hari kedua sekolah

10 0 0
                                    

Keesokan harinya,aku bgun pagi seperti biase,mandi,gosong gigi,pakai baju,sarapan,tidak lupe jugak solat subuh tuuu.Setelah siap,aku lalu mengstart moto aku dan bergegas ke sekolah dengan kelajuan 200km/j,laju kan,hehehehe.Jarak sekolah ng rumah aku lebih kurang 15km je,dekat jee,Sampai sahaja di sekolah,macam biase ah masuk kelas,belajar.

Jam menunjukkan 10:30 iaitu waktu untuk pelajar pergi berehat,aku ng kawan aku Rahim pun pegilah rehat,btw lupe aku nk ckp yg aku ade kwn nme Rahim.

Selepas sahaja habis makan,aku bergegas untuk balik ke kelas sebb dh lambat,aku bejalan degan laju sehinggalah aku terlanggar seorang budak perempuan,papp,
"eh.sorry soryy"
"sokeyy"

bukunya terjatuh di atas lantai,lalu aku tolong dia untung kutip buku yang terjatuh tu.aku terpandang wajah nye,emmm jantung aku bertegup dengan laju,aku merasakan sesuatu yg x pernah aku rase sebelumni,ya allah,adakah ini dinamakan ' cinta pandang pertama'emmm.

Dia pun bergegas beredar dari situ,tetapi dia tertinggal sebuah buku tulis ,aku hendak memanggilnya tetapi dia berjalan degan laju,munkin dia dah lambat nk masuk kelas.Cakap pasal masuk kelas,ya allah aku dh lambat niiiiii,aku lalu berlari sekencang kencangnye untuk masuk ke kelas.

Cinta Pandang PertamaWhere stories live. Discover now