buyur benim

432 21 1
                                    

Bu dediğinin hesabını yatakta vereceksin. Bu  nedemek ya. Sen kimsin  manyak.
Laf beynimde dönüp duruyor beni bıraktığı yere çakılmışım gibi hareket edemiyorum.
Aslının sesiyle
Zeynep hadi başladılar

İşte o an. İçin beni çağırıyorlar . özgürlüğümün elimden alındığı an için beni çağırıyorlar.

İçeriye girdiğim anda babamın lafı birkez daha duraksamama neden oldu. Verdim gitti diyordu . alın sizin olsun diyordu. yapma baba diyebilmeyi o kadar çok isterdim ki. Emre daha kaşla göz arası dengemi altüst etmişti kim bilir evlenince ne yapardı

Biraz daha oturup gittiler ve ben direk odama çekildim bugünü düşününce Emre'nin dokunduğu yerlerin iyileştiğini hissettim bir anda Bir ümitle düşündüm belki dedim belki ileride benim yaralarımı emre sarar ama işte düşünce benimki o tam bir psikopat.

Sabah uyandığımda saat 11di   kafedeki işim 12 de başlayacaktı hazırlanıp dışarı çıktığımda gördüğüm manzara üzerine adeta yıkılmıştım.bunu nasıl yapardı bu gördüğüm sarptı Sarp yanındaki de aslı ve Elele ler.  Bumuydu sarpın sevgisi bumuydu yani daha düne kadar gel diyordu bana . Bu kadar karaktersiz miydi. Ya aslıya nedemeli bana dün sarpa git demişti  seni bekliyor demişti .onun yanında bir kız gördüğün zaman uzulmeyecegine söz ver demişti  .ama uzukmeyecektim. Belki şuan sarpın yanında olabilirdim. O kişi kim olursa olsun en başından tanımak her seferdinde kazanmaktan daha iyidir.

Tam yolumu değiştirmiştim ki   arkamdan aslının bağırdığını duydum

Zeynep nereye böyle

İşe yetişmeye çalışıyordum .

Şuan kendimi biraz kötü hissediyorum ama söylemeliyim.  Sarp la biz çıkıyoruz

Çıkıyoruz lafı ağır gelmişti yutkundum ve çok samimi bir sesle  hayırlı olsun dedim

Aslı o sırada ben arkadaşlaımı gördüm hemen gelirim

Aslı gidince Sarp söze başladı.

Zeynep ben çok üzgünüm

Üzgün müsün. Saçmalamayı kes artık Sarp.  Yüzündeki yalancı maskeyi çıkart .
Unutmaki benim gözümde bir hiçten fazlası değilsin. Sadece ve sadece karaktersiz in önde gidenisin

Hem ben Emre'yi sevdim anlasabilecegim biri. O yüzden birdaha konuşmayalım Emre'yi kızdırmak istemem. Arkamı döndüm gidiyordum ki .  Arkamdan seni seviyorum Zeynep diye bağırdı . tüm sinirimle beraber ona döndüm ve hızlı adımlarda ona doğru ilerledim  ve yüzüne hızlı ve kuvvetli Bir tokat indirdim.

Bana bak Sarp. Eğer kuzenime boş ümitler verirsen senin ağzına sıçarım. Bunu bil. Ona göre davran ve birdaha bana  ve kuracak olacağım aileme yaklaşırsan ben değil emre seni mahveder  .

Pardon dedi alaycı bir sesle. Emre kim ki

Tam cevap verecektim ki  arkamdan tanıdık bir ses cevap verdi

"Buyur benim bir sıkıntı mı var
Sonra bana döndü ve devam etti. Seni rahatsız mı ediyor Zeynep .

Hayır hayatım sadece eskilerden bir Arkadaş. Emre'ye doğru döndüğümde . Hayatım dediğim için afallamiş gibiydi.   Hadi dedim gidelim.  Emre ben tam harekete geçmişken. Ellerini ellerime kenetlendi .ve öylece yürümeye başladık..

beşik kertmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin