Lee.❤

52 6 0
                                    

-Buna, Lee. Deci vrei sa spui ca suntem prieteni? Ok...

- Da, suntem. Adica... Bine. Nu vreau sa te mint. Am fost impreuna. Te-am iubit. Te iubesc si am sa o fac in continuare. Nu inteleg de ce nu am putut sa iti spun mai devreme dar ... Cand am auzit ca esti in spital m-am speriat foarte tare si am zis ca daca te vei trezi iti voi spune tot adevarul.

- Dar de ce...

- Lasa-ma sa termin. Te iubesc. Te iubesc enorm de mult. Pot zice ca esti viata mea. Numai gandul ca ai putea muri imi intoarce tot stomacul pe dos, inima imi bate intr-una, neincetat, toata faptura mea isi doreste sa nu se intample niciodata asa ceva. Si totusi eu, ca prostul, tot amanam in fiecare zii sa iti spun ce simt. Te iubesc mai mult decat imi iubesc propria viata, te iubesc de la pamant pana la cer, defapt asta e doar o miime din cat tin eu la tine. Daca ai fi floare, te-as uda mereu, daca ai fi soare, as plange cand apui, daca ai fi luna, as astepta toata ziua ca sa vii, as sta toata noaptea sa te vad, iar daca ai fi apa, nu te-as bea niciodata ca sa nu iau ceva de la tine. Daca ai fi printesa, mi-as da viata ca sa te pot privi in ochi, iar daca ai fi cavaler, as accepta eu insumi, sa fiu printesa. Sincer nici nu stiu ce esti. Nu esti om. Esti o fiinta divina. Esti un inger. Esti cu totul altceva decat un om simplu, pentru ca de fiecare data cand te vad, ziua mea se lumineaza, de fiecare data cand te imbratisez simt ca ajung in rai, un loc atat de frumos, de o maretie cum nu s-a mai vazut. Te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta si vreau sa iei discursul acesta ca pe o promisiune; o promisiune ca mereu voi fi alaturi de tine, indiferent de ce alegi; o promisiune ca te voi iubi, aprecia, adora si dori din toata inima cat timp voi trai; o promisiune ca atunci cand nu vei mai fi, nu te voi uita niciodata si daca nu voi mai fi eu primul, ca te voi veghea mereu din Ceruri; o promisiune ca, daca esti de acord, cand va fi momentul potrvit te voi cere in casatorie si te voi proteja cu toata fiinta mea, nu te voi insela niciodata si mereu, dar absolut mereu, voi asculta ce zici, iti voi accepta toanele; o promisiune ca nu voi uita niciodata primul nostru sarut... Mai tii minte ce frumos a fost?

-Nu...

-Of, am uitat...

-Povesteste-mi.

-Era chiar dupa terminarea scolii. Ti-am promis ca iti fac o surpriza si te-am luat de la scoala si ne-am dus intr-un loc... magic... ... ...

Sweet story ; scary lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum