Dem säger att droger förstör en, svär dina kyssar är värre.

101 0 0
                                    

Kap 4
Noels perspektiv
Jag var ganska säker på att Chyntia och jag faktiskt var älskare, alla vet att Dante bara ser henne som ett enkelt ligg han får allt han vill ha och bryr sig inte alls om tjejers känslor, sex är hans drog, dem säger att droger förstör en och det har gjort Dante mer dominant än någonsin och tror att han äger allt och Ludde har tagit efter, jag och axel är de ända som inte tappat vettet helt, dock orkar jag inte hur mycket som helst och de måste ju de förstå, men nej dem förstår inte Chyntia har fått 2/6 på fall, Carmelo, Axel, Dante, Ludwig och Valter.
Vi stod på scenen, det kändes otroligt att få fkn vara bandet som uppträder innan Travis, Travis fkn scott.
Dantes ögon glittrar, men är ändå rödgråtna egentligen finns det ingen anledning eftersom hon bara är ett enkelt ligg för han.
Ludwig börjar nynna början på kärleksbrev och vi alla hänger med.
Dante står där tyst och hans ögon börjar vattnas men han torkar bort dem snabbt, han vill inte visa sig svag fast han vet att det är okej.
Ludwig sa tyst
- vad tänker du på?
- pappa. säger han tyst men vi alla vet att han ljuger iallafall jag.
- Då tillängnar vi denna låten till Dan.
han nickade försiktigt och vi alla körde vår lilla ramsa innan vi klev upp på scenen
Chyntia stod redan på plats och hon kollade på Dante men de mötte inte blickar, men det gjorde vi och jag log mot henne men slet bort min blick för fansen skulle nog misstänka nått om vi höll ögonkontakten för länge, typiskt men vi älskar våra fans ändå dem är legendariska.
Jag såg hur Chyntia njöt och alla tyckte kvällen vara fire as fuck.
Bästa spelningen på länge.
Chyntia log när vi gick av scenen och jag sprang snabbt till henne.
- så vad tkr du? Sa jag med en stolt ton i rösten
- sämst
Jag kollar på henne med en frågande blick.
-nää skoja bara, ni har verkligen utvecklats som personer och när ni är på scen! Fett bra ni är!
Hon kysste mig och jag såg hur Dante spände sina käkar och jag kysste tillbaka.
Jag vet att det finns ett quote, bros before hoes men Chyntia är ingen hoe? Jag gillar verkligen inte det quotet tycker att det är riktigt dumt måste man alltid välja eller?
Ludde och Axel skakade på huvudet, och Ludde viskade
- va fuck gör dem?
Dante gick iväg, betydde hon nått för honom? Hade hon känslor kvar, tankarna var kvar ett jävla tag och jag kände hur Chyntia drog ifrån kyssen.
- måste dra Noel, här är mitt nummer.
Sedan försvann hon och jag stod med en lapp i handen.
Ludde kollade bara besviket på mig.
- Valter berättade allt, hur kan du ens göra såhär?
Jag kollade förvirrat på dem.
-Vadå? Dem är väl gamla ex?!
- dem hånglade senast idag
Jag kollade på dem med tom blick.
- jag visste inget.
- Noel fixa dethär nu.
Dante stod lite längre bort.
Jag räckte fram lappen med hennes nummer.
- jag vis....
- nä det är lungt.
Han vände ryggen och gick.
- men fucking stanna då!
Han vänder huvudet och sedan tillbaka och fortsätter gå men stannar upp efter 20 meter längre bort.
- Vad vill du? Chyntia är inte bara ett ligg för mig om du tror det smart ass! Ryter han
Jag kollar förvånat på honom
- chilla ner lite
- nej för hon var ända fucking tjejen som pallade med mig
- obviously inte men okej
- ska du ha stryk eller?
- Men Dante sluta larva dig, vi har haft fetaste konserten nu ska vi inte börja bråka.
- Är du feg eller?
- Nej men lyssna
- Tänker inte lyssna på dina keffa jävla lögner

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 28, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

svag (dl) ( Dante Lindhe )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz