Direniş

180 122 22
                                    

Kim demiş insanoğlu hata yapamaz diye yaparmış  o hataya mecbur bırakılırmış.
Ben o büyük günaha itilen zavallı Süveyda.
O bir bardaktan zarar gelmez denilen içkiden sonra kendini durdurmayan aciz Süveyda.
Benliğini kaybeden acınası bir kız...

    İçmiştim tam  otuza yakın sek attım kabul ediyordum hatamı,
unuturum sandım geçer sandım ardından  viski ardından kendimi durduramadı.
Kendimi kaybetmiştim nerden bilecektim ki  bir içkiyle hayatımın maf olacağını...
Onca içkiden sonra hatırladığım tek şey ahuyla direnişimizdi.

Sonrası mı?
      
Ahu:"Sü sü süveyda 
aah başım! 
  Süveyda  sana diyorum duymuyor musun  allah kahretsin nerdeyiz biz Süveyda kalk burası neresi süveyda  sana diyorum ne olursun kalksana kalk allah kahretsin kalk!"

Gözlerimi zar zor açabilmiştim ahunun bağırmasıyla kendime gelmiştim etrafıma baktığımda ormana benzer bir yerdeydik;

" allahım kafamı kaldıramıyorum  ahu burası burasıda  neresi  bizim bu ormanda ne işimiz var,kim getirdi bizi buraya dün noldu ahu!
du du dur bidkka bizim hayır asla allahım hayır üstümüz ahu bu bu halimiz ne ahu ne oluyor naptık biz sakın allahım sakın tahmin ettiğim şey olmasın hayır yalvarıyorum"

ardından üstümü kontrol ettiğimde elbisenin üstünün yırtık oldugunu heryerim mos mor olduğunu gorduğümdeyse bittiğimi artık benden  geriye hiçbir şey kalmadığını anladım.
     
    Ahu:"Ha hayır süveyda sakın sus o tahmin ettiğin şey neyse şuan değil sus Süveyda imkansız oyle bırşey olamaz kim kalkışabilir  oyle bırseye ne olursun sus bi biz buraya nasıl geldik kim getirdi allah kahretsin hiçbir şey hatırlamıyorum  ne oldu bize!"

    Ahunun dediklerini dinlemiyordum bile şuan tek düşündüğüm küçük kız çocuğundan ne geriye kaldığıydı saf temiz süveyda gitmişmiydi   bu yükün  altından kalkabilirmiydim ben...

" sana dedim demi ahu dedim yarın gündüz çıkalım dedim ne oldu hah ne oldu bak halimize bak tecavuze ugramış olma ihtimalimizin yüzde yüz olduğunun farkındamısın  söyle ahu nasıl yaşarım yaşarsın yaşarız bununla söyle  diri diri gömülmekten daha beter allah kahretsin napacağız söyle ahu lanet olsun söyle bu pislikten nasıl arınacağız bu günahtan nasıl arınacağız dinlemedin beni ! Bendeki iyi olan ne varsa gitti ahu bittim ben bittim".
Sonrası karanlık...
Gözümü açtığımda hastane odasındaydım yan yatakta ise ahu yatıyordu, sonra birden kapı açıldı;

Doktor:"Çok geçmiş olsun süveyda hanım kusura bakmayın korkutmak istememiştim buraya geldiğinizde arkadaşınızla çok kötü durumdaydınız vücudunuzun belirli yerlerınde morluk vardı arkadaşınızda sizde şok geçirmiş ve baygınlık yaşadınız ve bunun sebebini size sormak mecburiyetindeyim yaşınızda sanırım yeni 18 olmuşsunuz ailenizdende kimse yok araştırdıgım kadarıyla haber verecek kimseniz yoktu kısacası ne oldugunu size sormak zorundayım dışarda polislerde bekliyor ifadenizi almak için"
   
      Polismi demişti o adam ne polisi allahım napacagım ben hiçbirşey hatırlamıyorum   nasıl söyleyeceğim ben bunu  utanıyordum kendimden kendimi öldürmek istiyordum ben böyle devam edemezdim onca hayalim düzenim bitecekti maf olacaktı ben  bu kirden nasıl arınacaktım...

  "Polismi ne polisi neden polıs burda açık konuşun ne olur ben ve arkadaşım hiçbir şey hatırlamıyoruz dün doğum günü kutlamam vardı  sonrası...
dogum gununden sonrasını hatırlamıyorum."
Ne olmuştu sahiden bana kirlenmişmiydim belkide isteyerek yapmıştım kaybetmiştim belkide kendimi sonunu düşünmediğim bir yola başkoymuştum bunun altından nasıl kalkacaktım.
     
Doktor:"Bakın süveyda hanım yaşınız daha küçük sizi ve arkadaşınızı tam anlamıyla kontol  altına almadık ne olduğunu sizden ögrenmek istedik
Ki anladığım kadarıyla dün içkiliydiniz bu yüzden hiçbirşey hatırlamıyorsunuz neyse biraz daha dinlenin birazdan yine geleceğim geçmiş olsun yeniden. "
   
Geçermiydi sahiden bu kir ben bu günahın altından nasıl kalkacaktım ben ne hale gelmiştim akılsız kafam çıkmayacaktın dışarı senın gibi aptal bi kızın ne işi var allah kahretsin suç ahuda değildi suç bendeydi ya gerçekten tecavüze uğramıştık yada bu günahın altına bile bile girmiştik girmiştim.
  
     Peki bile bile bu günahın altına girdiysem nasıl kaldıracaktım bu yükü?
    
    Ahu:"süveyda ah allahım beynim çatlıyor dur bir sanıye neresi burası nerdeyiz biz ne olur o orman dün gece olanlar rüyaydı de ne olursun süveyda ben hiçbirşey hatırlamıyorum ne olursun rüyaydı de bana!"
       
      "hahaha rüyamı evett rüya ahu ne rüyası kabus kabus  sen dalgamı geçiyorsun benimle ne rüyası hah ne rüyası lanet olsun senın lafına uydum çıktım bak bak halımıze ne kaldı bizden geriye söyle  dışarda polıs ifademızı alacak ne dıyeceğiz nasıl yaşayacagız bu utançla söyle nasıl bakacagız insanların suratına  bittim ben bittim! "
     
Ahu:"bizim ne günahımız var soylesene isteyerek mi yaptık isteyerek mi dedik gelin bizi s..k.n diye ne saçmalıyorsun sen bizim günahımız ne bu günah bizim boynumuza kalmayacak isteyerek olsa o  ormanda ne işimiz var söylesene sus süveyda sus benmi dedim okadar içkiyi iç diye günah keçisi arama kendine ne haldeyim görmüyor musun?"
   
Sahiden günah keçisimi arıyordum Asıl günahkar olan kimdi?
Bizi bu hale getirenler mi?
      Yada ne olacaktı bize nasıl arınacaktık bu günahtan...
 
    

GİZLİ GÜNAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin