Başlangıç...;)

56 1 0
                                    

meraba bu benim ilk kitabım sizi yorup yorum yazin demicem eğer beğendiyseniz kitabimi begenebilirsiniz tavsiye vermek icin yorum yapabilirsiniz ilk okuyucum yorum atsin onu bu kitapta kullanirim kişi olarakk... multimedyada ece var.D

Sabah dozer sesiyle uyandim ve tekrar yatmak için kafamı yastığın altına soktum.Nedenini bilmedigim bi his beni uyandırarak kalk dedi ve ben ona hayir cevabını yapıştırarak bataniyemi kafama kadar çektim.Bu aradan 1 dk bile geçmeden kapının zili çaldı ve ev ben açarım diyen annemin sesiyle yankılandı.Bugün cumartesiydi ve yatmam her öğrenci gibi bana gerekliydi.Yatamicağımı anlayınca kafamdaki battaniyemi ayaklarımın sayesinde aşağı doğru ittim ve hemen banyo ya koştum.Vicudumun banyo yapmaya ihtiyacı vardı fakat üşengeçliğim buna karşı çıktı sadece elimi ve yüzümü yıkamakla yetindim.Hemen dolabımı açtım ve göbek deliğime kadar açık olan bir tşört ve bi tane kapri giyinerek hızlıca odamdan çıktım.

Size kendimi tanıtmadım; adım ece 13 yaşındayım babam trafik kazasında öldü ve evimizde abim annem ve ben yaşıyorum...

Kapıyı çalan annemin en yakın arkadaşı Sibel ablaydı.Annemle kahvaltı masasında bişe konuşuyolardı ve ben buna aldırış etmeden bana 'beni ye' diyen yiyeceklerin yanına koştum.Sandalyeye oturmadan elime zeytini almıştım bile.Sandalyeye oturdum ve doyana kadar ne yiyebildiysem yedim.

-Sedoş ben arkadaşla buluşcam öğlene kadar gelmicem haberin olsun.(anneme ismiyle hitap ederim (:) dedikten sonra odama çıktım.Aynanın karşısında kendimi süzdükten sonra çilekli parlatıcımi sürdüm.Kol çantası almadan telefonu kaptığım gibi evin çıkış kapısına Allah ne verdiyse koştum kapıyı açtım ve dışardaydım.Artık özgürdüm...

YaSaK AşKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin