4. Jestemnw szoku...

18 3 14
                                    

Poraz kolejny nominacja Gorol-. Ja się zastanawiam jak to się dzieje...

1. Najbardziej wkurzająca sytuacja, która zdarza ci się prawie codziennie?

Korki w drodze do szkoły. To najbardziej denerwująca sytuacja, w szczególności, gdy ci się przyśnie troszeczke za długo i spóźniasz się na ważne spotkanie... Albo do szkoły.

2. Kim jesteś w swojej klasie?

Szarą myszką, która siedzi w trzeciej ławce, która się do nikogo nie odezwie jako pierwsza. Mam swoje koleżanki i spędzam z nimi prawie całą przerwę, więc to mi całkowicie wystarczy. Za zwyczaj ludzie z mojej klasy dziwili się, że tak dużo umiem i często odzywam się na lekcjach polskiego, i prawdopodobnie w ich oczach jestem takim kujonem w okularach.

3. Przespałaś kiedyś cały dzień?

Kiedyś prawie mi się udało, ale to było po Sylwestrze u dalekich krewnych, więc to się nie liczy. To chyba było w sylwestra 2014 lub 2015r.

4. Muzyka pomaga ci się skupić? A może cię rozprasza?

Zależy. Zwykle muzyka pomaga mi się skupić, ale to też zależy od momentu oraz sytuacji. Jak słucham jakiejś fajnej piosenki to sobie jej słucham podczas pisania, ale zdaża się też, że nawet pomimo tego nie moge skupić się na jednej rzeczy.

5. Co sądzisz o KRAKOWSKICH GOŁĘBIACH?

Fajne są. Pozdrawiam Gołębia Grześka, którego spotkałam rok temu w Krakowie! xD

6. Ulubiona postać z dowolnego serialu?

Gołąb Grześ z Krakowa!

Dobra, odstawmy ten żart na bok i teraz na serio. Szczerze to nie oglądam zbyt wiele seriali, ale gdybym miała wyznaczyć jedną taką postać byłaby to Veronica Lodge z Riverdale. Uwielbiam ją ❤

7. Ulubione święto i dlaczego?

Nie mam 😁

8. Ulubiona data i dlaczego?

Takiej także nie posiadam.

9. Ulubiony czarny charakter i dlaczego?

Jak obejrze Grę o Tron to ci powiem 😂

10. Jesteś ciepłolubna, czy zimno lubna?

Ani jedno ani drugie. Nie lubie jak jest zimno, ale nie lubie też jak jeat ekstremalnie ciepło.

11. Jakiego kolory jear w twojej szafie najwięcej?

Czarnego. I za tym nie kryje się żadna historia. Poprostu lubie czarne ubrania xD

12. Ulubiona piosenka na ten moment?

Przypomina mi scene rozstania jesdnej kanonicznej pary z mojego opowiadania. Nie powiem co to za para. Po prostu nie powiem.

13. Czy uważasz liczbe trzynaście za pechową?

Nie.

14. Nominuj tyle osób ile jest liter w tytule twojej ulubionej piosenki.

ShadowWolfLuna
Black_Angel_of_White
Zapomniana_istota

Mogę już sobie stąd iść?

Memy z TF nigdy mi się nie znudzą xD

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Memy z TF nigdy mi się nie znudzą xD

Nominacje... I tak nikogo to nie obchodziOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz