Konsey
'Tanya-san gerçekten böyle bir savaş başlatmak...Bu doğru bir karar mı ?'
'Tabi ki! Ülkeyi ancak bu şekilde kurtarabiliriz.'
'Yine de bu silahı kullanmak...'
'Eğer halkınızın ve bu ülke içinde bulunan büyücüler dahil herkesin umutsuzca ölmesini istiyorsanız , derhal planı iptal ettirebilirim'
'H-hayır tabiki...'
'Neyse.Plana dönelim , Teğmen ikinci adımı devreye soktunuz mu ?'
'Evet.Şuan seçilen halk insanları laboratuvara götürülüyor.Emrettiğiniz gibi özel büyücüleri ve doktorlar da çalışmaya başladı.'
'Her şey mükemmel gidiyor! Geriye ejder avcıları ve yıldız ruhu büyücüleri kaldı.'
'Ondan bahsetmiş iken şuan da bir ejder avcısı açığımız var.'
'Yani ?'
'Şey...Alev elementine sahip olan Natsu Dragneel'ın henüz bir ortağı yok.'
'Pek bir şey fark etmez.'
'A-ancak Binbaşı! Topladığımız bilgilere göre Kara Ejder'i yenen kişilerden biri ayrıca Kara Büyücü'yü de saf dışı bırakan kişi de o.Diğer ejder avcılarına göre neredeyse en yüksek büyü seviyesine sahip...'
'Hiç boşta kalan bir yıldız ruhu büyücüsü yok mu ?'
'Hayır, yok efendim.Onun loncasında olan on altın anahtara sahip kızı başka bir loncaya devrettik'
'Bu ne demek oluyor!?'
'Ş-şey...Emriniz üzere loncalarda ki yıldız ruhu büyücülerini ve ejder avcılarını farklı loncadaki kişiler ile ortak yapı-'
'Niye böyle bir şeyi bana önceden bildirmediniz! On altın anahtara sahip kız hakkında ne biliyorsunuz ?'
'Tabi! Sanırsam o da aşırı güçlü ve sıradışı bir büyücü olarak biliniyor.On altın anahtarın yanı sıra güçlü seviye de ve her türlü gümüş anahtarları da var.Ayrıca şu efsanelerde geçen gücü kullanabiliyor'
'Şu yıldız ruhu kostümü mü ?'
'Evet , efendim.Usta bir şekilde Uronametria , Aquametria ve kostümleri kullanabiliyormuş'
'En güçlü ejder ve en güçlü tanrıça ha...'
'Binbaşı gülerken korkunç gözüküyor.Halbuki bana o...'
'O mu ? O gördüğün kişi küçük bir kız kılığında ki canavar'
⭐🔥⭐🔥⭐🔥⭐🔥⭐
Watty bildirim göndermiyor ve bende bekleteyim diye unutmuşum.
Neyse neyse bu bölüm umarım çok sıkmamıştır.Hikaye kısa olacağından olaylara hemen gireyim dedim.
Şimdilik görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Ortağım
DiversosKonsey loncalar arasında bir etkinlik başlatmıştı. Takımlar ve ortaklar karşı lonca üyeleri ile değişecekti. Natsu'nun ortağı Lucy , Sting ile ortak olunca işler yanlış anlaşılma gibi olaylara dönecek