Po delší době je tu další rozhovor s milou holčinou (:
1. Zajímáš se o historii? Chtěla by ses vrátit v čase a žít v nějaké dřívější době? V jaké? Proč? (:
Milujem dejepis a históriu. Chcela by som sa vrátiť do druhej svetovej vojny. Chcela by som vedieť, či sa naozaj Hitler zabil alebo niekoľko rokov žil svoj život. A ešte by ma zaujímalo ako a čo všetko robil bláznivý doktor Mengele. Pretože úprimne, pochybujem o tom že všetko, čo sa zistilo o ňom je všetko. Predsa to bol šialený doktor, ktorý bol blázon. Lebo čo ak ho zaujímalo viacej veci, než sme zistili? Čo ak robil pokusy aj na niekom inom? A čo ak zistil niečo, čo je nám doteraz neznáme?Ale chcela by som sa tam vrátiť jedine v tom prípade, ak by ma nikto nevidel a nemohol sa ma dotknúť, a tak mi nemohol ani ublížiť...
2. Zajímáš se ve svém volném čase o druhou světovou válku? Snažíš se o ní zjistit co nejvíce věcí? Chtěla bys studovat dějiny a třeba se jim i jednou věnovat ve své práci?
Zaujímam sa o ňu tak trochu viac, než obyčajný študent a vždy aj keď som nemusela som sa naučila učivo. Ale že by som to študovala ako na výške a potom to učila asi nie. Síce ma to skutočne baví, no neodvážila by som sa z toho dôvodu, že nedokážem len tak chrliť na ľudí slová. Dokonca, keď mám niečo čítať pred viacerými ľuďmi moje telo je ako želé...
To moc dobře znám (:
3. Jaké je tvé vysněné povolání?Psychologička.
4. Máš tedy ráda práci s lidmi? Dokážeš jim naslouchat a případně pomoct?
Nie, nemám rada prácu s ľuďmi, len dokážem až moc dobre sa vcítiť do kože ostatných. A áno, už som aj pár ľuďom pomohla. Preto by som nerobila sedenia naraz so všetkými pacientmi ale najviac s dvoma... Proste som nervózna, keď je pri mne veľké množstvo neznámych ľudí.
Zní to zajímavě, snad se ti tvé přání splní (:
5. Vrátíme se k té minulosti. Co říkáš na pravěk? Zajímá tě?Ďakujem, v to dúfam. Ani nie, nikdy ma tato téma nezaujala. A to absolútne ničím.
6. A co starověk? Kterou starověkou civilizaci máš nejradši? Proč?
Nad týmto som sa nikdy moc nezamýšľala, takže ti na túto otázku presne odpovedať neviem.
Nevadí, dáme jinou (:
7. Chtěla bys zkusit seskok padákem? Proč ano/ne? Jak si myslíš, že se takový člověk, co skáče, cítí? Zkus co nejlépe popsat jeho pocity. (Případně tvé, pokud jsi to již zkoušela.)NIKDY V ŽIVOTE! Vieš si predstaviť, čo všetko by sa mohlo stať? Čo ak by sa mi zasekol padák alebo roztrhol, začal horieť? Bojím sa výšok a na takéto veci by som ja určite nemohla chodiť. Ale som si istá, že ak necítia strach, tak neskutočný adrenalín.
Mohla bys zkusit tandem, tam se nemá co pokazit. :D Ale chápu tě, taky mám strach z výšek. (:
8. Vaříš ráda? Jaké jídlo nejradši?Tak na nič čo je vyššie než ja by som nešla sama. :DD Ja a variť? Ty chceš aby som niekoho otrávila? Nevarím boh vie ako dobre a často. Síce viem základ ale keď sa pokúsim o niečo nové, modlím sa aby to nezhorelo alebo sa z toho niekto... No :D Ale tak väčšina (fajn všetko) čo si navarím, tak zjem síce to nemusí chutiť ostatným ale tak... Škoda jedla a ja niekedy miešam jedlo, tak že by to asi nikto iný nezjedol.
9. Co si myslíš o takovém tom typickém rozdělování "ženská patří do kuchyně, chlap do dílny"? Jak se k tomu stavíš ty? (:
Akože nie som feministka, ale mám taký názor, že raz za čas môže upratať aj muž, či navariť. Predsa len robí bordel aj on, je takisto. A nie som typ ženy, čo by sedela doma a len upratovala a varila. Mám taký názor, že sa nemôžem spoliehať na chlapa a byť bez práce, pretože on môže raz odísť a mňa nechať tak. Preto, ak budem mať partnera a máme spolu žiť bude to tak že sa budú snažiť obe strany.
ČTEŠ
Rozhovory s autory (trochu jinak) 🚫
Random~ definitivně uzavřeno společně s mým účtem ~ Nudí Tě už rozhovory, jejichž hlavním tématem jsou Tvé začátky na Wattpadu, otázky ohledně knížek a základní témata jako "Máš rád/a červenou barvu?"? Chceš se pořádně rozepsat a zapojit v rozhovoru i sv...