Bukk!! Sebuah tumbukan melekat dekat muka seorang lelaki.
Lelaki: Auchh.. Pegang bibir yg berdarah kau dah
Knp?!!
??: Kau yg dah knp! You jerk!Lelaki: Kau nak cari gaduh Ke? Nak tumbuk tapi kena tendang dkt area*faham² lh* Jatuh Dan kesakitan
Lelaki 1: Boss! Terkejut
Lelaki: Apa lagi yg kamu tingu? Antamlah bodo!!Semua geng lelaki tu pun mula berlawan, Ada Yg pakai pisau Dan ?? terkena pisau itu di lengan bnyk darah keluar.. Tapi ?? tdk mengalah Dan tetap lawan sampai lh geng lelaki tu tumpas. Tiba² satu suara berteriak..
??: JIRAAA!!!.. Dahlah tu
Ya, Org yg bergaduh tadi ialah Jira atau Kim Jira.. Seorang yg berani, pandai, baik hati, kasar tapi dia suka menolong org terutama org yg di bully di sekolah. Jira berumur 19th, semasa umur 5th dia sdh diajar utk pertahankan diri oleh Appanya.. Tapi sayangnya Appa Jira telah meninggal semasa jira berumur 15th Dan dri situ dia mula berubah sikap, dia tdk lagi seceria dulu. Jira tinggal bersama Oppa Dan eomma nya P.Kim yg kelakar , Oppa Jira pula seorang Guru di sekolah jira iaitu Kim Taehyung. Choi Jiyan ialah sahabat Jira dari kecil lgi. Jiyan lah yg selalu beri support, Jira juga anak org Kaya tapi selalu bersikap biasa sja.
Jira: Alahh.. Kau Ni kacau lh Jiyan Suara marah
Jiyan: Marilah kita Ke sekolah! Dah lambat Ni Cuba pujuk Jira
Jira: Arghh fine Jalan tinggalkan lelaki yg terbaring ..lelaki tu Cuba utk bangun and then Jira berhenti kan langkah Dan pusing belakang, semua lelaki tadi cepat² minta maaf .
Timeskip*School*
Jiyan: Alamak dah lambat 10 minit lh.. Ni semua kau
Punya pasal! Yg kau pegi layan Sgt dorang tu
Knp?Jira: Ehh.. Aq pula kau salahkn.. Perkara tu berlaku
Sebab kau Masih Bad moodFLASHBACK
jira Dan Jiyan jalan nak pegi sekolah tapi Sekumpulan Gangster jalanan dtg nak kacau jiyan dorang tak kacau Jira sbb Jira pakai mask.. Jira dah tak tahan Dan tumbuk lelaki tu.
FLASHBACK END
Jiyan: Oke.. Kau menang Berhenti jalan bukan Ke
Sekarang kelas yoonhuk ssaem yg kuat
Membebel tu ?Jira: Mmm..
Jiyan: Aisshhh.. Habislh kita Fake cry
Mereka berdua pun smpi di dpn pintu kelas.. Jira ketuk dan terus masuk diikuti Jiyan dkt belakng yg takut kena marah.. Jira hanya lalu yoonhuk ssaem dan terus duduk di kerusinya dkt jendela. Jira tdk perasan yg ada seorang yg berdiri di depan, semua pelajar tinggu Jira dan Jir buat biasa ja.. Iaitu buka buku matematik then belajar sendiri. Semua org diam sbb takut dgn Jira.
TO BE CONTINUE
Sorry kalau pendek ja😧
YOU ARE READING
I LOVE YOU TEACHER!❤ (JIMIN FF)
DiversosKIM JIRA~👧 Seorang yg berani, baik, bijak dan cantik tapi kasar, dia kasar pun ada sebab tersendiri, dan bersekolah di sekolah ternama Korea iaitu . Jira tdk pernah bercinta Tapi keadaan telah berubah dgn datangnya seorang guru lelaki baharu di s...