3. Tego się nie spodziewałam...

17 3 14
                                    

Cóż... Ja myślałam, że to będą może zdwiw nominacje, ale widze, że Gorol- się dopiero rozkręca. Coś czuje, że to nie będzie ostatnia nominacja jaką mi dasz...

JEDZIEM Z TYM KOKSEM!

1. Jakie masz imię, drugie imię, nazwisko panieńskie matki i nazwisko rodowe ojca?

Ciekawa próba, ale swojego imienia nie zdradze, no chyba, że na priv!

Jeśli chodzi o moje drugie imię to jest nim Kinga, ale zawsze się śmieje, że tak naprawdę nazywam się Kunegunda jak ta jedna święta.

Nazwisko panięskie ma w sobie słowo wilk i tyle o nim powiem.

A nazwisko rodzowe ojca to... Niezbyt przyjemna sprawa. To nie tak, że jest ono powiązane z jakimś przestępcą, ale w moim życiu sporo się wydarzyło i teraz to nazwisko wcale dobrze mi się nie kojarzy, a z każdym rokiem coraz bardziej chcę w końcu je zmienić. Nie bedę tu mówić o swoich osobistych problemach, bo to nie miejsce na takie rzeczy.

2. Czy mieszkasz sam?

Jeszcze nie. Może za dziesięć lat. Jak uzbieram na mieszkanie.

3. Jaką masz grupe krwi?

A to jest bardzo dobre pytanie. Poczekajcie zaraz wracam...
*wychodzi w pośpiechu z pokoju*

4. Podaj swój adrea, razem z krajem zamieszkania.

Niezła próba, ale nie powiem nic! 😈
Mieszkam sobie na przymorzu i mam piękne widoki na Bałtyk 😊

5. Czy znasz swój adres IP? Jeżeli tak, podaj go.

Nie znam 😅

6. Wiesz czym jest Dark Web? Co o nim sądzisz?

Wiem czym jest DW, a moje zdanie raczej niczego nie zmieni. Prawdopodobnie jak większość ludzi jestem przeciwna istnieniu DW, ale nic z tym nie zrobie, więc nie ma co drążyć tematu.

7. Jakie jest twoje BMI? Czy twoje ciało zmieściłoby się w metrowym worku?

Moje BMI jest tajemnicą.

A co do tego worka to pewnie bym się zmieściła... Zaraz po tym jak by mnie rozczłonkowali...

Właśnie zaczęłam się bać o swoje życie 😅

8. Masz jakieś zabezpieczenia antywłamaniowe?

Wole nie odpowiadać na to pytanie 😅


_____________________
To już jest koniec,
Nie ma już nic.
Jesteśmy wolni,
Możemy iść~"

Nominacje... I tak nikogo to nie obchodziOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz