Prolog

612 26 1
                                    

,,Hele promiň, že otravuju, ale mohl bys na chvíli s tím bubnováním přestat? Jsou tu lidi, který se musí učit na zkoušky," snažila jsem se znít mile. Sice mi kvůli němu vařila krev vzteky, ale jak mi říkala máma:,,S lidma to dotáhneš nejdál, když na ně budeš milá, Alis."

,,Nech mě přemýšlet......Ne. Nepřestanu, protože tu roli sakra chci a na ty bicí umět musim. Ty se učit nemusíš, stejně tě do dvou měsíců vyhoděj, vsaď se, Davisová," napil se ze svého piva, které držel v ruce.

,,Evansi! Okamžitě přestaneš bubnovat, nebo...." zasekla jsem se, nevěděla jsem, co říct.

,,Nebo?" pobaveně se uchechtl.

,,Chápu, že někdo tak podprůměrnej jako ty hledá práci všude, jenže život není jenom o tom, stát před kamerou a hrát si na někoho jinýho! Život neni jenom o tobě, Evansi! Jsou tu lidi, kteří chtějí opravdu něco dokázat!" mávala jsem kolem sebe hystericky rukama.

,,Za mě se jednou bude platit zlatem, kotě. Teď mě omluv. Super drdol mimochodem," řekl, než mi zavřel dveře před nosem.

Frustrovaně jsem vydechla. S důrazným zabouchnutím, tak aby to ten kretém slyšel, jsem zapadla zpět do bytu. Snažila jsem se soustředit na organickou chemii, ale ty bubny byly snad ještě hlasitější.

,,Kde to bydlim?!" 

Tak tu máme prolog k novému příběhu. Před chvílí jsem dokoukala What's your number a prostě mi to bliklo. XD Potřebovala jsem nutně napsat něco, kde bude Chris soused. XD

Jinak. Chris tady roli Kapitána ještě nemá. Je to zatím jeden z těch herců, kteří berou role v každém béčkovém filmu pro puberťáky (ten typ filmů miluju!) XD

Doufám, že se vám příběh bude líbit.

Uvidíme se u další části. Zatím pa.

Just Crazy

Evansi, dost! (cz Fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat