Rok 2825. Przez te osiemset sześć lat dużo się zmieniło. Nie było ani jednej fony. Nigdzie. Ale to n i g d z i e. Wszystkie państwa zawiązały pokój i żyją w zgodzie. Medycyna i elektronika sie bardzo rozwinęła. Może nie mamy magicznych latających aut ,ale są bardzo rozwinięte, mogą mieć sztuczną inteligencję ,ale ta jest pod kontrolą. W końcu nie chcemy mieć buntu maszyn. Dzięki jednemu guziczkowi można wszystko zresetować i komputer pokładowy jest jak nowy. A co do medycyny ,no to wiadomo. Nowe leki, sposoby leczenia, operowania itp. Budownictwo też oczywiście się polepszyło, ale zwraca się dużą uwagę na środowisko. Nadal funkcjonuje rolnictwo, ale na wyższym poziomie. Bardzo pilnuje się praw recyklingu. Praw zwierząt, gdy zabija je się na mięso to znaleziono o wiele lepsze sposoby ,by zwierzęta nie cierpiały. Zwierzęta rodzą się i żyją w dobrych warunkach ,i tego władza bardzo pilnuje.
Co do ogólnie ludzi no to homoseksualizm i inne grupy społeczne tego typu nie są już tak bardzo szykanowane. Można powiedzieć że praktycznie nie są ,no ale ludzie są różni. Po prostu w tych czasach gdy mężczyzna z mężczyzną idą przez miasto trzymając się za ręce to ludzie nie uważają to za coś niezwykłego. Po prostu taki widok czy sytuacja jest normalna dla większości ludzi. Nawet medycyna tak się rozminęła że mężczyzna z mężczyzną czy kobieta z kobietą mogą mieć dzieci w taki sposób jak mężczyzna z kobietą. Jest o wiele mniejszy głód na świecie, jest o wiele mniej ludzi bezdomnych i bez robotnych ponieważ pomimo maszyn i elektroniki to i tak dla każdego sie znajdzie praca.Czyli można powiedzieć że świat zmienił się na lepsze.
Ja nazywam się Rendi Edwarson Williams, mam dwadzieścia pięć lat i jestem synem dwóch bogaczy. Mam dwóch ojców, Adama Edwardsona (który jest ojcem ojcem) i Felixa Williamsa (który jest matą czyli mnie urodził. Nie zawsze byli bogaczami. To znaczy ,mój ojciec (czyli Adam) był z bardziej bogatszej rodziny a matka (Felix) jest ze zwykłej rodziny ,ale po tym jak założyli własną firmę to się bardzo wzbogacili. Mam także starszą siostrę Emilię ,która ma dwadzieścia osiem lat i młodszego brata Nicka ,który ma dwadzieścia lat.
Zapytacie się pewnie "ale jak to ludzie tej samej płci mogą mieć dzieci?". Już tłumaczę. lekarze wymyślili taką pigułkę ,którą je wkłada partnerowi w odbyt ,lub partnerce wiadomo gdzie i TA DAM! Można mieć dziecko. Ponieważ pigułka wytwarza coś takiego że facet może zajść w ciąże ,a kobieta może zapłodnić kobietę, lub jeśli kobieta jest bezpłodna to wkłada pigułkę i partner może ją zapłodnić. Oczywiście są rożne rodzaje na każdy "przypadek".
A wracając do mnie. Mieszkam sam w apartamencie, pracuje w firmie rodziców, siostra jest projektantką a brat został fotografem i u niej pracuje. Mam wysoką pozycje w firmie ponieważ jestem szefem szefów , a moimi szefami są moi rodzice. Firma to jest taka jakby korporacja ,która zajmuje się kilkoma rzeczami ,ponieważ tak się rozrosła. Nie mam przyjaciół, tylko znajomych. Czasem wychodzę z nimi do baru czy coś ,ale to nie dla mnie. Wolę siedzieć w swoim przytulnym apartamencie. Choć od pewnego czasu czuję że czegoś mi brakuje.
YOU ARE READING
I need you.
RomanceCo gdy młody bogacz w przyszłości zachce znaleźć drugą połówkę? Przeczytaj ciekawą historię o bogatym chłopaku i jego... androidzie.