(Ortak Değişimi)

417 31 15
                                    

Lonca ustası Makarov herkesi yanına çağırmıştı.Yanına gidenler konsey üyelerini görmüştü ve basit , her zaman ki gibi uyarı alacaklarını düşünüyorlardı.

'Baştan söyleyelim İhtiyar , biz bu sefer hiç bir şey yapmadık'

Natsu kendinden emin bakışlarla söylemişti bunu ve yanına gelen Gray de aynı şeyleri gevelemişti.

'Hayır , bu sefer öyle bir şey değil.Çocuklar siz anlatın lütfen '

Konsey üyeleri anlatmaya başlarken Natsu'nun takım toplanmıştı bile.

Konsey , üyelerin gerektiği zaman  başkaları ile ortak çalışabilmesi için takım ve ortak değişikliği yapacaktı.

'Şimdi Fairy Tail'in değişimlerini açıklıyorum! Erza Scarlet sen  Crime Sorciere'dan Jellal Fernandes'e katılacaksın.'

Erza bunu duyunca çok sevdiği çilekli kekten bile daha kırmızıydı şuan!

'Mirajane Strauss , sen Blue Pegasus'dan Jenny ile ortaksın'

Mirajane bunu duyunca şaşırsada gülümseyip 'Çok mutlu olurum' , demişti.

'Ve diğer bir kişi...Lucy Heartfilia sen Sabertooth'dan Sting Eucliffe ile ortaksın'

Lonca üyelerinin bazıları da açıklanınca -Herkes değişmedi- bir-iki kişi bu etkinlik ile ilgili sorular sormaya başlamıştı.

'Görevlere hem kendi loncanızda hem de karşı loncada da devam edebilirsiniz.Ancak ki bu etkinlik süresince sadece yeni ortağınız ile göreve gidebilirsiniz.'

Bazıları bu durumdan şikayetçi olsa da karşı çıkamazdılardı.

'Son olarak bu etkinlik yarın başlayacaktır ve konsey tarafından takip edilecektir'

Makarov dağılabileceklerini söylediğinde loncada değişik bir aura vardı.

'Bu çok saçma! Juvia bir daha Gray-sama ile göreve gidemeyecek mi ?!'

Juvia , Crime Sorciere'dan Meredy ile eşleşmişti , Gray ise Lamia Scale'den Lyon ile.

'Lyon ile takılmak yerine Juvia ile gitmeyi tercih ederim'

Gray de kendi kendine söyleniyordu.Ancak Juvia , Gray'in söylediği son cümle ile Gray'in kolunu tutup çekiştirmeye başlamıştı

'Duydunuz mu ?! Gray-sama bile Juvia ile gitmek istiyor! Hadi Gray-sama! Bu karara engel olalım!'

'Hey! Juvia dursana! Gerçekten...Sözümü geri alıyorum...'

Bu ikisi kendi aralarında konuşur iken Wendy , Lucy'e kimin ile ortak olduğunu sormuştu

'Ben mi ? Sabertooth'dan Sting ile ortak olmuştum.Görünüşe bakılırsa başkent ile burayı yol etmem gerekecek...'

Natsu bu duruma biraz bozulmuştu.

'Çok saçma...'

Natsu kollarını göğsünde bağlamıştı ve homurdanıyordu.

'Natsu sen kimse ile ortak olmadın mı ?'

Gray bu söze gülmüştü

'En son konseyin buna benzer bir etkinlik yaptığı zamanı unuttunuz mu ? Kesin ondan almamışlardır seni'

'Ne halt diyorsun , seni buz beyinli! KemoKemo içindi bir kere!'

'Yav tamam! İnandık!'

Bu ikisi tartışırken Lucy masadan kalkıyordu.

' Ha ? Bir şey mi oldu , Lucy ?'

Carla sormuştu bu soruyu.

'Sıkıldım ve bugün göreve gidemiyoruz.Ben eve gidiyorum.'

Benim OrtağımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin