5. *Zgon*

18 2 40
                                    

Nie żebym nie lubiła nominacji, ale... Tak znowu znalazłam jakieś ale.
Ja już nawet nie mam siły pisać, któo mnie nominował.

Zacznijmy, od tego, że są to dwie nominacje, ale ja pozwole je sobie połączyć w jedno, by mieć to z głowy. Dobra jedźmy z tymi nominacjami puko mam jeszcze czas!

1. Ulubione miejsce do czytania?

Fotel w moim pokoju. To jedyne miejsce, w którym wygodnie mi się czyta. Nie ważne, że niszcze sobie kręgosłup przyjmując najróżniejsze pozy.

2. Twoja największa pasja?

Szczerze, to pisanie, moje Oc (Skylight w szczególności) i czytanie. To są moje największe pasje i raczej nie zmieniłabym tego. Moja znajoma wciąż się zastanawia ile ja właściwie mam Oc i ja też w sumie nie wiem. W ciągu czterech ostatnich lat wymyśliłam ich tyle, że sama połowy nie pamiętam XD

3. Jak byś chciał/chciała mieć na imię?

Chyba nie chciałabym zmieniać imienia. Lubie swoje imię, a ponieważ jest bardziej uniwersalne to gdybym miała wyjechać za granice to wystarczyło by wypowiedzieć je po angielsku. Tak więc nie zmieniłabym imienia. No chyba, że coś mi się od widzi.

4. Który rocznik?

Mama Ani jest starsza od niej o dwadzieścia lat. Za dwadzieścia lat Ania będzie w tym samym wieku co jej mama, ale mama Ani wciąż będzie dwadzieścia lat od niej starsza. Ile lat ma Ania i jej mama?

Typowe zadanie z matmy. Nie rozwiążecie tego 😂

5. Jak sobie wyobrażasz przyszłość?

Różnie. Zapewne zwiedze połowe świata, pewnie napisze książke, naucze się dobrzy rysować napisze komiks do TF z kilkoma zajebistymi postaciami o ile uzyskam zgode na wykorzystanie ich, kochający mąż i trójka dzieci... Chyba tak to sobie wyobrażam.

6. Twoja idealna rodzina? (Gdzie jesteś rodzicem!)

Kochający mąż, który byłby ze mną szczery i wierny, oraz trójka dzieci za czego dwójka to bliźniaki... Sideswipe i Sunstreaker chyba mieli na to wpływ.

7. Jaki gatunek książek uwielbiasz czytać? 📚

Zwykle to obyczajówki, takie typowe dla młodzieży, albo fantastyka, romans z lekką dozą humoru. Nie mówie, że reszta jest zła, broń boże, ale ja dopiero zaczynam przekonywać się do innych gatunków literackich.

8. Jak wygląda twoja tapeta w telefonie?

Co wyście się tych tapet tak uwzieli?

9. Jakieś marzenie już spełnione?

Pierwszy requestowy rysunek mojej ocki. Dziękuje Gorol- za spełnienie tego marzenia!

10. teamsłowackk czy teammickiewicz?

Żaden.

12. Ulubione shipy?

No to się zaczyna 😈

Nominacje... I tak nikogo to nie obchodziOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz