60 - SHINee

402 30 6
                                    

Jinki: Vigyázz magadra, Taemin-ah!
Kibum: Egyél rendesen és szerezz minél több díjat. És inkább rendelj ételt! Még egy almát sem tudsz megpucolni, most meg olyan sokáig egyedül leszel. Mit tegyek...
Minho: Szeretlek. Hamarosan találkozunk.
Taemin: ... Úgy csináltok, mintha tíz évre mennétek el. De... jaj, kit akarok áltatni, nagyon fogtok hiányozni!



--------------------------------

Elérkeztünk a számomra legfontosabb héthez, jöhet egy kis Shinee?^^

Igazából szándékosan kerültem őket eddig, mert ők jelentik számomra a mindent, és velük mindig is nehéz volt írnom. Nem tudom mi ez az egész, viszont tényleg tanácstalan voltam mindig, amikor rájuk gondoltam írás közben. Talán azért, mert annyira szeretem őket, hogy nem szívesen vonnám őket bele a (néha) beteges gondolataimba.

A Shinee-ban (már) (((amúgy 2min shipper voltam))) nem shippelek senkit, ezért ez a hét inkább a szeretetről és a humorról fog szólni.

Már nem nehéz Róla beszélnem, nem sírom el magam, de azért el kell mondanom, hogy 2010 óta shawol vagyok, ráadásul azóta töretlenül Jonghyun az ultimate biasom.

Nem fogok hegyi beszédeket mondani, csak tudatni szeretném - leginkább magamnak -, hogy vele még nem sikerült arra a szintre eljutnom, hogy írni tudjak vele.

Remélem megértitek, amiért ő ebből a hétből kimarad.

Shinee is five, örökre az marad a szívemben és minden shawoléban is, nem azért nincs benne Ő, mert nem így gondolnám, csak egyszerűen még mindig kibaszottul fáj.

Vigyázzatok magatokra kincseim, teljesítsetek nagyon jól mindannyian, sok erőt és kitartást 💎💝

KPOP YAOI TEXTWhere stories live. Discover now