Rohantam ahogy csak tudtam,bár azt sem tudtam merre megyek csak azt tudtam hogy ha utol ér akkor nekem végem. És hirtelen előttem termett..
~~~
Fel ilyedtem körülnéztem és a szobámban voltam. Fuuh akkor hála istennek csak egy rossz álom volt. Lisa vagyok 17 éves a szüleimmel élek és van egy bátyám Matt bár ő már nem velünk él lassan 2 és fél éve. Meg néztem a telefonomon hogy mennyi lehet az idő hajnali 6 óra remek..mivel már nem láttam értelmét hogy vissza aludjak de nem is nagyon tudtam volna egy ilyen álom után kicsit furcsáltam de nem törtem magam azon hogy megfejtsem mit is jelent. Van még fél órám az ébresztőig. Szeptember 1-je van olyan sok kedvem nincs bemenni a suliba de egy kicsit hiányoznak már a többiek. Úgy döntöttem ki kelek az ágybol és el kezdek készülödni szóval elmentem a fürdőbe és letusoltam,fogat és hajat is mostam közben hallgattam a zenéket a rádióban. Mikor végeztem a fürdőben vissza mentem a szobámba fel vettem az ünneplőmet és rendbe tettem az ágyamat. El indultam lefelé a lépcsőn és éreztem valami finom illatot és megpillantottam anyát a konyhában ahol éppen most készítette el a rántottám.
-Jó reggelt anya
-Jó reggelt Lisa, apád már nincs itthon a főnöke fel hívta hogy siessen be a munkahelyére ahogy csak tud mert kigyulladt az egyik mellék épületük
-Hát de hogyan?
-Azt nem tudom de szerintem estére megtudjuk mikor apád haza èr,na de nekem most sietnem kell mert késésben vagyok. Sütöttem neked rántottát ha meg etted kérlek mosd el a tányért.
-Rendben anya de menj mert tényleg elkésel!
-Okés köszönöm, Szeretlek!
-Én is szeretlek
Majd adott egy puszit és már el is ment itthonról.Mikor már meg ettem a rántottám és mosogattam láttam hogy pittyog a telom, gyorsan meg töröltem a kezem és meg néztem hogy ki az az osztálycsoportba irtak:
-Tom:hallottátok hogy ma jön egy új gyerek az osztájunkba!?
-Rachel:én is hallottam valami ilyesmit🤔
-Lukas:hmm remélem valami jó csaj lesz😋
-Rachel: jajj Lukas te nőfaló🤦♀️
És ezzel le is zártam a telefont, engem különösen nem izgatott a dolog hogy jön valaki új biztos ugyan olyan kis picsa lesz mint aki legutobb jött Léna komolyan az a lány minden fiúra rámászik. El vettem a konyhapultrol a kulcsot es már húztam is a cipőmet. Szerencsére nem lakom annyira messze a sulitól kb. 15-20 perc az út gyalog. Mivel szép idő volt ugy döntöttem hogy gyalog megyek és nem biciklivel. Mikor oda értem a sulihoz már nagy volt a nyüzsgés ilyenkor mindenki meséli a nyári élményeit meg örülnek egymásnak hogy találkoztak, én csak mosolyogva sétáltam tovább az udvaron fel a lépcsőn aztán be az osztályterembe. Az osztály nagy része ott volt már csak pár fiú és az osztályfőnök hiányzott,fogtam magam és oda sétáltam a helyemre az ablak mellé középtájt. Becsöngettek és belépett a terembe az ofő.
-Kedves gyerekek örülök hogy ismét láthatlak benneteket remélem jol telt mindenkinek a szünet de hopnaptól el kezdődik rendesen a tanév.
E közben ki osztotta az órarendeket.
-Ja és még valami jönni fog a mai nap folyamán egy új diák az osztályunkba,szeretném ha kedvesen fogadnátok.
Itt páran össze sutyorogtak hogy ki is az az illető de ezt a menetet fél be szakította a csengő és mindenki rohant kifelé a teremből szünetre.
A nap gyorsan telt el mivel csak az első 4 óra ami most osztályfőnöki volt lett megtartva. Az új diák nem jelent meg nem tudom lehet meggondolta magát hogy mégse ide jön. A gondolat menetemet az zavrta meg hogy a szomszéd köszönt nekem én csak mosolyogva integettem majd kinyitottam a bejárati ajtót. Ilyenkor a szüleim még nincsenek itthon anya délután ér haza apa meg álltalában este szóval le vettem a cipőm és elmentem keresni valami kaját de egyszer csak hallottam hogy valaki kopog az ablakon!?
YOU ARE READING
Azt hittem hogy...átlagos
ParanormalMegfogta a karom és magához rántott. Már éppen le akartam üvölteni de közbe szólt. -Utálom...utálom magam mert megőrülök érted!