İçimdeki Karalık

285 157 113
                                    

    İnsan mutlu olur mu kırmaktan, kırılmaktan ben oluyordum işte kırıldığım kadar kırmak istiyordum
Belkide kırgınlıklarımı öyle unutacağımı sanıyordum.

  Öncelerde  melek gibi bir kızmışım...
Sonramı,
sonrası ismim gibi gizli bir günah karasına dönüştüm.
   Bir meleği şeytana yem ettiler...

  İnsanoğlu  onca hatasına,
pisliğine  rağmen kendini hep tertemiz gören yüce gören varlıklarmış.
Oysaki onca kusurun içinde onca yanlışın içinde hangimiz temizdik, temiz kalabildik...
Eskiden kınadığım hayatların şimdi daha beterini yaşıyordum.

     Kendimden bahsedecek olursam,
19 yaşındayım,
Hukuk fakultesi öğrencisiyim adalalet mi arıyordum asla,

7 yaşında  babasının annesini öldürmesi sonucu hem annesiz hem babasız kalan bir kızım.
7 yaşından sonra  onca akrabaya çevreye  rağmen kimsenin kabul etmediği kimsesiz kız çocuğuydum
Kimsesizliği yedi yaşında her zerremde hissetmiştim.

Dedemle ortak olan babamın,bana kalan mirası vardı
fakat mirasıma 18 yaşına kadar dokunamadığım için çocuk esirgemede büyüyen zavallı bir kızdım.
Bir zamanlar herkesin gözde ailesi, tüm ailenin sevdiği minik süveydaydım şimdi ise kimsesiz neden mi?

7 yaşıma kadar hatırladığım kadarıyla babamla annemın evliliği mecburiyet sonucu oluşmuş bir evlilikti ve bende onların mecburiyetten olmuş bir kızı,
İsmim belkide bu yüzden süveyda koymuşlardı annemle babamın gizli günahlarıydım...
Kalplerinin ortasındaki lekeydim  yada mecburiyetleriydim...
İsmimin anlamını ilk öğrendiğim sıralar hiç sevmemiştim sonrasında ismimin anlamı olan gizli bir günah oldum.
kalbimin içi katran karasına dönmüştü zamanla...

7 yaşıma kadar dört dörtlük te olmasa yinede orta derecede bir yaşantımız vardı tabi annemle babamın kavgalarını saymazsak,
babamın annemi aldatma sonucunda oluşan annemın sinir krizlerini hıç saymıyorum bile çocuktum tabi anlayamıyordum yada anlamak istemiyordum hayatın bana öğrettiği şeyde bu oldu göz yummak herşeye susmak  acizleşmek... 
Neyse işte 7 yaşına kadar sevilmiş ama sonrasıda kimsesizleşmiş bir kızım...
Kendinden başka kimsesi olmayan
pamuk gibi kalbi olan bir kızım
Kızdım.;

Taaki 18 yaşına girdiğim güne kadar hayatımın dönüm noktası olan gece;
   
Ahu:"Süveyda mızıkçılık yapmak yok müdürden de izin aldım bugün o doğum günü kutlanacak bak okadar insan ayarladım  yer ayarladım cocuk oyuncağı degıl bu iptal et deyince edilecek!"
 
" Bana sormadan neden böyle birşeye kalkıştın ahu  hem akşam akşam ne doğum günü kutlaması yarın gündüz yapalım daha fazla ısrar etme gerçekten bak sınava da az kaldı hem boşlamamam lazım"

Ahu:"Öyle mi süveyda hanım onca hazırlığım çöpemi gidecek. Ya bak vallaha  çok durmayacağız söz tamam bar tarzı yerleri sevmediğini biliyorum ama çık artık şu kabuğundan bi günlüğüne ne olur hem bugün sen burdan kurtuluş günün:"
       Kurtuluşmuydu  sahiden, büyümüştüm tam 11 yıl geçmişti annemi kaybedişim babamın ceza evine girişi belkıde ölmüştür ölse üzlürmüydüm ki...
  Bugün karar verecektim ya o mirası kabul edip burdan çıkıp herşeye yeniden başlayacaktım yada o mirasa elimi bile sürmeyip burda sürünecektim.
Sahi hangisi benim kurtuluş yolum?

     "of ahu of tamam ama o saçma arkadaşlarınla muhatap olmak zorunda bırakma beni rica ederim  ha bide saat 12 olmadan döneceğiz."
  
  Ahu:"Asla pişman olmayacaksın süveyda hanımcığım, söz merak etme geç kalmayacağız ha arkadaş konusuna gelirsek hepsinin sana olan hayranlığını biliyorsun  herkes farkında nekadar efsunkar(karşı konulmaz) bir kız olduğunun efsunum."
      
   "Saçma sapan konuşmayı bırak ahu neyse geç kalmamızı istemiyorsan lafa tutma beni."
      
