EunBi
Sabahın 6'sından beri pineklediğim koltuğumda bir türlü rahat edemeyip değişik şekillere girip duruyordum. Haftasonu sabahın köründe kalkmam yetmezmiş gibi birde elektirikler gitmişti yapacak birşeyim yoktu. Can sıkıntısından kendi internetimden feda etme kararına varmıştım Her ne kadar bu beni üzsede. İnternetimi açıp girdiğim sosyal medya hesabımda günün berbatlığını sürdüren bir sıkıcılık vardı. Tabii EunBi haftasonu kim sabahın 6'sında kalkardı ki. Gereksiz yere feda ettiğim internetimi kapatıp telefonumu yan koltuğa fırlattım. Tanrım bir haftasonu böyle geçmemeliydi. Geç yatıp erken kalkmanın verdiği yorgunlukla uyumam gerektiğine kanaat getirdim Yapacak birşey yoktu bende o zaman uyurdum! Koltuğuma yapışmış gibi asla kalkmayarak puf'un üstünde duran ince örtüyü alıp üstüme örttüm. Düşününce dengesiz bir insandım kim bu sıcak havada örtü örterdi ki. Aman! napayım kışın terliyor yazın üşüyordum mevsimlere asla ayak uyduramıyordum. Örtüyü boynuma kadar çekerken koltuğuma daha çok sindim ve uyumak için çabalamaya başladım. Yorgundum uyumak zorundaydım ama bedenim bunu kabul etmiyordu. Bir nevi uykumun olduğunu inkar ediyordu. Ben ne kadar gözlerimi açmamakta ısrar edip uyumakta direttiysem bir o kadarda uykum kaçtı.
Bu bir kâbus olmalıydı!-💎-
Günün sıkıcılığı tüm hızıyla devam ederken herşey yetmezmiş gibi birde başım ağrımaya başlamıştı. Popomun iyice benimsediği koltuktan sonunda kalkıp mutfağa yöneldim. Önce kendime güzel bir kahvaltı çekecektim sonrada ağrı kesici içecektim çünkü baş ağrım beni öldürüyordu. Bana uzunmuş gibi gelen kahvaltı hazırlamamın sonunda zaferle masaya baktım oldukça iştah açıcı görünüyordu! ve üstüne üstlük zaman öldürmemde de yardımcı olmuştu. Açlıkla baktığım masadan gözlerimi çekmeden sandalyeme oturdum ve adeta yemeğe saldırdım.
-💎-
Dolaptan çıkardığım ağrı kesiciyi masaya fırlatıp bir bardak çıkarıp su doldurdum. Lanet şey yine taşırmıştım! Her seferinde yerleri sulamak zordunda mıydım? bu beceriksizlik aşırı fazlaydı. Sandelyeme oturup ağrı kesiciyi dudaklarımla buluşturdum ve suyu yudumladım. Hap boğazımdan akıp gitmişti özel bir yetenek olmadığını biliyorum ama her tür hapı tek seferde yutabiliyorum. Annem hep bu konuda bana özendiğini söyler. Mutfakta ki dağınıklığa göz gezdirdiğimde içimden lanetler okumuştum Kahvaltı muhteşemdi fakat mutfak berbat haldeydi şimdi birde bunu toplaması vardı. İlk olarak masadaki tapakları kaldırarak başladım. Bir bir hepsini tezgaha koyuyordum masa tamamen boşaldığında elime bir bez alıp masayı siliyordum ki Kapının çalması ve ardında bana elektiriğin geldiğini gösteren bildirim sesiyle bezi masanın üstünde bırakıp kapıyı açmaya gittim. Kapının kilitlerini teker teker açıp (korkak bir insanım bu yüzden gece yatmadan önce hep bu şekilde kilitlerim) kapıyı araladım kapının önünde kimseyi göremeyince istemsiz gözlerim yere kaydı. Ne tahmin ama! Tanrım film mi çekiyorduk? kapıyı tamamen açıp pembenin en açık tonlarında olan sevimli kutuyu ellerim arasına aldım. Kapıyı kapatıp kilitleri üşenmeden tekrar kilitledim korkaklık böyle birşey kendime hakim olamıyorum! Ellerim arasındaki kutuyla adımlarımı salon'a çevirdim ve sabahtan beri bana eşlik eden koltuğuma oturdum. Kutuyu inceleme altına aldığımda telefona bildirim geldiğini hatırlamıştım. Kutuyu bırakıp telefonumu aldım ve kilidini hızla açtım. Mesaj tanımadığım birindendi mesajı görebilmek adına üstüne tıkladım telefon uygulamaya girerken oldukça yavaştı tahminimce yeni gelen elektirikten dolayıydı sonunda açıldığında gelen mesaja bakabildim.
KittenM: Umarım beğenirsin! Donut'a bayıldığını biliyorum :3
Gözlerim mesaj ile kutu arasında gidip gelirken Yazanın kim olduğunu sorgulamam içimin gereksiz bir gerginlikle dolmasına yetmişti.
Bölümü Wattpad'e geçirirken çıkan aksilikten dolayı Kaydetmeyi unutup wattpad'i kapatmışım o yüzden tekrar yazmak zorunda kaldım. Her neyse Vote ve yorum bırakmayı unutmayın çikalıtlı ekmeklerim🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet🍩MoonBin
Short StoryHergün kapımın önünde bulduğum Donutlar... KittenM: Umarım afiyetle yemişsindir😋 -💎- O gün kapımın önünde bulduğum donut'un üstündeki kağıtta her zaman olduğu gibi Bir emoji vardı. Ama Bu... Her zaman kağıtta...