Dneska je tu rozhovor s VABR28 , což je sympatickej klučina, co by se jednou chtěl stát scénáristou. (:
1. Co bys dělal, kdyby ti přišel dopis, ve kterém by stálo, že jsi zdědil tři miliony dolarů po svém vzdáleném příbuzném, který žil v Americe?
No, byl bych dost překvapen a rád. Peníze bych si nějakou dobu nechal (buď u sebe, v bance nebo by si je necajli rodiče). Chtěl bych dát asi nebo méně milionu na charitu (buď na autisty, vozíčkáře nebo děti v Africe). Za ostatní bych si nakoupil oblečení, elektroniku, nějaký vybavení do pokoje a chtěl bych někam letět v létě i na dovolenou. Nějaké peníze bych dal i na pohřeb toho příbuzného z Ameriky. Zbytek bych uschoval na horší časy. Teda kdyby někdy nastaly.
2. Patříš tedy mezi lidi, kteří raději šetří a nechávají si něco v takzvané "železné zásobě"? (:
Jo, myslím, že jo. Pár těch stovek se vždycky může hodit.
3. Hraješ počítačové hry? Která je tvá nejoblíbenější? Proč? (:
Ani ne. Spíš mám období, kdy hraju asi tak tejden až dva a pak nějakou dobu zase nehraju. Poslední hraná hra byla Business tour. Je to něco jako Monopoly, akorát na počítači. Radši mám to deskové Monopoly. Na počítači spíš sleduju filmy a seriály.
4. Co bys dělal, kdyby ti přišel dopis z Bradavic, že tam můžeš jít studovat? (:
Nezajímalo by mě to. Nemám rád tyhle fantas magořiny. I když pořád lepší než Fantastická zvířata. Zeptal bych se asi vedení, zda by nemohl studovat nějaký můj kamarád, který by zájem měl. Pokud by nemohl, tak bych pozvánka mířila směrem do koše nebo bych jim odepsal. Nechtěl bych tam, protože bych musel opustit své přátele, byly by tam trapáci jako Harry a ty kouzla bych ani nějak ve skutečným světě nevyužil, protože by si lidé mysleli, že jsem čaroděj a upálili by mě. Neznal bych to tam.
5. Takže kdyby byla možnost, že bys uměl kouzlit, ale nemusel bys do Bradavic, také bys ji odmítnul?
Ne. Nevím, jaká kouzla bych moc využil, ale určitě by bylo dobré číst myšlenky, teleportovat se, očarovat někoho, aby si něco myslel. Ale ta kouzla by pro mě musela mít dobrý využití (třeba při testu :)).
6. Máš pravdu, při testu by se kouzla hodila. :D Myslíš si, že lidé jednoho dne budou žít na Marsu? Proč? (:
Myslím, že jo. Lidi furt cestujou do vesmíru a obejvujou. Třeba teď jak byl ten snímek černé díry. Myslím, že by to na Marsu nějak s jídlem a vodou vychytali. Asi by se dovážely do stanic zásoby na celý rok. Stavbu domů si moc neumím představit. Přehled o vesmíru tak velký nemám. Nevím jaká je tam gravitace. Vždycky mě děsily plynné planety, protože když si představíte, že byste se propadali v ty hustý plynný planetě, dusili se a nemohli nahoru, tak to je takový děsivý. Ale přijde mi hloupost cestovat do vesmíru. Myslím, že peníze se hodí na mnohem užitečnější věci. Někde lidé trpí žízní, hladomorem a nedostatkem léků, tak si myslím, že by peníze měli jít do tohohle. Ještě k tomu se nemoci stále vyvíjejí.
7. Přestěhoval by ses na Mars, kdyby to šlo? (:
Ne, asi bych tam klidně své děti (až by byly dospělé!) nechal bydlet. Zatím bych tomu nevěřil, protože by se to tam teprve zkoušelo, až by to bylo vyzkoušený, tak by to bylo v OK, ale stejně bych tam nechtěl. Ale neříkám, že by to bylo špatný.
9. Posloucháš často hudbu? Chtěl bys hrát na nějaký nástroj? (:
Jo, dost často. Nejradši mám hudební skupinu Foals. Doporučuju si poslechnout. Na žádný hudební nástroj nehraju, ale chtěl bych umět na kytaru nebo ukulele. Spíš na kytaru. Až budu starší, chtěl bych se naučit hrát.
10. Chtěl bys někdy hrát v kapele, kdyby to šlo? Jak by se kapela jmenovala? (:
Jo, bylo by to zajímavý, ale spíš bych to měl jako přivýdělek. Bavilo by mě to. Zpěváka bych nechtěl dělat. Název kapely bych prodiskutoval s ostatními členy. Kdyby bylo na mě, tak by se jmenovala Vato, Vabas nebo nějak tak. Spíš bych uviděl podle návrhů.
11. Chtěl bys, aby nějaké roční období trvalo po celý rok? Proč ano/ne?
Spíš jo. Chtěl bych nejvíce jaro. Je to mé nejoblíbenější období. Svítí slunce, je teplo, už se může jíst zmrzka, my kamarádi můžou chodit častěji ven. Bylo by to špatný, protože by nebyla žádná velká změna v počasí, byly by venku pořád včely, vosy, čmeláci atd. Ale celkově by mi to nevadilo.
12. Dokážeš si představit, že by byla pořád zima? Jak by se podle tebe žilo? Jak by probíhal jeden běžný den ve světě, kde neustále mrzne a skoro nikdy nesvítí slunce? (:
To by byla moje 2. nejoblíbenější možnost po celý rok. Život by byl v ČR horší kvůli, dopravním nehodám, velké spotřebě dřeva, písku, štěrku, větší výskyt nemocí, pily by se hlavně čaje a horké nápoje, velká spotřeba elektřiny. Život by byl těžší. Do školy by děti z okolí mohli někdy dojíždět později, kvůli sněhu. Vycházení by bylo asi omezené, kvůli nebezpečí. Asi by se s tím dalo žít, ale muselo by se na to zvyknout.
13. Představ si, že někdo přijde a oznámí, že za týden nastane konec světa. Uvěřil bys mu? Co bys udělal?
Určitě bych mu nevěřil. I kdyby to byl někdo z příbuzných, tak bych nevěřil. Nic bych neudělal. Jen bych se ho zeptal, jak to ví nebo jak se to stane.
14. Myslíš si, že jednou nastane konec světa? Jak to podle tebe proběhne? (:
Určitě jo. Tak asi podle mě za 5 tisíc let. Myslím, že se to stane tsunami. Bude tak velká kvůli nárazu nebo pohybu litosférických desek, že smete většinu lidí. To je můj názor.
15. Zajímavý názor. (: Kdybys mohl, žil bys pod vodou, nebo raději pořád na zemi? Proč?
Na zemi. Mám radši zvířata, na souši. Ještě k tomu by mí kamarádi tam pod vodou nežili a do školy bych jezdil ponorkou :D? Výhled by byl pod vodou samozřejmě hezkej. Zajímalo by mě, jestli by nás pod vodou tsunami nějak zasáhla. Ale nechtěl bych tam žít. Musí tam být i chladno a topit v krbu by se tam asi nedalo.
16. Tak jo, předposlední otázka. (: Je nějaká věc/činnost, kterou jsi chtěl vždycky vyzkoušet, ale ještě ses k tomu nedostal? Proč tě zaujala zrovna daná věc? (:
Natočit krátký snímek do soutěže. Baví mě filmování a různé soutěže. Zajímalo by mě, jak by to vypadalo a jestli by se mi to líbilo. Vždy jsem to chtěl zkusit, ale nemám to s kým moc točit, takže blbý. Ale určitě bych to chtěl zkusit.
17. Kdybys měl možnost natočit film, o čem by byl? Jak by se jmenoval? (:
Byl by to horor. Bylo by to o hodinách, které když se zastaví, tak se v ten čas něco špatného stane a postupně by se věci zhoršovaly a zhoršovaly, až by to skončilo smrtí hlavního protagonisty. Film by měl dobrý rozvoj postav a zajímavé nápady. Film by se jmenoval Hodiny utrpení. Přestavuj si tak 65% na ČSFD. Myslím, že by se horory do české filmografie mohli prosadit. Jako dospělý bych chtěl být scenáristou.
Díky za rozhovor, byl to fajn pokec (:
Přeju ti hodně štěstí s psaním a snad se ti splní to, co bys chtěl jednou dokázat. (;Uvidíme se u dalšího rozhovoru, Anča (:
ČTEŠ
Rozhovory s autory (trochu jinak) 🚫
Random~ definitivně uzavřeno společně s mým účtem ~ Nudí Tě už rozhovory, jejichž hlavním tématem jsou Tvé začátky na Wattpadu, otázky ohledně knížek a základní témata jako "Máš rád/a červenou barvu?"? Chceš se pořádně rozepsat a zapojit v rozhovoru i sv...