Midem sökülene kadar kustum bu gece,gözlerim yerinden çıkacakmışcasına ağladım,aylardır umursamadığım beni acıtamaz dediğim ne varsa,deprem gibi vurdu bana gerçekleri,"yeter"."Üzerime gelmeyin artık" dediğim her saniye bir kademe daha arttı ağzıma sıçmaları.
Uykularım terkeder oldu çaresiz gecelerimi,uyuyunca geçer diyerek ilacım zannettiğim her gece ona sığındığım uyku bile terketti gözlerimi,gecelerimi,bedenimi.
Çok dalgın bir insan oldum,gencecik yaşımda erken yaşlandım,babannem gibi uzaklara dalıyorum hiç bir şeyi hatırlamıyorum,aslında hatırlamak istemiyorum üşeniyorum,sıkılıyorum,umursamıyorum.Bitkin bir insan oldum çıktım,yürümeye halim olmuyor bazen,bazen nefes almaktan bile sıkılıyorum kendimden sıkıldığım gibi.
Nefret ettim yalnızlığımdan,suskunluğumdan,herşeyi gördüğüm halde "siktir et sen kötü olursun konuşma" deyip kenara geçtiğimden,bıktım artık herkesin işi düşünce yanlarında olmaktan ve ihtiyacım olduğunda hiç bir şeyi yapamamaktan.
"Çok yoruldum lan,nefes almaktan,susmaktan,içime atmaktan çok yoruldum ben."
Etrafımda herkes mutlu gözüküyor,ben onlar öyle gözükürken bile maskemle yanlarında olabiliyorum,gerçeğim onlardan hep uzakta,benim onlardan uzak olduğum gibi,içimdekiler dışarıdan çok uzakta,gidenlerin bir daha buraya gelmeyecekleri kadar uzakta.
Güvenimi kaybettim,sevgimi kaybettim,kalbimi kaybettim,hayatımı mahvettim,hayallerim yok,en başından beri yoktu ki zaten,hayal kuranlarla hep dalga geçerdim çünkü benim hiç bir hayalim gerçekleşmezdi,gerçekleşmedi de zaten,ne kadar masum bir hayal olursa olsun,o kadar gerçekleşmeyeceğini biliyorum,ve her zaman "Boşuna uğraşıyorsunuz " dediğimden dışlanıyor olabilirim.her neyse sikimde değil.
Sabahları gözlerimi açtığımda sehpanın üstündeki alkol şişelerine selam vererek uyandığım oluyor,ilk gördüklerim onlar oluyor,her gün ilk onlarla uyanıyorum,birde sigara izmaritleri ve boş sigara paketleri.Yeni dostlarım ve onların bana ihtiyaçları yok,benimde onlara yok,birbirimize işimiz düştüğünde takılıyoruz,güzel bir ilişki bu yani.Onlar beni ölüme bir adım yaklaştırıyor,bende içmeye devam ediyorum,Tıpkı eskiler gibi,yakıyorlar canımı ve umursamadan gidiyorlar,gerçekten muhteşem bir benzerlik var aralarında,şu siktiğimin dünyası gerçekten küçük ve şu siktiğimin hayatı gerçekten kısa,neyse rakı yok mu ya?
Hergün gittiğim o sahilde ki banka gittim yine,boş boş martiları izledim balık tutan rıza amcayı izledim,yine tuttuğu balıklara kıyamayıp geri döküyordu,gün sonunda eve giderken balıkçıdan 1 kilo balık alıp gidiyordu,değişik bir insan,yargılayamazsın tabi,Bugünde saydım 27 tane mutlu çift geçti yanımdan,bense 3 paket sigara ve 2 şişe şarap bitirmiştim,ne kadar sevmesemde şarabı param yetmediği için almıştım yine,yalnızlığıma ayıp olmasın diye.
Bir gün yanıma bir çift geldi geçerken belli ki yorulmuşlar "Boşsa otura biliriz değil mi?" dedi güzel bayan,Tabi dermişcesine kafamı salladım ve kenara kaydım,beyefendi,sigara uzattı "Nazikliğinizden ötürü bir naziklik yapayım dedim " diyerek,bende "Teşekkür ederim" dedim ve aldım bir dal yaktım direk ve martıları izlemeye devam ettim bir yandanda konuşmalarına kulak misafiri oluyorum "Hiç ayrılmıyıcağız" dediği an gülme geldi içten içe gülüyorum çaktırmıyorum,tebessümle martıları ve rıza abiyi izlemeye devam ettim,cebimdeki kağıdı kalemi çıkartıp bir şeyler yazmaya başladım;
"Hiç ayrılmayacağız sevdiğim,Hayat bize oyunlar oynasa bile,
Hiç ayrılmayacağız sevdiğim,İnsanlar bize dümen çevirse bile,
Hiç ayrılmayacağız sevdiğim,Hayallerimiz yerlerini yalanlara bıraksa bile,
Hiç ayrılmayacağız sevdiğim,Azrail bizi ayırdığında,toprak seni benden çaldığında bile."Yazdım ve kağıdı kalemi cebime koydum,biraz daha mutluluklarını,o gülüşlerini izledim onların birbirlerini ne kadar güzel sevdiklerini izledim,ve ne olursa olsun ayrılıcaklarını düşünüp üzüldüm,ayrılmasalar bile ayrılmak zorunda kalabiliceklerini düşündüm,kalktılar ve "İyi günler" dediler,giderken tokalaşmak için ayağa kalktım ilk önce hanım efendinin elini sıktım sonra elimi cebime atıp kağıdı elime koyup adamın elini sıktım kağıdı eline verdim,ve kulağına fısıldadım,"bunu ona oku",tebessüm ederek "Görüşürüz" dedi.Bende tebessüm ettim ve gittiler,akşama kadar oturdum,ayın çıkmasını bekledim,denizden geçen gemileri saydım,teknelere bakındım,boş boş vakit geçirdim,eve gitmek istemedim her gün olduğu gibi.
Nevizadeye çıktım yürüyerek,sessiz sakin ama müziği iyi bir mekan aradım,buldum ve içeri girdim,bir kadeh rakı söyledim,"sek olsun lütfen" diyerek,o gece ordaki bütün çiftleri izledim ve yanımdaki boş sandalyeye baktım,kaçıncı kadeh olduğunu saymadan ve umursamadan içtim o gece,sürekli o boş sandalyedeydi gözüm,ve bir kız oturdu "Gördüğüm kadarıyla boş,oturuyorum" dedi gülümseyerek,"Aynısından iki tane olsun" dedi ve birini önüme itikledi,bense alıp gülümsedim ve kafaya diktim,boş bardakla oyun oynamaya başladım ve boş boş bardağa dalıyorum,o kadar sarhoş olmuşum ki,kızın güzelliğini farketmemişim bile ertesi gün aynı mekana gittiğimde barmenin çektiği fotoğrafta gördüm kızı,ve bir daha göremedim,görmediğim için ve göremeyeceğim içinde pek umursamadım aslında,sikimde olmadı bir nevi,bu gecede içtim,içtim ve içtim,eve gittiğimde çok kustum ve o sersemlikle yatağa uzandım,beynim sanki içerde yer değiştiriyor,başım diskotekteki ışıklar gibi dönüyordu,uyuya kalmışım düşünürken hayatımı...