺻﻠﺖ ﻭﻟﺒﺴﺖ ﻃﻘﻢ ﺟﻤﻴﻞ ﺟﺪﺍ ﻭﻫﻲ ﻃﺎﻟﻌﻪ ﻣﻦ ﺍﻭﺿﺘﻬﺎ ﺍﺗﻘﺎﺑﻠﺖ ﻣﻊ ﺍﺩﻡ ﺑﺲ ﺣﻴﺎﻩ ﺑﺼﺖ ﻻﺭﺽ ﻭﻛﻤﻠﺖ ﻭﻧﺰﻟﺖ ﻋﻠﻲ ﺗﺤﺖ
ﺣﻴﺎﻩ : ﺑﺎﺑﺘﺴﺎﻣﻪ ﺻﺒﺎﺡ ﺍﻟﺨﻴﺮ ...
ﻓﺆﺍﺩ : ﺍﺣﻠﻲ ﺻﺒﺎﺡ ... ﺍﺗﺄﺧﺮﺗﻲ ﻟﻴﻪ ﻣﺴﺘﻨﻴﻜﻲ ﻣﻦ ﺑﺪﺭﻱ ...
ﺣﻴﺎﻩ : ﺍﺳﻔﻪ ﺑﺠﺪ ﻟﻮ ﺍﺧﺮﺗﻚ ﺑﺲ ﺳﻬﺮﺕ ﺷﻮﻳﻪ ﻋﻠﺸﺎﻥ ﺍﻟﻤﺬﻛﺮﻩ ﻓﺎﺕ ﻣﻨﻬﺎ ﻛﺘﻴﺮ
ﻓﺆﺍﺩ : ﻃﻴﺐ ﺍﻗﻌﺪﻱ ﺍﻓﻄﺮﻱ ﻋﻠﺸﺎﻥ ﻣﻨﺄﺧﺮﺵ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺠﺎﻣﻌﻪ ...
ﺣﻴﺎﻩ ﻗﻌﺪﺕ ﻭﺑﺪﺃﺕ ﺗﻔﻄﺮ ﻭﻣﻴﺮﻓﺖ ﺑﺘﺒﺼﻠﻬﺎ ﺑﻐﻀﺐ ﻭﻣﺶ ﻃﻴﻘﺎﻩ ﻗﺪﺍﻣﻬﺎ ...
ﺍﺩﻡ : ﺻﺒﺎﺡ ﺍﻟﺨﻴﺮ ﻳﺎ ﺑﺎﺑﺎ
ﻓﺆﺍﺩ : ﺍﺑﺘﺴﻢ ﺻﺒﺎﺡ ﺍﻟﻨﻮﺭ ﺍﻗﻌﺪ ﺍﻓﻄﺮ ﻣﻌﺎﻧﺎ ﻭﻻ ﺧﻼﺹ ﻧﺎﻭﻱ ﺗﺒﻌﺪ ...
ﺍﺩﻡ : ﻻ ﺍﻟﺼﺮﺍﺣﻪ ﺣﺒﻴﺖ ﺍﺑﻠﻐﻠﻚ ﺍﻧﻲ ﻣﻮﺍﻓﻖ ﻋﻠﻲ ﻃﻠﺒﻚ ﻭﻫﺒﻌﺪ ﻋﻦ ﺑﻨﺖ ﺟﻤﺎﻝ ﺍﻻﻟﻔﻲ ﻭﺑﺺ ﺑﻀﻴﻖ ﻋﻠﻲ ﺣﻴﺎﻩ ﻭﻫﺘﺠﻮﺯ ﺑﻨﺖ ﻋﻤﻲ ...
ﺍﻟﻜﻞ ﺑﺼﻠﻪ ﺑﺼﺪﻣﻪ ﻭﺍﻭﻟﻬﻢ ﻣﻴﺮﻓﺖ ﻭﺣﻴﺎﻩ ...
ﺍﺩﻡ : ﺑﺲ ﻟﻴﺎ ﺷﺮﻁ .... ﻣﺶ ﻫﺴﻴﺐ ﻣﻜﺎﻧﻲ ﻓﻲ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ﻭﻛﻤﺎﻥ ﻣﺶ ﻫﻨﻠﻐﻲ ﺍﻟﺘﻌﺎﻣﻞ ﻣﻊ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ﺍﻻﺟﻨﺒﻴﻪ ...
ﻓﺆﺍﺩ : ﺍﺑﺘﺴﻢ ﺑﺴﺨﺮﻳﻪ ﻛﻨﺖ ﻋﺎﺭﻑ ﻭﻣﺘﺎﻛﺪ ﺍﻥ ﺟﻤﺎﻝ ﻫﻴﻘﻮﻟﻚ ﻛﺪﻩ ﻭﺍﻧﻪ ﻣﺴﺘﻌﺪ ﻳﻀﺨﻲ ﺑﺴﻌﺎﺩﺓ ﺑﻨﺘﻪ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﻟﻔﻠﻮﺱ
ﻓﺆﺍﺩ ﻗﺎﻡ ﻭﻗﻒ ﻫﻘﻮﻝ ﻛﻼﻣﻲ ﻭﺍﺧﺮ ﻣﺮﻩ ﻫﻘﺮﺭﻩ ﻛﺮﺳﻲ ﻣﺠﻠﺲ ﺍﻻﺩﺍﺭﻩ ﻫﻴﻜﻮﻥ ﺗﺤﺖ ﺍﻳﺪﻱ ﺍﻧﺎ ... ﻭﻫﺘﻜﻮﻥ ﺍﻧﺖ ﺍﻟﻤﺪﻳﺮ ﺍﻟﺘﻨﻔﻴﺬﻱ .... ﺍﻣﺎ ﺑﻘﻲ ﺑﺨﺼﻮﺹ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ﺍﻻﺟﻨﺒﻴﻪ ﻓﺎﻟﻤﻮﺿﻮﻉ ﺧﻼﺹ ﻳﻌﺘﺒﺮ ﺧﻠﺺ ﻭﺯﻣﺎﻥ ﻭﺻﻠﻬﻢ ﻓﺎﻛﺲ ﺑﻜﺪﻩ .... ﻭﺑﺺ ﻋﻠﻲ ﺣﻴﺎﻩ ﻳﻼ ﻋﻠﺸﺎﻥ ﻣﺘﺄﺧﺮﺵ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺠﺎﻣﻌﻪ ﻭﺳﺎﺑﻬﻢ ﻭﻣﺸﻲ .. ﺍﺩﻡ ﺑﻜﻞ ﻏﻀﺐ ﺧﺒﻂ ﺑﺈﻳﺪﻩ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺘﺮﺑﻴﺰﻩ ﻫﻮ ﻟﻴﻪ ﺑﻴﻌﻤﻞ ﻣﻌﺎﻳﺎ ﻛﺪﻩ
ﻣﻴﺮﻓﺖ ﻗﺮﺑﺖ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻫﺪﻱ ﻳﺎ ﺣﺒﻴﺒﻲ ﻛﻞ ﺣﺎﺟﻪ ﻟﻴﻬﺎ ﺣﻞ ﺑﺲ ﺍﺻﺒﺮ
ﺍﺩﻡ : ﺍﺻﺒﺮ !! ﻋﺎﻳﺰﻧﻲ ﺍﺗﺠﻮﺯ ﺣﺘﺖ ﻓﻼﺣﻪ ﻭﺗﻘﻮﻟﻲ ﺍﺻﺒﺮ ﺍﻧﺎ ﺍﺩﻡ ﺍﻟﺴﻴﻮﻓﻲ ﺍﻛﺒﺮ ﺭﺟﻞ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻓﻲ ﺍﻟﺴﻮﻕ ﺗﻜﻮﻥ ﺩﻱ ﻣﺮﺍﺗﻲ
ﻣﻴﺮﻓﺖ : ﻻ ﻃﺒﻌﺎ ﺩﻱ ﺍﺧﺮﻫﺎ ﺗﺸﺘﻐﻞ ﻋﻨﺪﻙ ﺧﺪﺍﻣﻪ ﺑﺲ ﺍﺻﺒﺮ ﻋﻠﻴﺎ ﻫﻮ ﻛﺪﻩ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﻴﺘﺤﺎﺩﻧﺎ ...
ﺍﺩﻡ : ﻣﺎﻣﺎ ﺍﻧﺎ ﺑﺤﺐ ﻣﺎﻫﻲ ﺑﺎﻟﺸﻜﻞ ﺩﻩ ﻫﻀﻴﻊ ﻣﻨﻲ ﻻﺯﻡ ﺗﺘﺼﺮﻓﻲ ..
ﻣﻴﺮﻓﺖ : ﺍﻛﻴﺪ ﻫﺘﺼﺮﻑ ﻭﺟﻮﺍﺯﻙ ﻣﻦ ﻣﺎﻫﻲ ﻫﻴﺘﻢ ﺯﻱ ﻣﺎ ﺍﻧﺘﻲ ﻋﺎﻳﺰ ﻭﻓﻲ ﺍﻱ ﻭﻗﺖ ﻛﻤﺎﻥ
ﺍﺩﻡ : ﺍﺯﺍﻱ ﻳﻌﻨﻲ ﻣﺶ ﻓﺎﻫﻢ
ﻣﻴﺮﻓﺖ : ﺍﻧﺎ ﻫﻘﻮﻟﻚ ﺍﺯﺍﻱ ... ﻭﻛﻤﺎﻥ ﻋﺎﻳﺰﻙ ﺗﺴﻤﻊ ﻛﻼﻡ ﺍﺑﻮﻙ ﻭﺗﺘﺠﻮﺯ ﺣﻴﺎﻩ ...
ﺍﺩﻡ : ﺑﺼﺪﻣﻪ ﺍﻧﺘﻲ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﺘﻘﻮﻟﻲ ﻛﺪﻩ ..
ﻣﻴﺮﻓﺖ : ﺍﺑﺘﺴﻤﺖ ﺑﺸﺮ .. ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ ﻫﻴﻜﻮﻥ ﻟﻔﺘﺮﻩ ﻋﻠﺸﺎﻥ ﻭﺿﻊ ﺍﻟﺸﺮﻛﻪ ﻳﺴﺘﻘﺮ ﻭﺍﺫﺍ ﻛﺎﻥ ﻋﻠﻲ ﻣﺎﻫﻲ ﺳﺒﻠﻲ ﺍﻟﻤﻮﺿﻮﻉ ﺩﻩ
ﻋﻨﺪ ﻓﺆﺍﺩ ﻭﺣﻴﺎﻩ ...
ﺣﻴﺎﻩ : ﻛﻞ ﺷﻮﻳﻪ ﺗﺒﺺ ﻋﻠﻲ ﻋﻤﻬﺎ ﻭﺗﺮﺟﻊ ﺗﺒﺺ ﻓﻲ ﺍﻻﺭﺽ ﺑﺘﻮﺗﺮ ...
ﻓﺆﺍﺩ : ﺍﺑﺘﺴﻢ ﻋﺎﻳﺰﻩ ﺗﻘﻮﻟﻲ ﺍﻳﻪ ﻳﺎ ﺣﻴﺎﻩ ... ﻗﻮﻟﻲ ﻋﺎﻳﺰ ﺍﺳﻤﻌﻚ ...
ﺣﻴﺎﻩ : ﺑﻜﺴﻮﻑ ﻣﻦ ﻋﻤﻬﺎ ﺑﻌﺪ ﻣﻌﺮﻓﺘﻪ ﺑﺤﺒﻬﺎ ﻻﺩﻡ ... ﺍﺑﺪﺍ ﺑﺲ ﺍﻧﺖ ﻣﺶ ﺷﺎﻳﻒ ﺍﻧﻚ ﻛﻨﺖ ﻗﺎﺳﻲ ﻣﻊ ﺍﺩﻡ ﺷﻮﻳﻪ ...
ﻓﺆﺍﺩ : ﺍﺑﺘﺴﻢ ﻋﻠﻲ ﺑﺮﺍﺋﺘﻬﺎ ﺑﺎﻟﻌﻜﺲ ﺍﺩﻡ ﻣﺶ ﺷﺎﻳﻒ ﺍﻟﺤﻘﻴﻘﻪ ﻓﻴﻦ ﻭﻻ ﻣﺼﻠﺤﺘﻪ ﺑﺘﻜﻮﻥ ﻓﻴﻦ ... ﻭﺍﻧﺎ ﻭﺍﻧﺘﻲ ﺍﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﻪ ﻫﻨﻌﺮﻓﻪ ﺍﻟﺼﺢ ﻣﻦ ﺍﻟﻐﻠﻂ ...
ﺣﻴﺎﻩ : ﺑﺼﺖ ﻟﻌﻤﻬﺎ ﺑﺲ ﺍﻧﺎ ﻣﺶ ﻫﻘﺪﺭ ﺍﺗﺠﻮﺯﻩ ﻭﻻ ﺍﺟﺎﻱ ﻋﻠﻲ ﻛﺮﻣﺘﻲ
ﻓﺆﺍﺩ : ﻗﺮﺏ ﻣﻨﻬﺎ ﺑﺲ ﺍﻧﺘﻲ ﻛﺮﻣﺘﻚ ﻫﺘﻜﻮﻥ ﻣﺤﻔﻮﻇﻪ ﻭﻣﺤﺪﺵ ﻫﻴﻘﺪﺭ ﻳﻤﺴﻬﺎ ﻃﻮﻝ ﻣﺎ ﺍﻧﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩ ......
ﻋﻨﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﻗﺎﻋﺪ ﻓﻲ ﻣﻜﺘﺒﻪ ﺩﺧﻠﺖ ﻋﻠﻴﻪ ﻧﻮﺭ ﺯﻣﻴﻠﺘﻪ ﻓﻲ ﺍﻟﺸﻐﻞ ﻭﺻﺪﻳﻘﻪ ﻣﻘﺮﺑﻪ ﻟﻴﻪ
ﻧﻮﺭ : ﺍﺯﻳﻚ ﻳﺎ ﺍﺣﻤﺪ ﻣﺶ ﺑﺸﻮﻓﻚ ﻟﻴﻪ ﻓﻲ ﺷﻘﺘﻚ ﻭﻻ ﺍﻧﺖ ﺧﻠﺼﺖ ﺗﺸﻄﻴﺐ ..
ﺍﺣﻤﺪ : ﺍﺑﺘﺴﻢ ﺍﻩ ﺧﻠﺼﺖ ﻭﻛﻠﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻧﺘﻲ ﻋﺎﻣﻠﻪ ﺍﻳﻪ ﺭﻳﻢ ﻛﻤﺎﻥ ﻭﺍﺣﺸﻨﻲ ﺟﺪﺍ
ﻧﻮﺭ : ﻫﻲ ﺣﺎﻟﻴﺎ ﻓﻲ ﺍﻟﻤﺪﺭﺳﻪ ﻭﺑﺘﺴﺄﻟﻨﻲ ﻛﻞ ﺷﻮﻳﻪ ﻫﻮ ﻋﻤﻮ ﺍﺣﻤﺪ ﻫﻴﺠﻲ ﻫﻨﺎ ﺍﻣﺘﻪ ﻟﻤﺎ ﺩﻭﺷﺎﻧﻲ ...
ﺍﺣﻤﺪ : ﺍﺑﺘﺴﻢ ﻗﺮﻳﺐ ﺍﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﻔﺮﺡ ﻭﻫﻨﺠﻲ ﻧﻌﻴﺶ ﺟﻨﺒﻜﻢ ﻭﻫﺸﻮﻓﻬﺎ ﻭﺗﺸﻮﻓﻨﻲ ﻛﻞ ﻳﻮﻡ ..
ﻧﻮﺭ : ﺑﺤﺰﻥ ﻫﻲ ﻓﺮﻳﺪﻩ ﻭﺍﻓﻘﺖ ﺗﻴﺠﻲ ﺗﻌﻴﺶ ﻣﻌﺎﻙ ﻓﻲ ﺷﻘﻪ !!!
ﺍﺣﻤﺪ : ﺍﺗﻨﻬﺪ ﺑﺤﺰﻥ ﻟﺴﻪ ﺑﺲ ﺍﻧﺎ ﻗﻮﻟﺘﻠﻬﺎ ﻗﺮﺍﺭﻱ ﻭﻣﺶ ﻫﻐﻴﺮﻩ ﻭﻻﺯﻡ ﺗﻔﻬﻢ ﺍﻧﻲ ﻣﺶ ﻫﻘﺒﻞ ﺍﻋﻴﺶ ﻓﻲ ﺑﻴﺖ ﻣﺮﺍﺗﻲ ﺧﺼﻮﺻﺎ ﺑﻌﺪ ﺗﻌﺒﻲ ﻓﻲ ﺗﻮﺿﻴﺐ ﺷﻘﺘﻲ
ﻧﻮﺭ : ﺑﻔﺮﺣﻪ ﺣﺎﻭﻟﺖ ﺗﺨﻔﻴﻬﺎ ... ﺑﺲ ﺍﻧﺖ ﺑﺘﺤﺐ ﻓﺮﻳﺪﻩ ﺍﺯﺍﻱ ﺗﻘﺪﺭ ﺗﺴﺘﻐﻨﻲ ﻋﻨﻬﺎ
ﺍﺣﻤﺪ : ﺍﺑﺘﺴﻢ ﻭﻣﻴﻦ ﻗﺎﻝ ﺍﻧﻲ ﺍﻗﺪﺭ ﺍﺳﻐﻨﻲ ﻋﻨﻬﺎ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﻴﻨﻲ ﻭﺑﻴﻦ ﻓﺮﻳﺪﻩ ﻣﻔﻴﺶ ﻗﻮﻩ ﻋﻠﻲ ﺍﻻﺭﺽ ﺗﺨﻠﻴﻨﺎ ﻧﺴﺘﻐﻨﻲ ﻋﻦ ﺑﻌﺾ ﻭﺍﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﻪ ﻫﺘﻮﺍﻓﻖ ﻋﻠﻲ ﻗﺮﺍﺭﻱ ﻭﺍﻧﺎ ﻣﺘﺄﻛﺪ ﻣﻦ ﻛﺪﻩ ...
ﻧﻮﺭ : ﺍﺑﺘﺴﻤﺖ ﺭﺑﻨﺎ ﻳﺴﻌﺪﻛﻢ ﺑﺠﺪ ﺍﻧﺘﻮ ﺍﻻﺗﻴﻦ ﺗﺴﺘﻬﻠﻮ ﺑﻌﺾ ... ﻭﻛﻤﻠﺖ ﺑﺪﻣﻌﻪ ﻣﻦ ﻋﻨﻴﻬﺎ ...
ﺍﺣﻤﺪ : ﺑﺨﻀﻪ ﻣﺎﻟﻚ ﻓﻲ ﺍﻳﻪ ...
ﻧﻮﺭ : ﻣﺨﻨﻮﻗﻪ ﺍﻭﻯ ﻳﺎﺍﺣﻤﺪ ﻋﺎﺻﻢ ﺷﻜﻠﻪ ﻧﺴﻲ ﺍﻧﻪ ﻟﻴﻪ ﺑﻨﺖ ﻭﺯﻭﺟﻪ ﻣﺴﺆﻟﻴﻴﻦ ﻣﻨﻪ
ﺗﻌﺒﺖ ﺍﻭﻱ ﻣﻦ ﺑﻌﺪﻩ ﻋﻨﻲ ﺍﻧﺎ ﻭﺑﻨﺘﻪ ﺍﻟﻠﻲ ﻣﺶ ﺑﺘﺒﻄﻞ ﺍﺳﺌﻠﻪ ﻋﻨﻪ ...
ﺍﺣﻤﺪ : ﻗﺮﺏ ﻣﻨﻬﺎ ﻭﺧﺪﻫﺎ ﻓﻲ ﺣﻀﻨﻪ ﻭﻣﺴﺢ ﻋﻠﻲ ﺷﻌﺮﻫﺎ ﺑﺤﻨﺎﻥ ﻃﻴﺐ ﻣﻤﻜﻦ ﺗﻬﺪﻱ ﻭﺍﻧﺎ ﻫﺘﻜﻠﻢ ﻣﻌﺎﻩ ﻓﻲ ﺍﻟﻤﻮﺿﻮﻉ ﺩﻩ
ﻧﻮﺭ : ﺣﺎﺳﻪ ﺑﻘﻠﺒﻬﺎ ﻫﻴﺨﺮﺝ ﻣﻦ ﻣﻜﺎﻧﻪ ﻭﻫﻲ ﻓﻲ ﺣﻀﻦ ﺍﻟﻠﻲ ﻣﻠﻚ ﻗﻠﺒﻬﺎ ﺑﻄﺒﺘﻪ ﻭﺣﻨﺎﻧﻪ ... ﺑﺲ ﻛﺎﻧﺖ ﺍﻟﺼﺪﻣﻪ ﻟﻤﺎ ﺍﻟﺒﺎﺏ ﺍﻧﻔﺘﺢ ﻋﻠﻴﻬﻢ ﻭﻫﻲ ﻓﻲ ﺣﻀﻦ ﺍﺣﻤﺪ ..
ﺗﻔﺘﻜﺮﻭ ﻣﻴﻦ ﻧﻮﺭ ﺩﻱ ؟؟؟؟ﻭﻳﺎ ﺗﺮﻱ ﻣﻴﻦ ﺍﻟﻠﻲ ﺷﺎﻓﻬﻢ ....

يا جماعة عايزة تفاعل ..

بنت من الاريافحيث تعيش القصص. اكتشف الآن