.bunu duyan melek hanım bı an şaşkınlıkla duyduklarina emin olmak için arkasına dönüp havina bakarken ihsan o şaşkınlıkla dikiz aynasindan bı an baktı ki onden gelen arabayi fark etmemişti fark ettiği zaman direksiyonu hızlı bir şekilde yan tarafa çevirip arabanın yanından geçmeye çalıştı ucuz atlatıllar ihsan o korkuyu atlatabilmek için müsait bir yerde durdu. İhsan bey arkaya dönüp herkes iyi mi diye sordu mert ve melek hanım iyi olduklarını söylediler melek hanım havinin sesi cikmadigini fark ettiği zaman Havin'e baktı Havin agliyordu.havin o ani bir daha yasamisti ailesini kaybettiği sahne gelmişti yine aklına havinin ağladıkça melek hanım içten içe üzülüp oda ağlamaya başladı yerinden kalkıp arabadan inip havinin olduğu tarafa geçti ve kapı açıp Havin'e sarılıp "özür dilerim kızım ,çok özür dilerim,... Geçti ,korkma kızım geçti .diyerek havini sakinleştirmeye çalıştı .
Aradan 15 dk geçtikten sonra Havin sakinlesmisti .bu sefer melek hanım arka koltukta oturmuştu havini birmak istememişti. İhsan bey herkesin hazır olduğundan emin olduğundan yola devam etti. Yolun sonunda havinin istediği yere gelmislerdi lunapark a arabayı park Edip girişe doğru ilerliyorlardı Havin içinde yaşadığı mutluluk ve heyecanla etrafa bakiniyordu biraz önceki olanları unutmuştu sanki. Melek hanım "ilk olarak ne yapalım bakalım"diye sormustu. Mert düşünüp öyle karar vermek istiyordu.havin için ise pamuk şeker gibisi yoktur.
Havin pamuk sekerciyi görebilmek için etrafına bakiniyordu ki çarpışan arabaların yanında çocuklara Pamuk şeker dağıtan biri vardi. Havin o yöne doğru bakıp duruyordu. Mert havinin bir yere baktığını gordugunde nereye baktığını çözmeye calisiyordu.mert havinin pamuk şekere baktığını fark etti. Mert anne ve babasına "anne baba benim kücük bir isim var, hemen geliyorum.deyip pamuk seker satan adama doğru ilerledi.
Melek hanım ve ihsan bey havinin elinden tutup atlı karıncanin olduğu tarafa ilerlediler havini atlı karıncaya bindirip uzaktan onu izlediler. yanlarina mert gelmişti ve elinde 4 tane pamuk şeker vardi. 2sini anne babasına verip Havin'e dogru gidip yanındaki boş atlı karıncaya bişi ve Havin'e elindeki pamuk şekerlerden birini Havin'e uzattı Havin mert e bakıp küçücük bir tebessüm Edip elindeki pamuk şekeri aldi. Küçükte olsa havinin verdiği bu tebessüm e mert çok sevinmisti.
Ailecek Lunapark ta eğlenerek çıkmışlardı günün sonunda yorulduklari için erken eve gelmişlerdi yolda gelirken Havin yorulduğu için uyuya kalmıştı eve geldiklerinde ihsan bey havinin kollarına alıp odasına bıraktı. Yatağına yavaşça bırakıp üzerini ortukten sonra annindan öpüp sessizce odadan çıktı.
İhsan bey havinin odasından sesizce çıkıp aşağı indi.
Mert'i odasına gönderip eşiyle birlikte odalarına gittiler.Sabah neşeyle kahvaltı hazırlayan eşini gören ihsan sesizce eşine yaklaşarak arkasından sarılıp yanaklarını öptü "günaydın meleğim benim ""günaydın canım ""hayırdır bugünü çok neselisin bu neşeli hallerinin sebebi nedir""hmm cokmu beli oluyor" "yoo sadece şarkı söylüyor arada uyum sağlayarak dans ediyor ve bayila bayila kahvaltı hazırlıyorsun "bunu duyan melek bişey söylemeden güldü
Havin yavaş yavaş gözlerini aralayip etrafına bakindi, bir sure öylece kaldıktan sonra kalkıp üzerini giydi adaya inmek için odadan çıktı merdivenlerden inerken melek annesinin gulen sesini duyordu mutfağa doğru gittiğinde babasının annesine sarılmış annesinin de arada gülerek kahvaltı hazırlarken gördü bu halleri gulumsemesine sebep oldu
Tam o sırada merdivenden mert inip havinin yanında durdu "ne oluyor" diyip anne babasına baktı ardından Havin'e bakıp ses çıkartmamak için ağzını kapatarak güldü Havin onun bu haline bakıp parmağını ağzına değdirip susmasini işaret etti.
Melek hanım eşini bu aşk sarhoslu halinin tadini çıkarıyordu ki bı an gülme sesi işiti eşinin kendisine sarılmış kollarından sirilip arkasında duran küçük afacanlari gorup bı an şaşırıp sonrada gülmeye başladı eşi bu tepkinin sebebini anlamak için baktığı yere bakti sebebini anlayip aynı anda gülmeye başladı
Ailecek kahvaltı edip TV başına geçtiler ihsan şirkette işi olduğu söyleyerek çıktı melek hanım çocuklarla yapabileceği bir etkinlik bulup yanlarına gitti.
Melek TV önüne geçerek "biliyormusunuz şu an elimde ne var. Çocuklar merakli gözlerle annelerine baktı.
Mert "ne var elinde anne?" Dedi.
Melek elindekileri arkasından çıkarıp "bu gün boyama yapmaya ne dersiniz ?" Diye sordu hava resimde gayet iyi olduğu için memnundu ama mert resmi kötü olduğu için hiç sevmezdi .
Mert" anne yaa ben resim hiç sevmiyorum ... Biliyorsun beceremiyorum ."
Bunu duyan Havin elini ağzıni kapatarak sesizce güldü bunu fark eden mert Havin'e döndü annesine "anne bak gördün mü Havin bile güldü bana ... Yok yapmam resim mesim size kolay gelsin . Mert arkasına yaslanıp TV izlemeyi seçti .
melek Mert'in bu haline gülerek "tamam sen bilirsin biz Havinle boyama yapicagiz sanada iyi seyirler mert" Havin ve annesi ortada duran masaya yanaşıp resim defterini açıp resim yapmaya başladılar .birsure tek başına TV
izleyen mert sıkılıp onlara baktı annesinin resim defterinde bı ev bı ağaç ve ağaçta sallanan bı çocuk vardı bide dağ çizmeyi hiic unutmazdi annesinin resmi kendisininkinden iyiydi ardından havinin resim defterinde baktı gözlerine inanamadi gördüğü en güzel resim diye geçirdi icinden.Resmi daha iyi görmek için Havin'e dogru yaklaşıp şaşkınca resme baktı "vayy canına bu harika olmuş bunu nasıl yaptın ...banada öğretirmisin?"
Mert'in bu tepkisine şaşıran annesi havinin resmine baktı melek hanım "havinin yaptığı bu resim gerçekten de süperdi ancak doğuştan gelen bir yetenek kessin. bunu kesinlikle deyerlendirmeliyiz." Diye geçirdi içinden.havine bakarak "resmin ne kadarda güzel olmuş. nerden öğrendin böyle güzel resim çizmeyi.havin resminin güzel olduğunu biliyordu ama bu kadar tepki beklemiyordu.
Akşam olduğu zaman ihsan eve gelir ve çocuklarını ortasına oturarak "söyleyin bakalım çocuklar bu gün neler yaptınız "
Mert heyecanlı bir şekilde "baba bu gün annem ve kardeşim resim çizdiler ve kardeşimin resmi süper süper ve süperdi .
İhsan "Ooo öyle mi?". Peki sen niye çizmedin bakiyim
"Baba biliyorsun ben çizemiyor um ,benim resmim
kötü. Bu duyan babası güldü.
Peki nerde sizin resimlerinizi getirin bakıyım .görmek istiyorum.tam o sırada melek elinde resimlerle yanlarına gelip "buyur burda "ihsan teşekür ederek. Resimlere baktı ve Mert'in dediği kadar belki daha fazlasını hak eden bir sanat eseri tuttuğunu düşündü.Melek hanım "bence Havin kızımın bu doğuştan gelen yeteneğini değerlendirmeliyiz. Onu bi okula veya onun için özel bir öğretmen tutmalıyız. Ne dersin canım ?"diyerek eşine bakarak ne diyeceğini bekledi.
"Bu harika olur. Bu yetenekle birçok şeyi başarabilir. "Ertesi sabah ihsan kahvaltıdan sonra hızlı bir şekilde havin için ne yapabileceğine bakmak için evden cıktı
Bu iş için birçok arkadaşı vardı çevresi geniş bir aile olduğu için bulmakta zorlanmaz di.Melek hanım çocukları odada bırakarak internette bu konuda kendisinin neler bulabileceğine baktı .
Sizce Havin için bundan sonraki hayat nasıl olacak ve onu bu yolda neler bekliyor?
Sizlere en iyi bir şekilde hikaye sunmak için cabaliyorum umarım sizler bu hikayemi beyenir bende emeğimin karşılığını alırım
İyi okumalar☺️☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Helalim
Short StoryBu kitap benim ilk kitabım olacak Umarım beğenirsiniz ve severek okursunuz Okuyanlara şimdiden teşekürler 😉