Taehyung éppen egy átlagos család termékeit blokkolta a kasszasorában, amikor megakadt a szeme az utánuk következő vevő iránt. Hosszabb fekete haja volt, a bársonyos fürtjei selymesen omlottak homlokába, de még így is látatta a csillogó szemeit. A galaxis-mély íriszei egy számára még ismeretlen, ámde csodálatos dologról árulkodtak. Egy pillanatra elveszett az ismeretlen tekintetében, aki ezt egy mosollyal pásztázta. Az idegen fiatal férfi, név szerint Jungkook egy pezsgőt tartott a kezében, nem akarta lerakni a számára már mocskosnak látszódó kasszaszalagra a legdrágább mámorfátylat, és egyben legízletesebb alkoholt is, amit imádott.
Végre Ő következik - gondolta magában Taehyung, amikor illedelmesen elköszönt a családtól, akik tetemes összeget hagytak nála ott.
- Szia. Igazából ide küldtek hozzád az önkiszolgálóból, mert ott nem működött a terminál, én pedig csak kártyával tudok most fizetni - mondta Jungkook végig a gyönyörű fiú szemeibe nézve, egy ellenállhatatlan mosoly kíséretében.
Taehyung nem tudott megszólalni, szégyellős vigyort erőltetve magára, acélt fűzve szeszélyes gondolatainak blokkolta be az egyetlen terméket, majd a gépre nézve hitetlenkedve nézte az összeget, ugyanis ő sosem adott volna ki ennyit egy italért.
- Szóval akkor kártyás fizetés lesz. Paypass, vagy bedugós?
- Bedugós, valószínűleg ez volt a probléma az önkiszolgálónál is.
Taehyung a felé nyújtott kártyát elfogadta, miközben a kezük összeért egy pillanat erejéig. Bizsergés futott végig az ujjaiban, olyan energia járta át, amilyet már régen érzett. Bedugta az eszközt, majd pin-kódot kérve szólt az ismeretlennek, aki gyorsan bepötyögte a számsort, utána ismét a szépséges pénztárosra nézett, miután sikeresen lebonyolították az eladást.
- Köszi - mosolyogva mondta Jungkook, aztán pedig már arra készült, hogy otthagyja a kasszást, viszont még egy gondolat eszébe jutott, amit mindenképp el akart mondani a fiúnak. - Nagyon jól dugsz.
Ismét sokat sejtetően elmosolyodott, majd végleg eltűnt a fiú a látóköréből. Taehyung már az elszólás közben elmosolyodott, amikor pedig elment a férfi, hangos nevetésbe kezdett, ami megbéklyózta az egész napját. Úgy gondolta, hogy eddig ez volt a legviccesebb, ugyanakkor legcsodálatosabb napja eladóként.
----------------------------------
ÚRISTEN EZ MÁR A SZÁZADIK RÉSZEM DKDKSKSKSKS
Eme ünnepélyes szám elérést megbéklyózva úgy éreztem, hogy valami különlegesebbet kell írnom egyszerű textnél.
És hát mi lehet jobb attól a forgatókönyvtől, amit maga az élet ír.
Ofc én voltam a kasszás, habár a férfi kicsit sem hasonlított Jungkookra, és még csak semmilyen vonzalmat sem éreztem iránta, azért a "nagyon jól dugsz" felszólalás based on a true story, és a mai napig ez az egyik legkedvesebb emlékem a TESCO pénztárosaként.
Azért vannak még király emberek!
Valószínűleg az a férfi már nem emlékszik rám, de én köszönöm neki az akkori élményt, mert ilyet még soha nem mondtak nekem 😂
És Taekook-on már meg se lepődtök, ugye? Én se.
YOU ARE READING
KPOP YAOI TEXT
FanfictionItt rövid leírásokat, párbeszédeket találhattok különböző yaoi párosítással. Jó olvasást hozzá^^ 🌸Műfaj: fluff, humor, romantikus 🌸Megjegyzés: Egy kissé túlzásba esek néha a JaeYong/TaeKook/MarkHyuck párosoknál XD