Oda siettem és kinyitottam de nem láttam ott senkit gondolom biztos valaki szórakozik mert tudja hogy fosok az ilyesztő dolgoktól és a sötéttől, annyiban hagytam a dolgot a szeretne valaki valamit akkor ugy is kopog még egyszer bár az is lehet hogy csak madár repült neki az ablaknak na mindegy.
Anya már haza ért és ha jol hallom akkor apa is most érkezett meg. Kíváncsi vagyok hogy mitől gyulladt ki az egyik mellék épület de mingyjárt úgy is megtudom.
-Sziasztok megjöttem!
-Szia szivem!
-Sziaa apaa! Na mi történt a munkahelyeden?
-Hát a rendőrök szerint valaki gyújtogatott mert meg találtak ott egy holt testet és a tettes azt szerette volna eltűntetni
-Jézusom
-Ez nagyon durva ki képes ilyenre de komolyan!
-Hát arra én is nagyon kíváncsi lennék na de a rendőrök úgy is szólnak ha tudnak valamit.
-Igen szóval szerintem együnk! Spagettit főztünk anyával.
-A kedvencem, sajt van itthon?
-Igen van mindjárt ide hozom
-Köszönöm
Megvacsoráztunk ez után segittettem anyának elmosogatni és felmentem a szobámba és bekapcsoltam a tv-t ott is szó volt a balesetről de tv-ben sem mondtak annál többet mint apa mondott szóval elmentem a fűrdőbe és megengettem a kádba a vizet.Gyorsan vissza futottam a pizsimért ami egy polóból állt és egy rövidnadrágból majd vissza mentem a fürdőbe és bele ültem a kádba és hallgattam a zenét. Ahoz képest hogy a mai nap nem is volt annyira pörgős úgy érzem hogy elfáradtam és most jól esik a melegvíz. Megfürödtem felkaptam magamra a pizsim megmostam a fogam és vissza mentem a szobámba. A tv-ben valami unalmas műsor ment ezért fogtam a távirányítot és kikapcsoltam mejd beállítottam az ébresztőm és befeküdtem az ágyba, pár perc múlva el is nyomott az álom.
~~~
Rohantam ahogy csak tudtam de nem tudtam hogy ki elől futok csak egy sötét alakot láttam de az arcát nem és nagyon megilyesztett és tudtam hogy ha utol ér akkor nekem végem. Hirtelen előttem termett...
~~~
ESTÁS LEYENDO
Azt hittem hogy...átlagos
ParanormalMegfogta a karom és magához rántott. Már éppen le akartam üvölteni de közbe szólt. -Utálom...utálom magam mert megőrülök érted!