İşleri baya bi hızlandırmaya karar verdim, 2 sene kadar falan... Neyse hikayeye geçiyorum... Ama dikkat: Duygusal bölüm
****2 sene sonra****
****Usagi****
Bu gün tatilin ilk günü :) Yine saçlarımı iki yandan at kuruğu yaptım.Annem ve babam böyle yapınca Utau teyzeye benzediğimi söylüyolar hem de fazlasıyla.
Yine öylesine yürürken bir X yumurta hissettim ve iyi haber kilit ve karakterler yanımda :)
------------------------------------------
Oraya gelince yumurtayı kırmak için gelmiş bir adet Flash ile karşılaştım ve aramızdaki mücadele başladı... Mücadelenin ortasında kafamın içinde bir melodi çınlamaya başladı...Hayır hayır nolur haayyııııığğrrr lütfen o olmasın >_< Olamaz :( Lanet yeniden uyanmaya başlıyor ve başım çatlarcasına ağrıyor aahhhhhh!!!!! Bi dakka ordaki Benjiro mu??? Olamaz gözlerim kararıyo... Aa ordaki siyah bi kelebek mi??...
****Flash****
Mücadelenin tam ortasındayken birden başı ağrıyormuş gibi başını tutmaya başladı.Bu arada da arkamda Benjiro'nun beklediğini farkettim bizi izliyordu.Bi an Usagi yere yığıldığında ne olduğu hakkındaki merakımı bastıramayıp yanına gittim ama aramızda iki adım mesafe kalana kadar gidebildim.Çünkü yanına gidmeye çalıştıkça kara bi kelebek şeklinde bir kalkanımsı beni geri ittiriyodu.20. deneyişimde siyah alevler içinde Usagi ayağa şeytani bir kahkağa ile kalktı gözlerinin rengi kırmızıya dönmüştü ve mavi kelebek tokasının yerini siyahı olmıştı...
-Kelebek Prensesin Laneti! >:D (Usagi)
Bana doğru çok güçlü bi' ışın geliyodu yana çekildim ama ışın Benjiro'yu vurdu ve yere yığıldı.Ardından Usagi yine başını tutmaya başladı ve yere yığıldı.
****Usagi****
-Noldu bana :'(
Uyandığımda hastanedeydim ve tek hatırladığım Kara Kelebeğin Lanetinin yeniden uyanmaya başlamış olması ve yere yığılmamdı.Etrafıma baktığımda annem, babam, tüm karakterler, Flash ve Benjiro dışındaki tüm gardiyanlar... Ama tüm gardiyanların gözü yaşlıydı ağlamış gibi bi halleri vardı.
-Benjiro nerde?
Gardiyanlar yine ağlamaya başladı ne oldu ki???
-(Asuka hıçkırıklarının arasından) B-b-b-benjiro y-y-yoğun (hık--) b-bakımda :'(
-(Gözlerim doldu)N-n-ne??!!!!! B-bunu kim yaptıysa o-o-onu öldürcem!!!!
-Kendini öldüremezsin -_- (Flash)
-B-b-bunu b-ben mi yaptım??!!! D':
-H-hatırlamıyo musun? =O (Flash)
-Olamaz... (kısık sesle) lanet beni ele geçirmeye başlıyo...
-Ne laneti? (Annem)
-Bunu sesli mi söyledim D:
-Evet (Babam)
-Bu kara kelebeğin laneti ve anlaşılan kontrol edememeye başladım... Ahhh yine o melodi D: ... *melodiyi merak edenler için söylüyorum: Utau'nun Meikyuu Butterfly şarkısının ilk 20. ve 30. saniyeleri arasında çalan melodi ve şarkı eklemem gerekirse çoğunlukla Utau'nun şarkılarından koyarım*
Ama bu sefer Flash vakit kaybetmeden sakinleştiriciyi anneme verdi o da bana yaptı.Ve etraf kararmaya başladı...
****Asuka****
İlk başta ben de Usagi'nin Benjiro'yu hastanelik ettiğine inanmamıştım ama yapmış ilk başta sinirlendim ama bilmeden yaptığını öğrenince rahatladım :) Şimdiyse uyuyo ama bu zamana kadar uyanması gerekmez miydi???
-Flash, sence de bu zamana kadar sakinleştiricinin etkisinin geçmiş olması gerekmez miydi??
-Bu sakinleştirici etkisi uzun olanlardan ama az sonra uyanır gibime geliyo... (Flash)
-Tamam o zaman...
****Yarım saat sonra****
****Usagi****
Uyandığımda yine herkes yanımdaydı tabii Benjiro dışında :'( Yine gözüm yaşarmaya başlayınca sildim.Ve gülümsedim pardon gülümsemeye çalıştım -_- Ama olmadı -_-
****Ertesi gün****
****Usagi****
Ben hastaneden çıkmıştım ama Benjiro'nun durumu daha kötüye gidip komaya girmişti tüm gardiyanlar ve ben kraliyet bahçesinde peçetelerin kökünü kazıyorduk artık o kadar çok ağlamıştık ki herbirimiz en az 5 kutu mendil bitirmiştik.
****Bir Sonraki gün****
****Usagi****
B-ben-hıkk-benjiro hıkkk ö-hıkk-öldü-hıııkkkkk!!!!! Şimdi -hıkk- cenaze-hıkk-sindeyiz D'''''': Herbirimiz hıkkk 20 kutu mendil hıkkk bitirdik hıkkk.(Çevirme modu)Ve ben kendimden nefret ediyorum!!!!! Nasıl böyle bişi yaptım ben!!!!!!! *şu an yazar bile ağlıyo* Diğerleri teselli etmeye çalışıyolar bilmeden yaptın diyolar ama anlamadıkları ve benim hıçkırıklarımı yükselten kelime "yaptın"'dı.Sonunda diğerlerinin yası bitti ama benimki daha bitmemişti...Annem geldi ve beni eve çagırdı istemeden de olsa veda edip gittim.
****Ev (çevirme modu kapalı)****
Eve geldiğimde nihayet ağlamam bitmişti. Eve gelip üstümü değiştirdikten bikaç dakka sonra Flash eve peydah oldu -_-
-Boşuna uğraşma Flash bugün senin gıcıklığını kaldırcak kadar moralim yok.Vallahi basarım tekmeyi ˋˍˊ(gözümden bir yaş süzüldü)
-Sadece çikolata getirmiştim o da az mutlu ol diyeydi -_-
-Teşekkürler :) (gözlerimi sildim ama ağlamaktan incire benzemislerdi)
Flash gidince yüzümdeki gülümseme geri düştü.Herkes komiklik yapmaya çalışıyodu ama bana gram komik gelmiyodu -_-
Artık kararım kesindi bu halde daha fazla bu evde duramazdım. Herkes uyuyana kadar bekledim ama ben de uyuya kaldım -_- (YN: hoop daha Betty doğmadan nereye :D (gülmeye çalıştı ama aslınsa ağlıyo))
****Ertesi gün****
Hiç kalkmak istemeden kalktım :( Yatağımda bir yumurta daha vardı ama umursamadım.Herkes onun başında toplanırken ben balkondaydım ve nasıl gideceğimi düşünüyodum..
****Gece****
Herkes uyudu ama bu sefer uyanık kalmayı başardım eşyalarımı topladım biriktirdiğim tüm paraları aldım ve bir not yazıp pencereden çıktım.
****Sabah****
****Lucy****
Sabah kalktığımda Usagi'yi göremedim ve ayrıca kilitle yumurta da gitmişti.Bi an masanın üzerinde bir not olduğunu farkettim.Notu okudum ama ağlamaya başladım.
-------------------------------------------
Kahvaltıda bu işi konuşuyoduk.Hepimiz gayet ciddiydik ne yapcaz diye düşünürken kapı çaldı kapıya baktık.Gardiyanlar gelmişti eve aldık.Olayı anlatınca yüzleri ciddi bir hal almıştı şimdi hem Ace'leri hem de Jack'leri gitmişti...