çok güzel

408 24 0
                                    

Ertesi günlerde sözümüz oldu. Ardından kına. Ve şimdi. Düğün günündeyiz.
Onunla aynı evde yaşayacak olmak aklıma gelince deliriyorum . nasıl bir psikopatla aynı evde yaşarım Allah'ım sen sabır ver. Ondan gıcık kaptığım kadar korkuyorum da .bana daha ilk günden evde onun sözünün geçeceğini sert bir şekilde ifade etmişti.  Ama biliyorum ki bu iş beşik kertmesi ile alakalı değil. İçimden bir ses bunun altında başka şeyler döndüğünü söylüyor.ve bu ses beni korkutuyor.

Sevgi ablanın sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Çok güzel olmuşsun canım benim

Dediği şeye nedense ben mutlu olamadım. Çünkü gelinliği dahi ben  seçmemiştim.  Emre bey bunu giymemi istemiş .tamam Allah var güzel bir seçim yapmış ama  her neyse. Gelinlik tek kelimeyle mükemmel ötesi.  İki kelime oldu ama olsun.  Göğüs dekoltesinin biraz aşağısında harika bir şekilde dizilmiş boncuklar. Bel bitiminde güzel ama abartısız bir dantel. Ve aşağısı  kabarık tüllerle kaplı. 

Gözlerim yeşile kayan bir renk olduğu için ön plana çıkarmak istemişler. Ardından hafif bir makyaj. Yani birazcık abartılı olabilir.  Tek karıştığım şey. Saçlarımın açık olmasını istemiştim.

Evet gerçekten güzel görünüyordum. Ama sadece dış görünüş olarak. İçim depremden farksız.
Ciğerim yanıyor .bazen kalbim sıkışıyor. Nefes alamadığım anlar oluyor ama her halükarda ayaktayım. Şuan bu aynanın karşısındayım. Aynalar her zaman gerçeği yansıtmadığını bugün daha iyi anladım. Mutlu değilim ama ayna beni mutlu gösteriyor.

Aslı bir haşımla içeriye girdi. Hadi sizi bekliyorlar. Emre dışarıda. 

Hadi sevgi abla.  Biz çıkalım emre içeriye girsin

Tamam canım. 

Sevgi ablayla aslı dışarıya çıkınca biranda. Telaşa kapıldım.  Ve arkamı döndüm. Çok geçmeden kapı açıldı .  Hala arkam dönüktü. Emre nin yansımasını aynadan gördüğümde. Bu gerçek olamaz diye düşündüm.

"Dönmeyecek misin?

Hareket dahi edemiyordum

Ani bir hareketle. Kolumu tuttu ve beni kendine çevirdi.  Kolumu sanki acitmak istemiyormuş gibi çok narin tutuyordu uzun süre göz göze kaldık aramızda santimler oynuyordu . Kendinden geçmiş gibi bir hali vardı

Çok güzel dedi sen çok güzel olmuşsun.

Nedenini bilmiyorum ama bu sefer mutlu olmuştum

beşik kertmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin