Nevím co se stalo, ale probudila jsem se v nemocnici. Ležela jsem na JIP. Přemýšlela jsem, co se asi mohlo stát, ale na nic jsem si nevzpomínala.
Ležela jsem unavená. Jen jsem si vzpomněla, že jsem se málem vyspala s Kryštofem a že nás "načapal" Johnny.
Mé usilovné přemýšlení vyrušil doktor. ,,Dobrý den slečno. Tak jak pak se máme?" Já se na něj jen podívala ,,Jde to... Jen mě hrozně bolí hlava... Co se vlastně stalo?" Doktor se jen usmál ,,Tomu se nedivím, když jste prodělala silnou otravu alkoholem..." Potom se podíval jak pípá ten zvláštní přístroj na který jsem napojená a odešel. "Otrava alkoholem?" To jsem si kladla pořád do kola.Večer přišla mamka. ,,Ahoj. Jak pak se cítíš?" ,,Ahoj. Jo jde to. Prosimtě, co se vlastně stalo?" Byla jsem zmatená. ,,Večer jsi byla ubrečená a asi jsi toho v depresi vypila až moc, že jsem tě ráno našla v bezvědomí... Prý jsi měla na malé." Já jen přikývla.
Chvíli jsme si povídali a pak mamka řekla: ,,Jo a volala jsem Johnnymu. Prý se staví." A mrkla na mě. Já, když slyšela slovo "Johnny" zbystřila jsem. ,,Johnny?.... Aaa.... Kdy přijde?" Řekla jsem zmateně. ,,Tak to nevím...jejku to je hodin... Hele já budu muset...tak já se stavím zítra ju? Papa" dala mi pusu na čelo a odešla. Ani jsem ji nestihla nic říct. Po 10 minutách co odešla mamka, zaklepal někdo na dveře. Myslela jsem, že zas nějaký doktor. ,,Dobrý večer. Neruším?" Ten hlas jsem moc dobře znala. Johnny... ,,Dobrý... Nene vůbec.......jsem ráda, že si přišel...chtěla bych ti něco říct." Usmála jsem se na něj a on my úsměv oplatil. Chvíli jsem se mu dívala do očí a pak jsem začala mluvit. ,,Chtěla bych ti říct, že tě .... strašně......miluju.... (Dlouhá doba se dívání do očí) odpouštíš m...." Než jsem to dořekla, on mě chytil za ruku a dal pusu. ,,Já tebe. A to víš, že jo... A ty mně?" Já se jen usmála. Byla jsem ráda, že mám u sebe jeho. ,,Víš, málem jsem se otrávila...." ,,Pššš...já moc dobře vím..." A znovu se usmál. Já ten úsměv miluju!!!
Chvíli jsme si povídali a pak se jen dívali do očí. Až jsem znovu usla.
Co se mi zdálo??? Jasně, že o Johnnym!!!Pro Páju!!!❤❤❤
ČTEŠ
ON A JÁ
RomanceTento příběh vypráví o Týnce, která se zamiluje do jejich trenéra (Johnny) v přehazované. jejich příběh si můžete přečíst zde. •dokončeno•