4.BÖLÜM-Bir muhabbet kuşu

7 0 0
                                    

Adamlar yasak afişini kaldırdılar.Biraz hava almak için dışarı çıktım.Sonra yolda bir muhabbet kuşu gördüm.Kanadı kırıktı.Uçamıyordu.Onu hemen elime aldım ve sevmeye başladım.Otele götürdüm.Yağmurda ıslanmıştı.

5 gün sonra:

Sonunda kuşun kanadını iyileştirebildim.Sonra bir kadın geldi.Muhabbet kuşunu sordu.
Ben:Ben onu yolda buldum.Sizin kuşunuz mu??

Kadın:Evet benim kuşum.6 gün önce kaybettim.Yağmurda da ıslandığı için tabii...

Ben:Durun size kuşunuzu getireyim.

Kuşunu getirdiğimde kadın teşekkür bile etmeden gitti.Bir gün ekmek almaya giderken kadının evine geldim.Camdan baktığımda kadın kuşun boğazını sıkıyordu.Kuş ise çırpınıyordu.Hemen kapıyı çaldım.
Kadın sinirlice "NE VAR NE??"
Ben:Ne mi var??Ahanda bu var!!
Diyip kadına tokat attım.Kadın kapıyı suratıma kapattı.Ben kapıyı binlerce defa çaldım.Ancak kadın açmadı.Ben de sinirlenip kapıyı kırdım.Kadına tekrar bir tokat attım.

Ben:Ya sen ne yapıyorsun.Bence bu kuş kaybolmamıştı.Senin yaptığın işkencelere dayanamayıp kaçtı değil m??!!

Kadın:Sanane be kadın!!Seni ne ilgilendirir??

Ben cevap vermeden kuşu alıp çıkmıştım.Kuşu eve getirdim.Tavşanlara yem almıştım.Bir de gittim kuş yemi aldım.Siyah ile Beyaz gittikçe büyüyorlardı.Bu yüzden onlara yeni yuva yapmalıydım.Kuşa bir kuş kafesi aldım.Kuşun adını KORSAN koydum.

İKİ HAYLAZ MİNİKLER SİYAH VE BEYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin