Ráno jsem se probudila s bolestí hlavy a nízkou teplotou. Šla jsem do koupelny si opláchnout obličej... Chvíli jsem na sebe v zrcadle čučela, ale pak jsem se přistihla, jak myslím na Johnnyho... Vzpamatovala jsem se a šla do kuchyně za mamkou. ,,Mami, mně dneska není nějak dobře... Bolí mě hlava a měla jsem zvýšenou teplotu..." Mamka se na mě vážně podívala, dala mi ruku na čelo a řekla: ,,Vypadáš tak, jsi celá bledá... Nechám tě dneska doma, ale na tréning a na koně nepůjdeš, budeš ležet hezky v posteli!..." Já přikývla, snědla jogurt, vypila čaj a šla si zpět lehnout do postele. Projížděla jsem instagram, když v tu chvíli mně přišla zpráva od Kim.
Ahoj, kde vězíš?
Já ji jen napsala ...
Ahoj, dneska mi nebylo dobře, měla jsem zvýšenou teplotu, tak mě mamka nechala doma.
Pak jsem usla, jelikož jsem byla vyčerpaná.
Bylo asi 10 hodin, kdy šla mamka do práce ,,Týni, tak já jdu. Odpočívej. Ahoj..." Já rozespalá ji odpověděla: ,,Ahoj a jo budu odpočívat..." Mamka odešla a já znovu usla...
Spala jsem asi 3 hodiny, když mě vzbudil hlad. Šla jsem tedy do kuchyně si udělat něco malého k obědu. Uvařila jsem si vajíčka a vzala si je k televizi. Sedla jsem si na gauč a začala jíst vajíčka. V televizi právě dávali Titanic... Chvíli jsem se koukala, pak mě to ale přestalo bavit, tak jsem šla na mobil se dívat na nějaká videa.
Pak mě ale napadlo, že bych měla napsat Johnnymu, že na tréning dnes nepřijdu... Chvíli jsem přemýšlela jak to napsat, ale pak jsem to napsala úplně jednoduše.
Ahoj, dnes na tréning nepřijdu. Jsem trochu nemocná a nebyla bych v dobré formě. Omlouvám se.
Týnka
Dlouho jsem na zprávu koukala, když mě přerušila jiná zpráva. Od Johnnyho.
Ahoj, to mě mrzí. Brzy se uzdrav.
Johnny❤
Civěla jsem na zprávu jak puk. "On....on mi poslal srdíčko???!!!" Křičela jsem na sebe v hlavě.
Ležela jsem na posteli rozpláclá, dívala se do stropu a myslela na Johnníka.....teda, na Johnnyho.
Až jsem z toho usla. (Ano, pořád spím 👌😁)Bylo asi 5 min po 4 hodině, když mě probudil zvonek. Já se probudila, ospale se zvedla a šla otevřít. Otevřela jsem dveře a nemohla jsem uvěřit svým očím. Koukali na mě krásné, čokoládové oči. ,,Ahoj..." Řekl mi člověk ve dveřích a usmál se na mě. ,,Emmm ahoj" usmála jsem se na něj. Aaa .... Ano, byl tam Johnny. ,,Co na mě tak čučíš? Je na mě snad něco špatného?" ,,Nene..... Emmmm.... nechceš jít dál?" Nervózně jsem se zeptala. ,,Rád bych" usmál se na mě a vešel dovnitř.
Zavedla jsem ho do svého pokoje a.... ,,Nechceš něco k pití?" Zeptala jsem se ho. ,,Nene díky" šibalský se usmál. ,,Emmmm jo. A proč jsi vlastně přišel?" ,,Tak já zase půjdu, jestli tě tu otravuju..." Řekl dost smutně a začal "odcházet". Já ho chytla za ruku a řekla: ,,Ne, já to tak nemyslela." Ušklíbla jsem se a pustila ho. On mě ale chytl a stáhl si mě k sobě. Dívala jsem se mu do očí. Po chvíli jsem cítila jak se Johnny přibližuje...
ČTEŠ
ON A JÁ
RomanceTento příběh vypráví o Týnce, která se zamiluje do jejich trenéra (Johnny) v přehazované. jejich příběh si můžete přečíst zde. •dokončeno•