...
Hallottam hogy anya és apa beszélgetnek rolam és anya sír!? Hol vagyok egyáltalán, valami pittyog.Nagy nehezen ki tudtam nyitni a szemem.
-Anya.. hol vagyok?
-Jaj kincsem végre fel ébredtél.Korházban vagy.
-Mi?Mi történt?
-Egy jóképű fiatal ember hozott be téged a korházba és az orvosok hivtak fel minket.Azt mondta a fiú hogy Carlosnak hívják osztálytársak vagytok és csak annyit látott hogy ájultan estél össze a földre az erdőben.
Tényleg már emlékszem..rohantam mert valaki követett aztán előttem termett és földhöz vágott ez után hirtelen eltünt és Carlos ott termett a semmiből majd minden elhomájosult. De mégis hogy került oda?Carlos szemszögéből:
Egészen hazáig követtem.Lisa fel keltette az érdeklődésemet, meg akartam ismerni. Tudom akkor nem azt kéne tegyem hogy követem mint egy pszihopata de hirtelen ez jutott eszembe. Kb. 10 percig álltam a házukhoz közel, már éppen indulni akartam mirok ki lépet a bejárati ajton sportruhában. Lehet futni készül és jol sejtettem. Bedugta a fülhalgatót a fülébe és már indult is az erdő felé. Engem meg elkapott egy érzés hogy valami baja esik ezért követtem őt. Láttam ahogy meg áll egy tisztás közepén és lefekszik a fűbe hát én is ezt tettem a tisztás szélén. Egyszer csak elnyomott az álom..Arra eszméltem fel hogy már sötét van és hogy Lisa sehol de éreztem valami szagot vért és halál amit én sajnos nagyon is jol ismertem ezért mit sem habozva követtem Lisa finom illatát. Hallottam hogy rohan és hogy valaki követi ezért gyorasbb tempora váltottam. Egyszer csak halottam ahogy valami födhöz csapodik vagy inkább valaki!? Úr isten ez Lisa és ha jol látom ez az alak észre vett felém nézett igy megpillantottam az arcát. Klaus. El kezdtem feléjük rohanni de ő eltünt. Láttam ahogy Lisa nagynehezen felkel és felém fordul aztán össze esett. Oda siettem hozzá felkaptam és amilyen gyorsan csak tudtam rohantam vele a korházba ott szóltam az orvosoknak hogy értesítsék a szüleit. Megvártam ameddig ide ér Mr. és Mrs. Walker majd el meséltem nekik mi történt, jo természetesen nem az egész sztorit csak annyit amennyit szükségesnek láttam ez után bementem Lisahoz. Csak ott feküdt az ágyon meggyötört arca volt néhány sebhely az eséstől de még így is gyönyörű volt. Ép hogy csak meg ismertem de már megbabonázott azzal hogy közömbös volt, nem olvadozott utánam egyből mint a többi lány. Adtam neki egy puszit a homlokára és elhagytam a korházat. Tudom hogy nem helyes közel lennem hozzá ezzel megvédhetem őt magamtól és másoktól például Klaustól nem is értem mit keresett itt de majd végét járom a dolgoknak.
YOU ARE READING
Azt hittem hogy...átlagos
ParanormalMegfogta a karom és magához rántott. Már éppen le akartam üvölteni de közbe szólt. -Utálom...utálom magam mert megőrülök érted!