3rd person view
Furyho ustaraný pohled zastavil na okně, není jediný koho to uklidňuje. Nervózně si poklepával nohou a mnul ruce. V hlavě mu běželo několik možných rozhovorů, ale stále si nebyl jist, jak jim to říct... Od té doby, co se "zázračně" vrátil z Northsiru je takový odtažitý, dokonce se chová i jinak a pracuje víc. Ostatní z týmu Avengers seděli na svých místech a očekávali, co z Furyho vypadne. Svolal si je na mimořádnou schůzku, ale už hodinu se tu mlčí a nikdo ne a ne to mučivé ticho narušit.. „Nerad ruším, ale nešlo by to urychlit? Mám už plány," ozval se po chvíli Bucky. Všichni krom Furyho po něm hodili překvapené pohledy. Steve to nevydržel a začal se smát. „Zase jdeš někam s tou tvojí?" provokativně do něj žďuchl ramenem. Bucky ho jen spražil pohledem a chystal se něco říct, nejspíš to, že žádná "jeho" není, ale Fury ho zarazil, všechny zarazil, hlasitým odkašlaním. Narovnal se v křesle, které trochu zavrzalo a podíval se jejich směrem, měl jasno. Řekne jim to...„Už dlouho se rozhoduji, ne to je pitomé... Už dlouho přemýšlím, jak a kdy vám to říct... Nebýt jedné osoby, z Northsiru bych se nedostal a taky bych se v Northsiru nikdy neobjevil..." „Deathrunner? Fury ten se tu tak půl roku neocitl, všichni ho už prohlásili za mrtvého," skočil mu do toho Tony. „Ona," protočil očima Clint. „Legolasi, tvojí historku o tom, že si ho málem chytil a že to je holka ti nikdo nežere," zamračil se Tony. „Myslíš si, že jsem slepej? Já?! Co ty tvoje věcičky? Nedokážou ti pomoc? Ovšem, že ne, protože ty máš mozek zatemněnej pořád Alex!" vyjel po něm Clint. „Bartone, tohle jsi víc než přehnal..." bouchl pěstí do stolu a vstal. „Starku! Clint má pravdu..." přerušil začínající válku Fury a zle se podíval na Clinta, Alex chybí každému, proto není dobré jí takhle vytahovat, obzvlášť ne na Tonyho. Ovšem Fury se chystá na něco ještě horšího...
„Cože?" vykřikli skoro všichni jednohlasně. „Clint má pravdu. Je to dívka a všichni jí znáte... Všichni krom..." Fury se snažil pohledem zavadit o Buckyho, ale ten už v místnosti nějakou dobu nebyl... „Chceš nám jako říct, že Alex žije?! A že to ona vyvraždila půlku S.H.I.E.L.D.u jako ten největší assasin všech dob?!" rozhodila rukama Nat, nebyla si jistá, jestli opravdu mluví o ní, proto v jejím hlase byla znát mírná nejistota. „V podstatě ano," pokrčil ramenama Fury. Řekl to úplně klidně a odešel z místnosti. Nechal na sobě spoustu tázavých pohledů, ale konečně to dostal ven. Teď už jen musí zjistit kde je, jelikož opět hackla S.H.I.E.L.D. a tím pádem jí nejde vystopovat, je třeba najít jiný způsob. „Starková..." řekl si jen tak pro sebe a musel se trochu pousmát.
Alex view
„Nestíhám!!" zakřičela jsem na celý být a rozmáchla rukama. Jako kdyby mi to mělo pomoc, velký prd. Běhala jsem tam jako pomatená, že byla jen otázka času kdy se... „Au.. Blbá podlaha," přejela jsem si rukou po spáleném koleni a můj pohled upoutala jizva na levém stehně. Seděla jsem na podlaze, přejížděla prstem po té drobné jizvě a doufala, že má hlava vyplodí něco jako vzpomínku...„Že mě nechytíš!" zakřičela jsem a skočila na zábradlí od schodů. Kiara se za mnou rozběhla a na tváři se jí po malé chvíli objevila starost a strach. Ležela jsem na podlaze a drobnou rukou jsem si třela loket. „Jsi v pořádku?!" křikla na mě a začala prohlížet. „Nic to není... Jo a... Máš babu!" rozesmála jsem se, stáhla si rukáv a opět se rozutekla, jako kdyby se vůbec nic nestalo.
„Tak moment!" napomenula jsem se a zavřela oči, abych si opět vybavila vzpomínku, která mi před chvilinkou naběhla v hlavě. „Roztrhla jsem si kůži na loktě, ne na stehně!" zamračila jsem se a rychle zkontrolovala jizvu na lokti. Opravdu tam byla.
„Alex??" ozvalo se klepání na dveře.
„Doprdele! Minutku!" zanadávala jsem a v duchu se propleskla a běžela otevřít. Ahoj!" zazubila jsem se zpoza dveří na Buckyho. „A-ahoj?" oplatil mi trochu nejistým úsměvem a bedlivě si mě prohlížel. „Promiň... Trochu jsem se zapomněla. Dej mi minutku... Posaď se!" rychle jsem na něj vychrlila a opět zaběhla k sobě do pokoje. Slyšela jsem zabouchnutí hlavních dveří a pak jak se posadil.
ČTEŠ
Deathrunner
Fanfiction!!!Šestka 2!!! Všechno to skončilo velkým výbuchem, opravdu velkým. A smrtí jedné dívky. Nebo... Nemám snad říct, že to tím výbuchem začalo? Příběh se odehrává po smrti Alexii Stark. Nastiňuje, jak to Avengers zvládají a jak se krůček po krůčku poso...