Heaven Club,primul și ultimul club la care am mers vreodată
Țin minte ziua asta ca și când ar fi fost ieri.Am intrat în club cu una din colegele mele de facultate,Becka.Multa lume,beata,drogată,unii chiar dădeau spectacole erotice,dar nu le atrăgeam atenție.Becka a vrut să stăm pe ringul de dans ,dar eu am zis că mă duc să iau ceva de băut și că mă întorc repede.Cred că a durat 15 minute pâna am ajuns de abia la bar,mulți bărbați îmi propuneau să dansăm sau pur și simplu să ne ducem după colț să ne-o tragem,dar mulțumită tăriei mele de caracter din adolescență am putut foarte decent să le dau un refuz în față.
În sfârșit ajunsesem lamult..Dădusem să caut un scaun liber să mă așez și fix în acest moment un domn politicos îmi oferise locul.Vroia să înceapă un flirt tipic ,dar cu un simplu gest îi arătasem că sunt așteptată,chiar dacă nu eram.
Așteptasem 5 minute ca barmanul să termine de dat comenzi celorlaltor persoane.Când veni rândul meu îi spusesem :
- Bună, 2 mojito cu alcool te rog,spusesem eu cât de politicos puteam
- Imediat ,dulceață...spuse el cu un ton calmLuasem băuturile și eram gata să ma ridic,când Becka sosise și ea la bar.Îi oferisem băutura și ciocnisem amândouă
-Fie ca seara asta să ne rămână ca amintire toată viața,spuse ea și dădu jumatate din mojito pe gât...Huhh,pe ringul ăsta chiar că o să dau vreo 2 kg jos))
-Să ciocnim pentru...nici nu dădusem bine să termin fraza că deja Becka era târâtă de un necunoscut pe ring...
Ok,o să beau singură..spusesem eu luând o gură generoasă de alcoolAm deschis telefonul să văd ce oră era...01:34...Mai stau 20 de minute și plec. Rând pe rând veneau diferiți domni și începeau să discute cu mine,să flirteze prea jalnic,ca în adolescență.Eu nu făceam decât să dau afirmativ din cap la orice întrebare de a lor și să îmi văd de mojito-ul numărul 5))
Becka se mai apropiase de câteva ori la bar ,dar ca deobicei nu reușea să respire că deja altcineva dorea să i se bage sub fustă. Și sincer nu mă prea intersecta viața ei,să facă ce vrea și să și-o tragă cu cine vrea,îmi e doar colegă de facultate și nimic mai mult.
Stând și plictisindu-mă la unul din cele mai populare cluburi din oraș,am observat cum un oarecare domn de la o masă situată la cam 300 de metri de mine,mă privea.
Nu cunoșteam acel gen de privire.Nu era una perversă,dar nu era nici una blândă.Semăna mai mult a privire simplă,dar foarte atrăgătoare.Am putut și de la distanță să îi remarc acei ochi căprui deschis,care sunt aproape cameleon.Nu mai întâlnisem așa privire ,dar auzisem cumva că ochii cameleon vrăjesc foarte ușor.Pff,mit...ziceam eu atunci.Dar în momentul ăsta ,privind așa niște ochi,aș înghiți cuvintele mele de atunci..
Părul lui negru îi dădea o aură de bărbat serios și foarte sexy în același timp.Nu părea să fi servit ceva,dar era înca cu atenția pe mine.După câteva secunde mi-am revenit în fire și mi-am concentrat privirea în alt colț.În gălăgia aceea infernală,am putut auzi niște pantofi clasici bărbătești apropiindu-se de bar.Avusesem noroc că scaunele de lângă mine erau deja ocupate,deci nu venea spre mine.
-Hey Rick, ..i se adresă barmanului..2 cafele pentru mine și domnișoara,spuse el arătând spre mine.
- Nu am nevoie de cafea,mulțumesc...am spus eu încercând să alung efectul alcoolului din subconștient.
- Permite-mi să remarc că după cele 5 mojito-uri băute de tine,nu vei putea ajunge pe picioarele tale acasă,mă înșel cumva?..spuse el pe un tonAmelia.s și arogant concomitent.
-Off,în regulă..dar cafeaua pot să mi-o plătesc și singură..am zis eu beată și extenuată.
-Consider-o din partea casei,zise Rick intervenind în discuție.
-Mulțumesc oricum,zisem eu schițând un mic zâmbet pe buze.
Rick făcu un gest de "n-ai pentru ce" și își continuă lucrul.
-Mă numesc Nic,zise domnul cu ochi cameleon)..Trebuia cu asta să încep ,dar cred că sunt puține șanse să îmi reții numele cu efectul alcoolului asupra ta)
- Încântată,Amelia.Nu te îngrijora,alcoolul nu îmi afectează memoria)..zisem eu sarcastică
- Mă bucur,să aud asta!zise el și se întoarse către barman să ia cafelele.Îmi oferise mie una și îi mulțumisem politicos.
-Vrei să ieșim afară să savurăm cafelele și să mai discutăm?mă întrebă el blând,iar în acea întrebare nu observam urmă de dorința de a mă viola sau de a face sex.Acceptasem oricum din bun simț probabil.Ajunsă afară și nemaiputând să suport tocurile am alergat în căutarea unui scaun și spre mirarea mea găsisem unul la 50 de metri de club.
Nic venise și el din urma mea și se așezase alături de mine.Prima înghițitură de cafea îmi arse gâtul la cât de puternică era și făcusem o mutră dezgustată ,iar Nic râse.
-Nu te râde,cafeaua e prea tare,spusem eu râzând în același timp de propria mea prostie)
-Ești foarte frumoasă să știi,zise el blând și zâmbind către mine.Mă înnecasem cu cafeau la complimentul lui adresat mie și a urmat un moment în care am râs amândoi la faptul că am vărsat cafea pe mine. Scoase din jacheta sa un șervețel și mi-l oferise.
Îl luasem cu multă rușine și încercam să șterg pata de pe rochia mea verde diamant pâna la genunchi.
Sigur că am mărit pata și mai mult,iar el uitându-se și nemaiputând de râs a încercat să ma ajute și mi-a atins mâna cu a lui și mi-a dato la o parte.S-a apropiat și mai mult de mine și mi- cuprins umerii pe la spate.La atingerea lui am tresărit de frig probabil și el observase asta.Își scoase jaketa ,lăsând la iveală un tricou negru mulat pe corp ce îi scotea în evidență pătrățelele.Mi-a oferit-o iar eu am luat-o fără nici o ezitare.
-Haide mai bine în mașină să ne încălzim,zise el..se ridicase și îmi întinse mâna așteptând răspunsul.
-Mulțumesc ,am zis eu întinzându-i mâna mea ca răspuns și mă ridicasem și eu.
Ce a stricat momentul au fost tocurile mele deloc confortabile care vroiau să scape din tălpile mele.
-Aucii..am zis eu atingându-mi picioarele deja sensibile.
El n-a ezitat nici un moment și peste o secundă simțeam deja că pluteam,ridicată de el.Stăteam cocoțată pe umărul lui și știam prea bine că n-are rost să încep acum un scandal după cât bine îmi făcuse.Mă țineam cumva de mijlocul lui,dar știam că mâinile mele într-un final era u să cedeze.Am drat drumul mâinilor la cât de amețită eram,iar el a reacționat instantaneu și a schimbat poziția,ducându-mă acum ca pe mireasă.
-De ce faci asta?De ce ești atât de bun cu o simplă fată din club,zisem eu revenindumi în fire și fiind conștientă de ce s-a întâmplat pâna acum.
-Tu nu ești o simplă fată,zise el deja deschizând portiera și așezândumă pe scaunul din dreapta.
Venise și el pe scaunul șoferului și de îndată porni mașina să se încălzească.Îmi luase mâinile ca să le încălzească și observase că înghețasem rău.
-Nu vreau să par dur,dar știu ce te-ar pute încălzi în momentul ăsta și în același timp ți-ar aduce plăcere..zise el foarte blând dar și pervers.
-Poate sunt eu prea beată,dar vreau să faci orice cu mine..am zis eu deasemenea pervers și dorindu-l din ce în ce mai mult.
Nu auzisem nici un răspuns de la el,dar simțisem cum mâinile lui urcau spre talia mea.Mă apucase și mă trase deasupra lui.Mă poziționasem bine și mă năpustisem asupra gurii lui.Avea gust de cafea.Îmi înconjurase toată talia cu un singur braț,iar cu celălalt îmi desfăcea fermoarul rochiei.Nici eu nu stăteam pe loc .Cu o mână mă jucam în parul lui negru și mătăsos,iar cu cealaltă îi trăgeam tricoul.Limba mea o găsise pe a lui,iar buzele noastre se înfruptau făcând sunete erotice.Reușisem să îi dau tricoul jos iar la iveala au ieșit niște pătrățele senzuale,ce la simpla atingere a degetelor mele l-au făcut pe Nic sa geamă de placere.El îmi dăduse rochia jos și îmi strânse sânii in palme,îi mângâie lent și se aplecă cu gura asupra unui sfârc și îl mușcase.Am gemut atât de tare încât uitasem că îl trăgeam încă de păr.
Mă aruncase pe bancheta din spate ,probabil din dorința să avem mai mult loc.
Iar ce urmase,fusese istorie pentru amândoi...))
CITEȘTI
Noi doi..18+
RomanceEa e Amelia,are 18 ani El e Nic,are 23 de ani Dintr-o simpla aventura de o noapte Ajung sa se iubeasca