3.rész

354 12 0
                                    

Mikor felébredtem Jin szobájában találtam magam anyaszült mesztelenül. Úgy döntöttem hogy lemegyek a konyhába mert éhenhalok. (Igen Jin szobája az emeleten van xd). Felöltöztem és le mentem. Jin ott ült az asztalnál és teát ivott.

-jó reggelt

-jó reggelt kicsim- bele húzott az ölébe és egy csókot nyomott a nyakamra.

-kérdezhetek valamit?-törtem meg a nagy csendet.

-persze bármit.

-miért voltam mesztelenül az ágyadban?

-arra keltem fel hogy elkezdesz vetkőzni... én csak feküdtem és élveztem a látványt de nyugi nem történt semmi vagyis nem csináltuk.

-akkor jó. Mit kérsz reggelire?

-palacsintát.

Fel áltam és elkezdtem csinálni a palacsintát. Mikor végeztem oda vittem a barátomhoz és elkezdtünk enni.

Miután végeztünk Jin elő állt azzal az ötlettel hogy nézzünk meg valami filmet. A 2 lépés távolságot néztük de a közepénél megállította.

-miért állítottad le?-nèztem rá mérgesen.

-meg kell hogy büntesselek.

-mi az ho....-nem tudtam befejezni ugyanis ajkait az enyémhez nyomta.
Alsó ajkamat megnyalta ezzel kért engedélyt a bejutáshoz. Rögtön meg is adtam neki. Felált felvett az ölébe majd felvitt a szobájába. Az ágyra dobott majd négykézláb rám mászott, az ágyékát nekem nyomta majd megint heves csókcsatába kezdtünk.
Elkezdte szívni a nyakam. Arra eszméltem hogy mesztelen vagyok de Jin még nem volt és ez eléggé zavar...

-Jin kicsit sok rajtad a felesleges ruha nem gondolod?

Miután kimondtam azonnal el kezdett vetkőzni. A ruhákat a szoba másik oldalára dobta jó messze hogy még véletlenül se zavarjanak. Farkát belém helyezte, először lassan majd egyre gyorsabban mozgott bennem..... Már nem tudom hányszor mentünk el de mikor elmentünk valamelyikőnk újra elkezdte. Fáradtan dőltünk az ágyba,
Jin mellkasán elaludtam.

Mikor felkeltem le siettem a konyhába majd jin közölte velem azt a kurva jó hírt hogy J-hope és Jiho  fog rám vigyázni.... komolyan mondom mintha ovodás lennék...

Délután kettő van és fél háromra indulunk J-hopehoz...  már alig várom 🙄🙄....

Már a kocsiban ültünk. Ahj elvileg valami fontos dolga van Jinnek ezért kell J-hopeékhoz mennem....

Már 2 órája itt vagyok és halálra unom magam. Egy vendég szobát kaptam mert itt kell aludnom ugyanis Mr.aztcsinálodamiténmondok azt parancsolta hogy aludjak itt.
Úgy döntöttem hogy le megyek enni valamit. Mikor nyitottam volna ki meghallottam jiho...khmm...nyögését...
Fasza kis bébicsőszök mondhatom...
Úgy voltam vele hogy inkább hagyom őket remélem nem fog sokáig tartani mert éhen halok...

***

Már lassan 3 órája csinálják...
Én meg éhen halok. Hogy tudják ilyen sokáig csinálni? A mi rekordunk 2óra 30perc volt. Mindegy akkor elmegyek fürödni. Mire végeztem szerencsére abba hagyták a khmm.... szeretkezés. Le mentem vacsorázni utánna meg le feküdtem de nem tudtam aludni ezért
elkezdtem nézni  a My hero academiat. Sikeresen meg néztem 7 részt mire végre elálmosodtam és elaludtam..
----------------------------------------------

Hali!! Bocsi hogy sokáig nem volt új rész de nagyon nem volt energiám megírni de most végre kész a 3

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Hali!! Bocsi hogy sokáig nem volt új rész de nagyon nem volt energiám megírni de most végre kész a 3.rész . Tudom elég rövidre sikeredett de a kövi rész ígérem hosszabb lesz. A helyesírási hibákért bocsi.❤❤❤

~A Maffia Király~ (Jin X Reader)🔞🔞🔞[SZÜNETELTET]Место, где живут истории. Откройте их для себя