Baharın gelmesiyle etrafta harika bir
hava vardı. Çok güzel bir gündü. Bahçedeki meyve ve sebzeler olgunlaşmıştı. Sebze ve meyve büyütmeyi Çok severdim. Hem daha organik ve lezetli oluyordu. Onlarla Çok güzel yemekler yapmayı düşünüyordum. Annem evde işleriyle ugraşıyordu. Babam bahçeye yanıma gelerek:- bu gün güzel kızım nasılmış. Vay canına Meyve ve sebzelerin baya olgunlaşmış.
- iyiyim babacım. Evet Sebzelerim Çok büyümüş Onlarla Çok güzel yemekler yapıcagım.
-benim becerekli kızım.
Diyerek bana sarılıp saçımı okşadı.
Annem yanımıza gelerek.-baba Kız ne konuşuyorsunuz.
-kıskandınmı.
- hiçte bile diyerek o da Bize sarıldı.
Annem:
- rose okula gitmek için hazırlan az zaman kalmış.- Tamam Ben hazırlanmaya gidip sizleri baş başa bırakıyorum o zaman.
-rose, yaramaz Kızım benim.
Annem ve babamı baş başa bıraktım. Onlar benim için Çok degerlilerdi. Böyle bir yerde ailemle beraber harika bir hayatım vardı.
Okula gitmek için hazırlandım. Anne ve babamı öptükten sonra bisikletimi alıp okula gittim.(Anne)
-hayatım biraz dışarı çıkmaya ne dersin. Hava çok güzel Sahilde biraz gezelim mi?- nasıl istersen hayatım. Hazırlan o zaman çıkalım.
- merak etme çok bekletmem 10 dakikaya hazırım.
-tmm bekliyorum.
Arabaya bindik. Trafik Çok kalabalıktı. Sakince ilerlerken karşıdan aynı şekilde olan 5 siyah arabayı farketti. Birden önümüzde durarak 10 kişi bizi dışarı çıkardılar.
:Ne istiyorsunuz diye bağırırken birden
:eşin neyden bahsetigimi daha iyi bilir degilmi poul.
:hayatım neden bahsettiğini bilmiyorum. Hemen bizi bırakın ve defolun.
:hayır hayır hemen sinirlenme gidicez ama işimizi hallettikten sonra benden aldığın yılların hesabını ödedikten sonra bizi arabaya koyup bizi bağladılar. Ne yaptıysak bırakmadılar. Bizimle konuşan adam uzaklaşıyordu.
:Ne oluyor poul bunlar kim bizi niye arabaya kilitlediler.
:benim yıllar önceki ortağım. Yolarımızı ayırınca iflas etti elindekileri kaybedincede bana düşman oldu. Şimdi kaydırdı. Tam o sırada arabamıza doğru gelen başka bir arabayı gördük. Arabayı başka yere çeviremiyorduk. Araba Bize hızlı bir şekilde yaklaşıyordu.
- çarpışmak üzereyiz bir şey yap. Dedikten sonra iş işten geçmişti.
iki araba birbirine çarparak yuvarlanmıştı.
Arabalardan alevler yükseldi ve ikiside büyük bir alevle patladı.Merhabalar Ilk bölüm burda bitti. Ilk kez bu tarz bir hikaye yazıyorum . Umarım begenirsiniz Iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jimin And Rose Passionate Love
Romancerose nin Anne ve babasının ölmesi üzere akrabası olan jiminin babası onu evlatlık olarak evlerine alır. birbirlerine karşı önce nefret duyarlar Sonradan bu büyük bir aşka dönüşür.