Draco Malfoy
Uzun bir süre granger 'ın arkasından bakakaldım. Benim ona karşı olan öfkemi ve nefretimi göremeyecek kadar egolu mu bu kız? Ahh Merlin tam Sliythrin' e yakışacak davranışlar bunlar. Ne diyorum ben o bulanıkla Sliytherin 'i yan yana mı kullandım. Bugün bana birşey oluyor, bir an önce hogwarst' a gitsekte ortak salonda hem kafamı dinlesem hemde elma yesem fena olmazdı.
Hermione Granger
Ahhh, ne yaptım ben. Hem banane ki safkan bozuntusu sarı kafa Malfoydan. Gerçi gri-mavi gözleride sinirlenince siyaha bürünmüştü. Çok güzellerdi.Yazardan
Hermione Dracoyla olan bu ufak çaplı krizden sonra ilk hangi kopartmanı bulduysa içeri girdi. Ve girdiği anda gördüğü şeyler hiç iç açıcı değildi. Hayatının aşkı belkide ileride çocuklarının babası olarak hayal ettiği bu adam şuan da LAVENDER BROWN ile sarmaş dolaşlardı.
Hermione 'nin istemsizce gözleri doldu. Kusacak gibi oldu artık Ron' dan midesi bulanıyordu. Bu kadar kolay mıydı bir insanı incitmek?
Ron Lavender 'i kendinden uzaklaştırdıktan sonra gözleri dolmuş ve yüzü buruşmuş bir Hermione gördü. Genç kız için zor olmalıydı, yıllardır onu kardeşinden ayırmayan bu adama aşık olmuştu işte.
* Multi şuan ki Hermione nin resmi
HarryGinny 'le beraber kopartmanda hoş sohbetler ederken(😏)bir anda içeriye Hermione girdi. Biz daha olayın şokunu atlatamamışken Hermione ağlamaya başladı. Ginny yanımdan ayrılıp Hermionenin yanına oturdu ve konuşmaya başladılar.
Hermione
Malfoy 'a söylediklerim yüzünden pişman olmuştum ve onun ağırlığıyla Ron 'u görmem üst üste geldi. Hemen geldiğim yere geri döndüm ve Harrylerin olduğu kopartmana girdim. Ginnyle Harry 'in hoş sohbetlerini bölmek istemezdim fakat o an hiç umrumda değildi. Gözlerimde dolan yaşlar ağırlık yapmaya başladı adeta artık tutma mesajı veriyorlardı. Daha fazla tutamayınca hıçkıra hıçkıra ağladım. Ginny hemen yanıma geldi ve neler olduğunu söyledi. O ve Harry benim tüm sırlarımı bilirlerdi. Onlar bu hayatta kaybetmek istemeyeceğim kadar çok sevdiğim tek dostlarımdı.
Ginny
Hermione içini döktükce abime daha fazla kızıyordum. Kendisini sevdiğini bu kadar belli eden birini nasıl göremez ki. Ayrıca aklıma şu Malfoy takıldı. Hermione nin anlattıklarına göre konuşması, bakışları herşeyi sanki bu sene daha da olgunlaşmıştı.
Yazardan
Genç kız ağlamaktan kızarmış gözlerine aynadan son kez bakıp kopartmandan çıktı. Hogwarst 'ın görkemli ve eşsiz kuleleri ini gördüğünde içinden bu yılın ne kadar garip geçeceğini düşünüyordu. Ayrıca bir yandan da değiştiğini sandığı Draco Malfoy ' u.
Bölümler biraz kısa olabilir kusura bakmayın 🌸 Daha Pans 'i görmedik 🔥Ufak bir spoiler di bu :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darknets Love / /Dramione hikaye
Fanfiction" Ben Hermione Granger, sürekli kütüphaneye giden kitap okuyan ve fazlasıyla zeki olarak anılsamda karşımda Ron weasleyi görünce nutkum tutuluyor. Tabii bunu kendisi bilmiyor çünkü o benim en yakın arkadaşım. Ama bu sene Hogwarstta işlerin farklı gi...