    Ahu;"Ben sana giyeceğin herşeyi ayalardım efsunlum hayır demek yok onları giyeceksin hepsi yatağının üzerinde neyse hadi bekliyorum ben kaçtım aşağıdayım."
  
Ardından ahunun bağırışı "ha bide süveyda biraz mutlu olsana bugun gece 12 den sonra  milyarder olacaksın birazcık yüzün gülsün neyse hadi acele ett kuşum"

Evet en sevmediğim şeylerden biri emrivaki ama mecbur  herşeye ayak uydurmak zorundasın süveyda hanım
Aklı kaçık bir arkadaşın olursa olacağı bu tabi
Asıl konu ise  milyarder olmak isteyende kimdi sadece burdan kurtulmak istiyordum yada istiyor muydum sahiden ben o kendi dünyamdan çıkıp dışarıdaki dünyaya ayak uydurabilirmiydim...

Neyse  gidip ahu hanımın yatağa koyduğu kıyafetleri giydim başta çok tereddüt etsemde mecbur onu kırmamak İçin kabul ettim. Aynadaki yansımama bakacak olursak asla kendimi çok  beğenen öven biri olmamışımdır yani tabiki çirkin bir kız olmadığımı biliyordum ama çok önemsemiyordum şuanki halime bakacak olursak gerçekten güzel olmuştum

 Aynadaki yansımama bakacak olursak asla kendimi çok  beğenen öven biri olmamışımdır yani tabiki çirkin bir kız olmadığımı biliyordum ama çok önemsemiyordum şuanki halime bakacak olursak gerçekten güzel olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  
Açık olsada çok naif bir elbise ister istemez hoşuma gitmişti güzel görünmek ve bu benim alışık olmadığım şeylerdi alışmak da istemiyordum.

    Ahu:"Yok artık süveyda bu sensen  diğer süveyda nerde çok çok güzel olmuşsun kara gözlü boncuğum dur kıskandım bak şimdi"

       "Gidip elbiseyi değiştirmemi istemiyorsan kapat o  ağzını ahu yoksa ben kapatmak zorunda kalmayayım."
 
    "Tamam Süveyda hanımcım iki şakada yaptırmıyorsun neyse taksi bekliyor hadi  efsunlu hatunum."
   
     Sanki yıllardır hapishanedeymiş ve kendimi firar etmiş suçlu gibi hissediyordum hiç rahat değildim ama mecbur katlanmak zorundaydım ahu için.Taksiden indik çok lüks kafe tarzı bir ahunun deyişiyle bara geldik evet ilk gelişimdi ve büyük ihtimal son gelişim olacaktı neyse ahuyla bara girdik bir grup insan bazıları tanıdık bazıları yabancı olan masaya dogru ilerledik ve o anda konfetiler falan patladı mutlu olmuştum neden mi kimsesizliğimi unutmuştum kısa bir anda olsa sonrası pasta falan kesildi. Tabi arada ahunun arkaşlarının bana sarkmasını saymazsak gayet iyi geçiyordu gecem.
   
Adını Cihat diye bildiğim çocuk"Süveyda iznin olursa birşey sormak istiyorm? "
    
" buyur tabiki sorabilirsin"
  
Cahit:"Ahu sayesinde az çok seni tanıdık ama neredeyse şuan bu gruptaki 8 kişi senin ahunun arkadaşı ve isminin süveyda oluşundan başka birşey bilmiyoruz  çok  saklı kutu gibi özel bir mabed gibisin nedenini sorsam haddimi aşmış olurmuyum, ahuya bir kaç kere sordum hep geçiştirdi üstünde hiç durmadı"
     
    "yo sorun yok ahuya sormak yerine bana sormayı deneseydin çoktan cevabını almış olurdun neyse bilmeniz gerekenden daha fazlasını bilmek istiyorsunuz madem bahsedeyim.
18 yaşındayım sınava hazırlanıyorum hukuk fakultesi istiyorum  ahuylada esirgeme yurdunda tanıştık ha asıl merak ettiğiniz soru neden esirgemede oluşumsa annem öldü babam bildiğim kadarıyla cezaevinde ve ünlü bir iş adamının kızıydım bir aralar kısacası şimdi kimsesiz bir kızım"

Ahu"bu geceden sonrada milyarder gençler"
  
Ahunun koluna vurdum galiba çok içmişti...

      Cahit:" haddimi aştıysam özür dilerim ben sadece merak ettiğim için kusura bakma ben pot kırdım sanırım"

     
    "Yoo sorun yok neyse geceyi maf etmeyelim herkesin var bir yarası işte ."
  Ardından garsonun yanımıza gelmesiyle hiç yapmayacağım bir şeyi yaptım  o anki tükenmişlik ile  ilk defa  sayısız içki içmiş  bulundum.

Nerden bilecektim   ilk hatamın  sonrasındaki büyük günahlarıma  neden olacagını
sonum olacağını...
Yoksa ben mi istedim bu günaha itilmeyi...
Yoksa mecbur mu kaldım bu günaha itilmeye...
 

GİZLİ GÜNAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin