❝ ιт's вεттεя ησт тσ тнιηк αвσυт ιт ❞
༄ ʙᴀsɪᴄs
ɴᴀᴍᴇ → [🇳🇦🇲🇪] 🇰🇾🇴🇰🇴
ᴀɢᴇ → 15
ᴏᴄᴄᴜᴘᴀᴛɪᴏɴ → ᴠɪɢɪʟᴀɴᴛᴇ
ʟɪᴋᴇs →
- ʙᴏʙᴀ
- ʀᴀᴍᴇɴ
- ᴍᴇᴍᴇs
- ʀᴏᴏғ ᴊᴜᴍᴘɪɴɢ
- sʟᴇᴇᴘ
- ᴊᴜɴᴋғᴏᴏᴅᴅɪsʟɪᴋᴇs →
- ɴɪɢʜᴛᴍᴀʀᴇs
- sᴄʜᴏᴏʟ
- ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ʀᴇʟᴀᴛɪɴɢ ᴛᴏ ʜᴇʀ ғᴀᴛʜᴇʀ
- sᴄʀᴇᴀᴍɪɴɢ
- ʙᴇɪɴɢ ʀᴇғᴜsᴇᴅ ᴄᴀғғᴇɪɴᴇ ᴏʀ ғᴏᴏᴅ༄ sᴇxᴜᴀʟɪᴛʏ
ᴏʀɪᴇɴᴛᴀᴛɪᴏɴ → ᴘᴀɴsᴇxᴜᴀʟ (ᴡɪɴᴋ ᴡᴏɴᴋ ɴᴏ ᴏɴᴇ ɪs sᴀғᴇ)
ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴsʜɪᴘ sᴛᴀᴛᴜs → sɪɴɢʟᴇ
༄ ᴘʜʏsɪǫᴜᴇ
ʜᴇɪɢʜᴛ → [ʜ]
ʜᴀɪʀ → [ʜ/ᴄ]
ᴇʏᴇs → [ᴇ/ᴄ]
sᴄᴀʀs → ᴀ ʟᴀʀɢᴇ sᴄᴀʀ ʀᴜɴɴɪɴɢ ᴅᴏᴡɴ ʜᴇʀ ʟᴇғᴛ ᴀʀᴍ ᴀɴᴅ ᴀ sᴄᴀʀ ᴏɴ ʜᴇʀ ʟᴇғᴛ ᴄʜᴇᴇᴋ
༄ ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴛʏ
ᴛʀᴀɪᴛs →
- ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ
- ᴋɪɴᴅ ʜᴇᴀʀᴛᴇᴅ
- sᴇʟғ-ᴄᴏɴsᴄɪᴏᴜs
- ᴀʟᴇʀᴛ
- sᴛᴜʙʙᴏʀɴ
- ᴄᴏᴍᴘᴇᴛɪᴛɪᴠᴇ
- ᴘʀᴏᴛᴇᴄᴛɪᴠᴇ
- ᴍᴇᴍᴇʟᴏʀᴅғᴇᴀʀs →
- ғɪʀᴇ ᴀɴᴅ ғɪʀᴇ ǫᴜɪʀᴋs
- ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ʜᴀʟғ ᴀɴᴅ ʜᴀʟғ ᴛᴇᴇɴ
- ʜᴇʀ ғᴀᴛʜᴇʀᴍᴜsɪᴄ →
- ᴅᴇᴇᴘ-sᴇᴀ ɢɪʀʟ ʙʏ ʜᴀᴛsᴜɴᴇ ᴍɪᴋᴜ
- ᴄʀʏsᴛᴀʟʟɪɴᴇ ʙʏ ᴄʀᴜsʜᴇʀᴘ༄ ʙᴀᴄᴋɢʀᴏᴜɴᴅ
ᴏʀɪɢɪɴᴀʟʟʏ, ʙᴇғᴏʀᴇ [ɴᴀᴍᴇ] ɢᴀɪɴᴇᴅ ʙᴏᴛʜ ᴏғ ʜᴇʀ ǫᴜɪʀᴋs, [ɴᴀᴍᴇ] ʟɪᴠᴇᴅ ɪɴ ᴀ ʜᴀᴘᴘʏ ʜᴏᴍᴇ (ᴛʜᴀᴛ ɪs ғᴏʀ ᴏɴᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴀ ǫᴜɪʀᴋ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ). ᴜɴᴋɴᴏᴡɴ ᴛᴏ ʙᴏᴛʜ ʜᴇʀ ᴀɴᴅ ʜᴇʀ ғᴀᴛʜᴇʀ, [ɴᴀᴍᴇ] ᴡᴀs ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴛʜᴇ ʙᴀsᴛᴀʀᴅ ᴄʜɪʟᴅ ᴏғ ᴀɴ ᴜɴᴋɴᴏᴡɴ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ʜᴀᴅ ʙᴇᴇɴ sᴇᴇɪɴɢ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴘᴀsᴛ ʏᴇᴀʀs. [ɴᴀᴍᴇ]'s ᴍᴏᴛʜᴇʀ ᴡᴀs ᴇxᴄᴇᴇᴅɪɴɢʟʏ ʀᴇʟɪᴠᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇʀ ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ ʜᴀᴅ ᴏɴʟʏ ɢᴀɪɴᴇᴅ ʜᴇʀ ǫᴜɪʀᴋ ʀᴀᴛʜᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴛʜᴀᴛ ᴏғ ʜᴇʀ ʟᴏᴠᴇʀ. [ɴᴀᴍᴇ]'s ғᴀᴛʜᴇʀ ᴡᴀs ᴘʀᴏᴜᴅ ᴏғ ʜɪs ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ, ɪғ ɴᴏᴛ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴅɪsᴀᴘᴘᴏɪɴᴛᴇᴅ ᴏᴠᴇʀ ʜᴇʀ ʟᴀᴄᴋ ᴏғ ʜɪs ǫᴜɪʀᴋ ᴀs ʜᴇ ᴀʟᴍᴏsᴛ sᴀᴡ ɪᴛ ᴀs ʙᴇᴛʀᴀʏᴀʟ ɪɴ ᴀ ᴍᴏʀᴇ ᴅʀᴀᴍᴀᴛɪᴄ sᴇɴsᴇ. ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴡᴀs ᴛʀᴜʟʏ ʜᴀᴘᴘʏ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ, sᴏ ᴡʜᴇɴ ᴀ ᴄʟᴏsᴇ ғʀɪᴇɴᴅ ᴏғ ʜᴇʀ ғᴀᴛʜᴇʀ's ʀᴇǫᴜᴇsᴛᴇᴅ ᴀ ǫᴜɪʀᴋ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ʜɪs sᴏɴ ᴀɴᴅ [ɴᴀᴍᴇ], ʜᴇʀ ғᴀᴛʜᴇʀ ʜᴀᴘᴘɪʟʏ ᴀɢʀᴇᴇᴅ ᴀs ʜᴇ sᴛɪʟʟ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ʜɪs ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ᴡᴀs ᴀ ᴛʀᴜᴇ sᴜᴄᴄᴇss.
ᴛʜɪɴɢs ᴡᴇɴᴛ sᴏᴜʀ ᴡʜᴇɴ [ɴᴀᴍᴇ]'s sᴇᴄᴏɴᴅᴀʀʏ ǫᴜɪʀᴋ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴇᴅ. [ɴᴀᴍᴇ]'s ғᴀᴛʜᴇʀ ᴡᴀs ғᴜʀɪᴏᴜs ᴡʜᴇɴ ʜᴇ sᴀᴡ, ᴇɴʀᴀɢᴇᴅ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ғᴀᴄᴛ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ᴡᴀsɴ'ᴛ ʜɪs ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ ᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ʜɪs ᴡɪғᴇ ʜᴀᴅ ʙᴇᴇɴ ᴄʜᴇᴀᴛᴇᴅ ᴏɴ ʜɪᴍ. [ɴᴀᴍᴇ]'s ʟɪғᴇ ᴡᴇɴᴛ ᴅᴏᴡɴ ʜɪʟʟ ʏᴇᴀʀ ᴀғᴛᴇʀ ʏᴇᴀʀ, ᴇɴᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴘᴀɪɴ ᴏғ ʙᴜʟʟʏɪɴɢ, ᴀʙᴜsᴇ ᴀɴᴅ ʟᴏɴᴇʟɪɴᴇss ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ʜᴇʀ ᴏɴʟʏ ғʀɪᴇɴᴅ. ɪɴ ᴀ ᴅᴀʏ ᴏғ ᴅᴇsᴘᴇʀᴀᴛɪᴏɴ sʜᴇ ʀᴀɴ ᴀᴡᴀʏ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴘʟᴀᴄᴇ sʜᴇ ғᴏᴜɴᴅ ᴄᴏᴍғᴏʀᴛ, ᴛʜᴇ ʜᴏᴜsᴇ ᴏғ ᴀɴ ᴏʟᴅ ғʀɪᴇɴᴅ. ʙᴜᴛ ᴀs ɪғ sʜᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ɴᴏᴛ ʜᴀᴠᴇ ғᴀʟʟᴇɴ ғᴜʀᴛʜᴇʀ, sʜᴇ ᴅɪᴅ, ʜᴇʀ ʜᴏᴘᴇ, ʜᴇʀ ʜᴀᴘᴘɪɴᴇss, ʜᴇʀ ᴏɴʟʏ ғʀɪᴇɴᴅ sᴄᴀʀʀᴇᴅ ʜᴇʀ, ʜᴜʀᴛ ʜᴇʀ ʙᴜʀɴᴇᴅ ʜᴇʀ. [ɴᴀᴍᴇ] ʀᴀɴ ɪɴ ᴅᴇsᴘᴇʀᴀᴛɪᴏɴ ᴀs ᴛᴇᴀʀs sᴛʀᴇᴀᴍᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ʜᴇʀ ғᴀᴄᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴛʜɪɴɢs sʜᴇ ʜᴀᴅ ɪɴ ʜᴇʀ sᴍᴀʟʟ ʙᴀɢ ᴀɴᴅ ᴀ sᴍᴀʟʟ ᴘɪᴇᴄᴇ ᴏғ ᴄʟᴏᴛʜ ᴡʜɪᴄʜ sʜᴇ ᴜsᴇᴅ ᴛᴏ ʙɪɴᴅ ʜᴇʀ ᴡᴏᴜɴᴅs.
ᴡɪᴛʜɪɴ ᴀ ғᴇᴡ ʏᴇᴀʀs sʜᴇ sᴀᴡ ᴛʜᴇ ғʟᴀᴡs ᴡɪᴛʜɪɴ ʜᴇʀᴏ's ᴀɴᴅ ᴡʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴘᴇʀᴄᴇɪᴠᴇᴅ ᴀs ᴊᴜsᴛɪᴄᴇ ᴡɪᴛʜɪɴ ᴛʜᴇ ᴄɪᴛʏ. ᴀs [ɴᴀᴍᴇ] ᴄᴏᴍᴍᴏɴʟʏ sᴛᴀʏᴇᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ sᴛʀᴇᴇᴛs ғᴏʀ ᴍᴏsᴛ ɴɪɢʜᴛs, sʜᴇ ᴄᴏᴍᴍᴏɴʟʏ ғᴏᴜɴᴅ ɪᴛ ᴄᴏᴍғᴏʀᴛɪɴɢ ᴛᴏ ᴊᴜsᴛ ᴡᴀʟᴋ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴀᴛ ɴɪɢʜᴛ ᴀɴᴅ ɴᴏᴛ ᴅᴇᴀʟ ᴡɪᴛʜ ᴏᴛʜᴇʀ's ʙs. ʙᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ɴɪɢʜᴛ, ᴛʜᴀᴛ ɴɪɢʜᴛ ᴊᴜsᴛ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴡʜᴇʀᴇ sʜᴇ ᴡᴀs ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴅᴏᴡɴ ᴀ sʜᴀᴅʏ ᴀʟʟᴇʏ ᴀɴᴅ ᴡɪᴛɴᴇssᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴀᴛᴛᴇᴍᴘᴛᴇᴅ ᴀssᴀᴜʟᴛ ᴏғ ᴀ ᴡᴏᴍᴀɴ, ᴡʜᴏᴍ sʜᴇ ʜᴇsɪᴛᴀɴᴛʟʏ sᴀᴠᴇᴅ ᴀɴᴅ ʙᴏʟᴛᴇᴅ ᴀғᴛᴇʀᴡᴀʀᴅs. ᴛʜɪɴɢs ᴊᴜsᴛ ᴘɪᴄᴋᴇᴅ ᴜᴘ ᴀғᴛᴇʀ ᴛʜᴀᴛ, sʜᴇ ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴀᴅᴊᴜsᴛᴇᴅ ɪɴ ᴘʀᴏᴛᴇᴄᴛɪɴɢ ᴄɪᴠɪʟɪᴀɴs ᴡʜɪʟᴇ ɴᴏᴛ ʀᴇsɪsᴛɪɴɢ ɪɴ ᴀᴛᴛᴀᴄᴋɪɴɢ ᴛʜᴏsᴇ ᴡʜᴏ ᴡᴇʀᴇ ʜᴜʀᴛɪɴɢ ᴛʜᴇᴍ. [ɴᴀᴍᴇ] ᴄᴏɪɴᴇᴅ ʜᴇʀsᴇʟғ ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇ sɪʀᴇɴ ʙʏ ᴀᴄᴄɪᴅᴇɴᴛ ᴡʜɪʟᴇ sʜᴇ ᴡᴀs ᴛʀᴀɪʟɪɴɢ ʜᴇʀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟ ʜᴇʀᴏ's ᴏᴜᴛғɪᴛ ᴡʜᴇɴ sʜᴇ ᴜsᴇᴅ ʙᴏᴛʜ ʜᴇʀ ǫᴜɪʀᴋs ᴀɢᴀɪɴsᴛ ʙᴏᴛʜ ᴀ ʜᴇʀᴏ ᴀɴᴅ ᴀ ᴠɪʟʟᴀɪɴ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ʜᴇʀᴏ ᴄʜᴏᴏsɪɴɢ ᴛᴏ ᴛʀʏ ᴀɴᴅ ғᴀɪʟ ʜᴇʀ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴛᴇʀᴍ "ʜᴏʀʀɪᴅ sɪʀᴇɴ." ᴀɴᴅ ᴀs ᴀ ᴘᴏɪɴᴛ ᴏғ ᴀɴɴᴏʏᴀɴᴄᴇ ғᴏʀ ᴛʜᴇᴍ sʜᴇ ᴘɪᴄᴋᴇᴅ ᴜᴘ ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪᴛ sᴛᴜᴄᴋ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ᴛɪʟʟ ᴛʜɪs ᴠᴇʀʏ ᴅᴀʏ.
YOU ARE READING
ᴏᴠᴇʀғʟᴏᴡ [ᴠᴀʀɪᴏᴜs ʙɴʜᴀ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ]
Fanfiction[UNDERGOING REWRITES] [Name] Kyoko was seen as a crybaby, She was caring but her emotions always found a way to get her used. It became a balancing act of keeping her tears away and keeping herself alive in a harsh world that wouldn't care about her...