Nemrég láttam itt, wattpadon egy bejegyzést, ahol az író párosokra kérdez rá az olvasóitól, hogy mégis kivel írjon legközelebb. Írtak neki kommentet, aztán egy külön bejegyzésbe ismét erről beszélt, csak már egészen más elképzelése volt a dolgokról."Légyszi BTS-t ne írjatok. Mert ne..."
Oké, ezzel még nincs semmi probléma, hiszen nem mindenki szereti azt, amit képviselnek, nem mindenki szerethet egy bandát, vagy valamelyik fiút ((de csak halkan csendben megsúgom, ha egyetlen videót sem láttot róluk valaki és mégis rávágja hogy neki egyszerűen nem szimpatikusak, az szerintem kurvagáz)).
Amin meglepődtem, azok a kommentek voltak, ami a bejegyzése alá érkezett. Ráadásul rengeteg, ugyanakkor tudatlan és mégis szemrehányó véleményt olvastam.
"Istenem, vannak még rendes kpopperek"
"Végre, egy ember aki nem army"
"ÚRISTEN IMÁDLAK, TE SEM SZERETED ŐKET? LESZÜNK ANTI ARMYK?"
És ettől természetesen cifrábbak, és undorítóbb megjegyzések is láttak napvilágot ezen a felületen, amit egyszerűen nem tudok hová tenni.
Kérdések pörögtek az agyamban: ez vajon miért jó nekik? Miért kell ennyire utálni valamit? Csak mert mások szeretik? Féltékenyek? Irigyek? Haragudnak a fiúkra?
... ti értitek?
Nyilván buta, egoista kisiskolás lányokról beszélhetünk ebben a kategóriában, de vajon melyik a megbotránkoztatóbb?
Ha valami kis tini csitri ír ilyet, aki még a világát sem tudja csak követi a divatot, vagy egy érett, huszonéves korában járó, már biológiailag felnőttnek számított ember... Mert én láttam ott mindenféle korú embert (mindössze megnéztem néhany adatlapot, a többségüknek fel volt tüntetve az életkora). És ez egyszerűen... nem az a legjobb szó rá, hogy lesokkolt. De valóban így történt. Egyszerűen hátborzongatóan borzalmas, hogy léteznek ilyen emberek.
Persze, "ez van, ezt kell elfogadni", de kérdem én, mi a szart képzel magáról valaki, hogy így, ilyen megnyilvánulással valaki emberszámba vegye? És a legrosszabb az egészben, hogy valaki megteszi. Mert szokták mondani: elkezdi egy hülye, aztán követi a másik.
Ki lehet nyilvánítani a sajátos véleményed, viszont mindenkinek tudnia kell, hol a határ. Ha ezt valaki nem tudja, akkor egyszerűen tartsa meg magában, mert ettől tart ott a világ, ahol.
Egyébként valaki észrevette, hogy ezt kategorizálni is lehet?
1. Az, aki csak divatból szereti őket.
"Szóval, van a Jimin, V, Suga, de hogy ki az a Yoongi, azt már nem tudom"
És nem, nem ők a legidegesítőbbek számomra. Persze, lehet divatból szeretni valamit/valakit. De előttük még ott egy csomó idő, hogy ezt felsőbb szintekre emeljék, és úgy igazán beleássák magukat a fiúkba. Nem kell mindenkinek hatalmas armynak lenni, nem kell tudni épp mit csinálnak, mit esznek... elég, ha valaki kedveli őket.
Nyilván irritáló, ha ennek ellenére tudálékosan elkezd róluk beszélni úgy, hogy szart se tud róluk. Viszont én tényleg csak abban reménykedem, ezt nagyobb eséllyel csak a tizenhárom-tizennégy éves kislányok csinálják.
2. Az, aki divatból nem szereti őket.
És igazából ilyeneket láttam többnyire wattpadon. A fentebb említett komment: "te sem szereted őket? Leszünk anti armyk?"
Jézusom... ez a legidegesítőbb.
Akitől ha megkérdezed: "na és miért nem szereted a fiúkat?"
De nem tud rá válaszolni.
Ha valaki valamit nem szeret, arról tud ésszerű tényeket felsorakoztatni, hogy miért gondolja úgy, miért érzi úgy.
Ha valaki csak bevágja, hogy utálja őket, akkor jogos a feltételezés, hogy csak divatból van az egész, nemde?
És itt megint jön az: Ha egy hülye elkezdi, folytatja a többi.
3. Akik a rajongók miatt nem szeretik őket.
Nem bántam régen, hogy sok army volt. 2015-ben még én is égtem miattuk egy szeretetlángban, imádtam minden mozzanatukat, és nem foglalkoztam azokkal, akik eret vágtak volna, ha az oppájuk összejött volna egy nővel. Persze zavart, de a fiúk iránt érzett szeretetem nem engedte, hogy ez érdekelni tudjon.
Azonban megváltozott valami. Egyre több army lett, ami annyit jelentett, hogy egyre több idióta is.
Sajnálom, hogy én ennek a kategóriának a megtestesítője voltam sokáig. Teltek a hónapok, egyre több barmot láttam mindenféle megosztón, és egyszerűen besokalltam. Nem csak ilyenek, mint amikbe most ütköztem wattpadon, hanem sokkal rosszabb, sokkal erőszakosabb, sokkal kiélezettebb kommentek, amiket egyszerűen nem tudtam mire vélni.
Utáltam, ha az armyk az EXO-t bántották, csak mert valamiben sikeresebbek voltak, mint a BTS. Aztán az állítólagos armyk még tovább mentek. Ha nem elég, hogy más bandát szapuljanak, ott voltak maguk a fiúk is. Amit tettek Hoseokkal, az valami siralmas. A SAJÁT RAJONGÓTÁBORUK.
Persze, tisztában vagyok vele, hogy ez nem a fiúk hibája, illetve ők ugyanúgy támadási felület a rosszindatú emberek számára.
Az emberek nagyon sokat változtak, ha valakiben látják a potenciált a gyengeségére, akkor azt kihasználják.
De bele sem gondolnak, hogy ez hogy eshet másoknak... bele sem gondolnak, hogy Hoseok vagy a fiúk mit éltek át?!
"J-hope mit keres ebben a bandában, nem is ért semmihez."
Aki egy ilyen kijelentést kimer írni, vagy ejteni a száján, az biztos jobb, sikeresebb és tehetségesebb, mint maga Hoseok... höh, irónia.
De valakinek ez jó? Megnyugszik a szíve, ha ilyen ostobaságokat ír ki, nem számolva a következményekkel?
A szavaknak súlya van, emberek. Nem is tudjátok, mennyire meglehet vele bántani egy szívet. Ha meggondolatlanul, ha tudatosan csinálja, miért nem lehet egyszerűen ezt elkerülni? Miért kell valakit szándékosan megbántani? Ha nem szereted a fiúkat, állj tovább. Senki nem kíváncsi arra, hogy te nem szereted őket.
Ne merd magad armynak nevezni, ha ilyen véleményed van egy tagról...
Ne merd magad embernek nevezni, ha ilyen gusztustalan megnyilvánulásod van, miközben szart sem tudsz arról, akit éppen szapulsz.
És mivel beismertem, hogy én is ebbe a kategóriába tartozTAM, azért mindenképp meg kell említenem, hogy a fiúk mindig a szívemben maradtak, mindössze nem követtem őket nyomon semmilyen szinten. Azonban most, 2019 február környékén valami koppant bennem, és nem bírtam tovább.
A legcsodálatosabb és legborzasztóbb dolog volt realizálni, hogy konkrétan a könnyeim folytak le egy zenéjüket hallgatva, és hogy mennyire eltaszítottam magam tőlük, csak az idétlen emberek miatt.
Ez rossz, nagyon rossz.
Rájöhettem volna hamarabb is, hogy ilyen emberek voltak, vannak és lesznek. Tudatában vagyok ennek, azonban akkor sem értem ezek emberek undorító megnyilvánulásait. Valószínűleg nem is fogom.
Viszont boldog vagyok valamilyen szinten, hogy újra visszataláltam a fiúkhoz, és hogy azért bőven vannak normális armyk a sok idióta között.
Mi sem bizonyíthatná jobban, minthogy az én legjobb barátnőm is army;;
Remélem egyszer mindenki felnő annyira, hogy az ilyen megnyilvánulásait kordában tartsa. Persze, nem szeretheti mindenki őket, téged se szeret mindenki, mégse mondja a pofádba.
És ahogy ezeket leírtam, én is megpróbálom a felhalmozódott dühömet és csalódottságommal elengedni, bízva abban, hogy egyszer minden ember eljut arra a bizonyos szintre, amihez fel kell nőni.
YOU ARE READING
KPOP YAOI TEXT
FanfictionItt rövid leírásokat, párbeszédeket találhattok különböző yaoi párosítással. Jó olvasást hozzá^^ 🌸Műfaj: fluff, humor, romantikus 🌸Megjegyzés: Egy kissé túlzásba esek néha a JaeYong/TaeKook/MarkHyuck párosoknál XD