Aramıza hoş geldiniz Türkler :)

83 3 2
                                    

Hikayeye 2 tane de Türk karakter eklemeye karar verdim ^-^ Karakterler Cemalcan ve Azra (orjinal olsun istedim :) )

Bu bölümü @cikolataseverece'ye ithaf ediyorum :)

****Asuka****

   Bugün okulun ilk günü :) Ama okulda Aneku ve Akira'yı göremedim hadi hayırlısı...

****İlk ders****

    Hoca sınıfa geldiğinde yanında bir kız bi de erkek vardı :) Ooo yeni sınıf arkadaşları :):):):):):)

-Dear students :) These are your new classmates :) Azra and Cemalcan :) Say hello to your new friends :)

-Hello :) (tüm sınıf)

-Meraba :) (ben)

-Oha Türkçe biliyo musunuz =O (Cemalcan)

-Tabii ki de :) (ben)

-Valla bi an rahatladım :) (Azra)

-Tamam o zaman siz Asuka'nın yanına geçiyorsunuz :) Asuka sen de bir gardiyan olarak onlara gezdirir misin?  :) (Hoca)

-Gardiyan ne ola??? (Cemalcan)

-Valla hicbi fikrim yok knk (Azra'nın karakteri)

-Neyse tenefüste size anlatırım :) (ben)

****Okul çıkışı****

   Yeniler okula geldiği anda uyum sağladı maşallah :) Ve onların da karakterleri olduğu için artık onlar da gardiyanlar :) Azra: Ace (geçici)

Cemalcan: Jack (geçici)

   Bi an yolda yürürken karşımıza bir kabadayı çıktı ben titrerken Cemalcan ve Azra gayet rahatlardı :\

-Onun bir kabadayı olduğunu biliyosunuz değil mi? (ben)

-Banane? -_- (Cemalcan)

-Eheheh şimdi çömezlere kendimi tanıtayım da benden korksunlar eheheh ;D (kabadayı)

-Boşuna uğraşma 1000 fırın ekmek yesen bile bir façacıyla başa çıkamazsın -_- (Azra)

-Senin çantanı aldıktan sonra da öyle diyebilcek misin bakalım ;D (kabadayı)

-Oğlum bak git. -_- (Azra)

-Gitmessem nolur ;D (kabadayı)

-Bu ergen ayakları bana işlemez canm, hadi ,bak benzetmiyim seni -_- (Azra)

-Benzet de görelim yalancı façacı ;D

-*sinirden gözleri parlar* YÜRÜ GİT LAN YAĞ TULUMU!!!!!!! (Azra)

-Şimdi sana göstericem yağ tulumunu!!!!! D:< (kabadayı)

-Ona yardım etmen gerekmez mi Cemalcan?? (ben)

-İzle ve gör ;) (Cemalcan)

-*çantasından ıslak odun çıkardı* GEL LAN BURAYA!!!!! (Azra)

    Böyle dedikten bikaç saniye sonra koskoca kabadayıyı yakalayıp bir güzel benzetti :)Bu kız biraz ince olabilir ama bunda ayı gücü var :D

-OHA BİÇ!!!!! (yoldan geçen biri)

-*yeniden gözleri parlar*NE DEDİN BAKIYIM SEN!!!! (Azra)

    Sonra onu da patakladı.Kendime not: Bir façacıya biç dersen sonun hastanelik olarak biter kankijampikçim ,sana iyi şanslar!!!

   Sonra hepimiz bir X yumurta olduğunu farkettik koşa koşa gittik ama yanımızda Usagi yoktu ne yazık ki :(

-My very own heart UNLOCK!!!

Character Change: Super Gamer Twins!(Azra????)

-My very own heart UNLOCK!!!

Character Change: Super Gamer Twins! (Cemalcan?????)

-Hadi başlayalım knk ;) (Azra)

-NEON RAİNBOW!!!!! (Azra ve Cemalcan)

   Sonra birden çok parlak renkleri olan bir gökküşağı çıkıp X yumurtanın etrafını çevreledi ve gökküşağı gidince yumurta normale dönmüştü ama bir X karakter bizi izliyodu Azra onu farkettiğinde elinde bir oyun kolu çıktı ve bi düğmeye basarak bi kıyafet seçti tabi bu arada da üstümüze X karakterin saçtığı alevler geliyodu

-Flame Empress Armor! (YN: Tamam zırh isimleri konusunda Fairy Tail'den kopya çekmiş olabilirim ^_^') (Azra)

    Sonra elinde bi kılıç çıktı ve önümüze gelip alevleri kılıcıyla savurdu. X karakter de bu sefer suyla saldırmaya başladı ama öyle böyle değildi TOMA gibiydi ama bu sefer Azra'nın diğer elinde başka bi kılıçla geldi ve suyu durdurdu. Ama sürekli saldırıların ardından gücü biraz azalmış gibiydi ama hem su hem de ateşle başa çıkabilmek iki ağır kılıçla bence de hiç kolay değildi. Sonra arkadan birden yıldız şeklinde bir ışık X karakteri vurdu ve o da düzeldi.Oha Usagi gelmiş!!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Shugo Chara (Yeni Nesil)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin