AŞK-1-

11 0 0
                                    

BESTE'den

Yine bir yaz tatili daha.Bu yaz teyzem ve amcamın yanına gideceğim.Babam ve amcam kardeş hem de annem ve teyzem.Biz annem ve ben küçük bir aileyiz .Babam ile annem ben 16 yaşındayken boşandılar  .Her neyse şimdi amcamgilin yanında gitmek için hava alanına gidiyorum.

2 saat sonra 

Sonunda uçaktan indim.Beni almaya kuzenim Meriç gelecek.Hava alanından çıktığımda Karşımda bir adet kollarını açmış beni bekleyen Meriç vardı.Hemen koşup ona sarıldım.Çok özlemiştim onu herkesi 5 yıldan beri görüşmüyorduk.Ondan ayrıldığımda yanında iki kişi daha vardı ve ikizdiler.Meriç'in konuşmasıyla ona döndüm.

Meriç;                                                                                                                                                                                              -Beste'm çok özledim seni.Bir  daha bu kadar uzak kalmayalım birbirimizden.

-Bende seni çok özledim Meriç'im.Merak etme arayı bu kadar açmayacağız bir daha.

O sırada ikizlerden birisi;

-Kanka çekil bizde bi tanışalım.Ben Sarp.

Diğer ikiz ;

-Bende Alp.

-Bende Beste.diyip el sıkıştık.

Meriç'e dönüp;                                    

-hadi eve gidelim teyzoşumu Rüya'mı amcamı özledim.dedim

Meriç;
-Aman onlar eksik kalmasın zaten Meriç kim ki.

Onun bu haline güldüm.Her zaman herkesten kıskanırdı beni.Onun yeri bende ayrıydı.Hem abim hem kuzenim hemde kardeşim oldu benim.

-Senin yerin ayrı Meriç'im ama onlarıda özledim.

Meriç;
-Tamam neyse hadi düş önüme gidelim eve.diyip arabaya gittik.
Meriç Alp önde benle Sarp arkadaydık.Sarp arkadan öne uzanıp hareketli bir şarkı açtı.Onunla arkada deli gibi eğlendik eve varana kadar.
Çok eğlenceli birisiydi.Alpte öyle.Onlara hemen ısınmıştım.

Eve vardığımızda kapının açılmasını bekliyorduk.Onların evi iki katlı.Lüks bir dairede oturuyorlar.Sarp gilde onların kapı komşusu yani evleri karşılıklı aynı katta.Bence süper birşey.Kapı açıldığında açana baktım Rüya açmıştı hemen bavulu bırakıp ona sarıldım hızlı sarıldığımız için yere düşmüştük ama ikimizin umrunda değildi.Sarılmamız bittiğinde hemem teyzeme ve amcama sarıldım.

Teyzem;
-Kuzum kendini çok özlettin bir daha olmasın ama.

-Olmaz teyzem bir daha.

Amcam;
-Hele bir olsun bacaklarını kırarım senin.
Amcamın söylediklerine gülüp salona geçtik salona geçtiğimde bi kadın genç bir kız ve bir adam vardı.

Kadın;
-Merhaba kızım ben Aysel İkizlerin ve Barlasın annesiyim.diyip kendini tanıttı.

-Merhaba bende Beste memnun oldum.diyip elini sıkıp yanındaki kıza döndüm çıtı pıtı bir kızdı ve çok güzel sarışın bir kızdı.

-Merhaba bende Asya Alpin sevgilisiyim.

-Merhaba bende Beste memnun oldum.

O adama döndüğümde

-Bende Barlas.diyip elini uzattı

-Beste bende.diyip elini sıktım eli soğuktu aynı bakışları gibi.Sert bir yapısı vardı.

Tanışma faslı bittiğinde oturup hepbirlikte sohbet etmeye başladık.

Teyzem;
-Kızım Aylin niye gelmedi tek başına kaldı orada.

-Annem 2 gün sonra gelcek ben önden geldim.

-He iyi yapmışsın kuzum.

Aysel teyze;
-Kızım kaç yaşındasın sen okuyor musun?

-23 yaşındayım Ankara'da üniversite tıp öğrencisiyim.dediğimde Asya heyecanla lafa atladı sevmiştim bu kızı sıcak kanlıydı.

-Ya gerçektenmi bende üniversiteye bu sene geçtim hemşirelik okuyorum.Meslektaş çıktık.

Onun bu dediğine gülüp
-Çok sevindim meslektaş çıkmamıza.

Asya;
-Zorlandığım konularda sana gelirim artık.

-Tabiki zorlandığın birşey olursa seve seve yardım ederim.
Diyip Rüya'ya döndüm

-Rüya senin okul  nasıl gidiyor yaramazlık yok dimi.

-Yok ablam yaramazlık.Güzel gidiyo.Bazen zorlandığım konular oluyo onlarıda abimgil hallediyo.diyip sustu.Teyzem araya girip

-Hadi yemeğe geçelim.dedi

Masa herşey hazırdı.Elimi yıkayıp mutfağa geçecegim anda kapı çaldı.Gidip açtığımda 50'li yaşlarda bir adam vardı.

Adam;
-Merhaba kızım sen Beste olmalısın.Ben Ayselin eşiyim.Suat.

-Merhaba.Evet ben Beste Suat amca hoşgeldin.diyip birlikte mutfağa geçtik.Herkes masaya oturup yemeğe başladı.Baş köşede amcam onun sağ yanında teyzem,Meriç ,ben, Rüya ve Sarp amcamın sol yanında ise Suat amca Aysel teyze,Barlas,Alp ve Asya vardı.Yemeğimi yerken izlenme hissine kapılıp kafamı kaldırdığımda Barlasın beni izlediğini gördüm.Ben kafamı kaldırdığımı gördüğünde kafasını yemeğe çevirdi geri.Yemek bittiğinde bulaşıkları Rüya Asya ben halletmiştik Barlas bir şirkette mimar,Sarp ve Alp Meriçle aynı üniversitedelermiş.Sarp yabancı dil ve Alp ise fotoğraf ve video bölümü öğrencisiymiş.Mutfaktaki işimiz bittiğinde hep birlikte oturup sohbet ettik.Aysel teyzegil biraz daha oturup gitmişlerdi.Giderkende sabah kahvaltısına davet etmişti.Onlar gittiğinde etrafı toplayıp odalarımıza geçmiştik.Meriç'in ayrı odası vardı  Rüya ile ikimizin ayrı odası vardı.Birlikte kalıyorduk.Meriç'in bizim odalarımız  üst katta diğer odalar alt katta.Her odanın ayrı banyosu var.Annem geldiğinde alt kattaki misafir odasında kalıyo. Pijamalarımızı giyip hemen yatmıştık.Yol yorgunu olduğum için hemen uyudum.

Yol yorgunu olduğum için hemen uyudum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba ilk kitabım olduğu için biraz kısa oldu ama diğer bölümler bundan daha uzun olucak iyi okumalar :):):)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba ilk kitabım olduğu için biraz kısa oldu ama diğer bölümler bundan daha uzun olucak iyi okumalar :):):)

AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin