3rd person view
Několik dní před smrtí Alex
Daleko, daleko odsud je místo. Místo, o kterém ví jen málokdo. Občas se objeví v nějaké povídačce, ale kdo by tomu přeci věřil...
Je to takový azyl. Azyl pro lidi, kteří jsou pro náš svět nebezpeční. Azyl pro lidi, kteří mají schopnosti, či pro ty, kteří zkrátka krapítek do normálního světa nezapadají.
„Narnie! Narnie!" volal Tyler a běžel do chrámu. „Narnie! Narnie!" zopakoval znova, když vstoupil. „Zase jde o tu Alex?" řekl se smíchem vysoký starší muž s pleškou a delšími vousy. „Ano... Viděl jste co dokáže? Mohla by se nám hodit," vychrlil s nadšením mladík, sportovního typu. „Tylere. Vím, že jsi se zamiloval, ale ne. Má u sebe kámen prostoru a společnost jí přijímá. Má rodinu a vše jí klape. Není jediného důvodu, aby byla tady," řekl klidně Mistr. „Ale Narnie. Co když to tak nebude?" „Dobrá... Inu můžeš sledovat co se děje a kdyby náhodou něco. Dej mi vědět," vzdal to nakonec Mistr a se zamyšlením odešel.
Den Alexiina pohřbu
„Narnie!" křičel Tyler a opět běžel do chrámu. „Narnie?" zvolal hlasitěji a jeho hlas se rozezníval hlavním sálem. „Narnie?!" skoro až zakřičel. „Ginger! Ginger!" vyběhl ven a hledal postarší ženu. Seděla na lavičce u fontány a byla zahleděná do vody. „Věděla jsem, že přijdeš," řekla mile, ale pohled měla stále upřený na pramenech vody. „Jasný, umíš číst budoucnoust, víme. Kde je Narnius? Stalo se něco hrozného a musí nějak zakročit!" rozkřičel se mladík. „Trpělivost růže přináší..." „To sice možná, ale v tomhle případě je přinese maximálně tak na hrob," prskl nepříjemně a odešel do svého domku.
„Trpělivost růže přináší... To tak. Stará Ginger už s bídou ví, o čem mluví..." brblal si pro sebe.
Z rázu se dveře otevřeli. Stál tam samotný Narnius a pár dalších lidí. „Růže přináší... Mohlo ti dojít, že naráží na Zahradu Klidu. Ale o to teď nejde. Vstaň, jdeme si pro nováčka a myslím, že u toho budeš rád. Doktore Bannere, prosím, připravte zatím místnost pro našeho hosta," řekl Mistr a jeden z mužů odešel. „Počkat. Počkaaat. Nechcete mi říct o co tu jde?" vychrlil ze sebe Tyler a netrpělivě pozoroval Mistra, který se ale otočil a šel ven. „Narnie!" zakřičel a rozběhl se za nimi. „Říkal jsem ti chlapče, že jdeme pro nováčka. Nemáme čas jen stát a koukat. Sám jsem tě pověřil kontrolou Alexii Stark, ale... Abych byl upřímný moc důvěry jsem neměl a tak jsem si promluvil s Ginger. Alex je mocná, velmi mocná. To co s ní udělala Hydra..." Mistr se na chvíli zastavil a zamyšleně pohlédl na Tylera. „... Měla strach. Strach to všechno pustit. Její schopnosti nebyly vyvinuté. Kámen. Tak ten jí paradoxně zadržoval a nedovolil jí využít celou moc. Šestka jí brzdila. Svědomí a strach jí tížil..." „Ale Mistře... Alex je mrtvá," řekl sklesle a pohlédl na Narnia, který se na něj jen usmál. „Smrt je až příliš obecný pojem chlapče. Podle mé teorie její tělo čerpá energii. Aby mohlo tu energii čerpat, snížili se její životní funkce na naprosté minimum, proto vypadá jako mrtvá. A pokud se nemýlím, tak hypoteticky by měla být za pár hodin při smyslech. Proto nemáme čas," zakončil Mistr a přešel do místnosti s portály. „Řekni mi jen jednu věc Tylere..." „Ano?" řekl nejistě. „Jak moc dobrý herec jsi?"
Pohřeb
Všichni se sešli na Northill. Alexiino tělo bylo v krásných černých šatech a černé rakvi. Všude kolem byly černé růže a všelijaké dekorace, samozřejmě v černé. Do pozadí hráli jemně Alexiiny oblíbené skladby a téměř všem tekly slzy.
Na pohřeb se dostavili všichni. Tony, Steve a Clint, kteří měli černé obleky. Nat a Pepper, které měly černé šaty. Dokonce přišla celá Clintova rodina, Fury a další lidé z S.H.I.E.L.D.u. Objevil se tu i jeden mladík, který byl pro ostatní neznámý...
„Sešli jsme se zde, abychom uctili památku naší milované Alex..." začal Tony. „Byla pro nás vším. Lepší dceru jsem si asi ani nemohl přát. Ikdyž jsem s ní nebyl od malička..." „Vždycky se nám snažila pomoc, ikdyž to občas bylo nad její síly. Nikdy nezapomenu na... Ehm. Bude mi chybět, tak jako nám všem," zakončil Steve a setřel si slzu. „Prosím o minutu ticha," vložil se do toho Fury.
Po obřadu
Jakmile pohřeb skončil lidé chodili za Tonym mu přát upřímnou soustrast a snažili se mu trochu zlepšit náladu, ikdyž asi ne moc úspěšně.
„Tak a je to za námi," řekl Clint, když přišel za Tonym. „Hele, kdo je tamten?" přidala se k nim Nat a ukázala na mladíka, sportovního typu s tmavými vlasy a zelenýma očima. „Hej ty!" zakřičel najednou na něj Clint. Mladík se jen symbolicky usmál a šel za nimi. „Upřímnou soustrast pane Starku," řekl mile. „Jo dobrý to si nech. Kterej ty seš?" štěkl po něm Clint. Hocha to trochu zaskočilo, ale nijak to nedal najevo. „Jsem z S.H.I.E.L.D.u přeci," odpověděl a vytáhl odznak. „To bych si udělal taky. Seš z Hydry nebo tak něco?" rozkřikl se Clint. „Bartone stačí. Alex chybí nám všem a nechci, aby se tu šířilo něco negativního a už vůbec ne nějaké rvačky," vložil se do toho Tony a ze země sebral mladíkův odznak. „Děkuji Tylere Johnsi. Teď mě prosím omluvte," zakončil sklesle a odešel.
„Nevím jak ty, ale mě se ten kluk ani trochu nezdál," řekl Clint, když dorazili domů. „Teď už ji stejně neuchráníš," odpověděla Nat a donesla sklenky rumu. „Kde je vůbec Stark?" zeptal se a usrkl si. „Od té doby co odešel z obřadu o něm nevím. F.R.I.D.A.Y.?" „Pan Stark si nepřeje být rušen," oznámil po chvíli hlas. „Takže to vypadá, že budeme mít pár týdnů volno, jelikož Steve je taky fuč," uchechtl se Clint. „Myslím, že ty bys měl jet domů a já si půjdu zařídit pár věcí..." „Pořád hledáš Bruce? Nat já myslím..." „Že tě tvoje rodina teď potřebuje," dokončila to za něj a dolila mu sklenku.
Zpátky u Alexiina hrobu
„Takže co teď? Vykopeme jí ze země a hurá zpátky domů?" šeptl po chvíli Tyler a pozoroval Narnia a ostatní. „Myslím, že nebude třeba," pronesl Narnius a ukázal na praskající zemi. Po chvíli se začala třást, jako při zemětřesení. „Eeeh Narnie?!" zráznil po chvíli Tyler, na jeho hlase byl poznat strach. „Ještě vydrž chlapče," řekl a začal před nimi tvořit štít. Tyler chtěl ještě něco říct, ale najednou ta rakev vybouchla a vytvořila se obrovská tlaková vlna, která se naštěstí zastavila o štít. „Co to dop..." „Tak vezměte jí a jdeme," řekl klidně Narnius a začal vytvářet portál.
„Mistře?" ozval se po chvíli jeden z mužů, kteří přišli s Narniem. „Mistře?!" skoro až zakřičel a pak se ozvala rána. „Je plná energie a především té elektrické," vložil se do toho Tyler. „Ustupte," řekl Mistr a pod Alex vytvořil portál a poslal jí do Northsiru.
„Doktore Bannere, zkuste jí nějak opatrně napojit a dejte jí infuzi s tekutinami," řekl Narnius, když se všichni vrátili. „Tylere pojď," pokynul Mistr a odešel do Zahrady Klidu. „Jakmile se vzbudí bude mít otázky, hodně otázek. Chci abys byl jejím průvodcem a pomohl jí to tu pochopit a tak nějak se začlenit. Na tréninky se jí pak ujmu já sám, ale potřebuje někoho o koho se může opřít. A co si budeme, myslím, že bude mít větší důvěru v někom, kdo je stejně starý jako ona." „Jistě Mistře." „Ano. A abych nezapomněl. Doktor Bruce Banner ti bude po ruce," řekl Narnius a rukou pokynul k zrovna přicházejícím Brucovi.
ČTEŠ
Deathrunner
Fanfiction!!!Šestka 2!!! Všechno to skončilo velkým výbuchem, opravdu velkým. A smrtí jedné dívky. Nebo... Nemám snad říct, že to tím výbuchem začalo? Příběh se odehrává po smrti Alexii Stark. Nastiňuje, jak to Avengers zvládají a jak se krůček po krůčku poso...