Nic

15.9K 131 6
                                    

    Îi simțeam gustul de mojito și cafea ...Buzele ei nu vroiau să se oprească din sărut,dar nici ale mele.I-am desfăcut rochia și i-am dat-o jos până la talie.Am început să îi mângâi sânii.O ,Doamne ce moi erau,nu puteam să nu-i gust.Am oprit sărutul pasional și văzusem cum Amelia îmi atinse abdomenul cu mâinile ei semi-reci. Am gemut de frig și de plăcere.
M-am năpustit la un sfârc și am mușcat-o. La auzul țipătului ei simțeam cum mi se face mai tare și că urma să îmi dau drumul.
             Am aruncat-o pe bancheta din spate.Ea s-a întins comodă așteptând să vin și eu.Din 2 mișcări eram deja deasupra ei,dându-i rochia jos complet. În mașină se făcuse deja insuportabil de cald,dar n-aveam degând să mă opresc acum.
         -Amelia,pot să mă opresc în orice moment,doar spune-mi ..am zis eu așteptând răspunsul ei
         -Fă-o,zise ea și mă trase înapoi la buzele ei roșii.
Îi atinsesem chiloții negri din dantelă,coborâsem mai jos.Era nemaipomenit de udă.Îi rupsesem practic pentru a grăbi procesul.Ea se întinse și îmi desfăcu cureaua și pantalonii. Îmi atinse erecția ,iar eu îi mângâiam frenetic coapsa. Îmi dădu-se jos chiloții. Îmi luă penisul în mână gata să-l ducă la gură. O oprisem în acel moment dându-i de înțeles că  nu vreau să îmi facă minet.În momentul acela vroiam doar să intru în ea cu totul.
         Am întins-o înapoi pe banchetă și m-am poziționat deasupra ei.Am băgat un deget în ea ,iar geamătul ei era muzică pentru urechile mele.Îl băgasem și pe al doilea și le mișcam rapid. Își dăduse capul pe spate de plăcere și așteptam să își dea drumul.
        Am atins penisul de vaginul ei și ea își aruncă mâinile pe omoplații mei ,lipindu-mă de talia și de pieptul ei. Cât de tare o vroiam,Doamne.
Am intrat doar puțin în ea pentru a o satisface mai mult.Făceam mișcări lente și cu fiecare mișcare intram tot mai adânc în ea.
           - Ahh,Nic. Mai tare..Ahh...zise ea printre gemete.
Mărisem instantaneu viteza și am intrat cu totul în ea.Mă zgâria pe spate cu unghiile ,dar îmi plăcea.Îmi mușcă pielea gâtului și îmi lăsă o urmă de nuanță violet roșiatic.Mă mișcam din ce în ce mai repede,până simțisem cum își dădu drumul. Îmi dădusem și eu drumul în ea și mă simțeam pe culmile extazului.
           -Iau anticoncepționale,nu-ți fă griji..zise ea extenuată și transpirată.
Mă prefăcusem că n-am auzit ce spusese și instant am luat în gură un sân întreg de al ei.Cu o mână îi strângeam o fesă în pumn ,iar cu cealaltă mă jucam în vaginul ei.Ea mă apucă de păr și mă trase,gemând în continuu.
           Am ieșit din ea cu penisul încă excitat și cu mâna udă pe care am dus-o la buze și sugeam fiecare deget pe rând,demonstrându-i ce gust bun are. Ea se ridicase de pe banchetă,la fel făcusem și eu.Împreună am oftat obosiți de plăcere. Ea încă nu se săturase și se puse deasupra mea.Era plină de energie,mă excita asta la ea.
Mă sărutase pasional,mușcându-mi buza de jos și făcându-mă să gem și să o lovesc la fese. I-am înconjurat mijlocul și mă jucam cu sânii ei pe rând. Ea încă mă săruta ,dar în același timp mi-a apucat penisul cu mâna mișcându-l nemaipomenit de repede .Știu ce vroia să fac.N-am ezitat și mi-am dat drumul pe ea.Lichidul cald îi atinse sânii și abdomenul și ea gemu .
           - Ah ,Doamne ,am zis eu murind de plăcere.
Ea mă privi pervers și luă un deget ducându-l la lichidul care se scurgea pe abdomenul ei. Îl duse la gură sugându-l cu mișcări pasionale.
             - Și tu ai gust pun,spuse ea scoțându-și degetul din gură .
Admiram femeia din fața mea.
Păr blond împrăștiat și ciufulit,ochi albaștri surii,tenul ei de un alb curat,corp bine sculptat,sâni mari și moi,prea reali pentru a fi botox.
Ea se uită la mine și se înroși văzând că o examinam din cap până în picioare.
           Se ridică de pe mine căutându-și pe rând hainele.
           -Unde sunt chi..zise ea ridicându-și chiloții sfâșiați de mâinile mele..Mă privi puțin supărată ,iar eu îi răspunsem cu un zâmbet pervers.
            -Ups,zisem eu râzând. Asta înseamnă că voi fi nevoit să te conduc până acasă Amelia ,zâmbisem eu
            -Pot să ajung și pe jos,zise ea încăpățânată ca un copil mic și râsem la mutra ei )
             - Oo,nu..Nu te duci nicăieri domnișoară fără lenjerie intimă,zisem eu zâmbind blând,reafucându-i pe față un mic surâs.
            -Fie,zise ea încălțându-se în tocuri și așezându-se pe scaunul din dreapta.
M-am îmbrăcat și eu repede.M-am așezat la loc pe scaunul șoferului și am pornit mașina. Ea îmi spusese drumul ,iar eu o ascultasem atent.I-am căutat mâna să o îmbrățișez.Tot timpul drumului mă jucam cu degetele ei,trasând linii și cercuri în palma sa.Ea zâmbea ,iar eu schițam un surâs.
            Am ajuns în fața unui bloc de apartamente la care ea mi-a zis să opresc. M-am întors spre ea,întorcându-i bărbia către mine.Ea mă privi.M-am aplecat și i-am dat un sărut scurt.
            -Sunt sigură că mă vei găsi dacă vei avea nevoie,zâmbi ea și se pregătise să iasă.
           Am apucat-o de încheietură oprind-o.
            -Amelia,tu nu ești o simplă femeie din club,spusem eu încercând să o conving.
             -Vreau să cred și eu asta,zise ea ieșind din mașină și închizând portiera în urma ei.
Deja intrase în bloc,dar eu mai rămasem pe loc câteva minute.Priveam adresa la care am adus-o.Știam strada. Nu departe de universitatea de drept. Am avut nevoie de doar câteva secunde să aflu unde învață. Urma să trec pe acolo în zilele următoare .
            Nuștiu cum pentru ea,dar pentru mine nu a fost doar o aventură de o noapte...

Noi doi..18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum