3.

58 2 0
                                    

~~~
Megint felriadtam..ugyan az az álom..ugyan az a jelenet történt meg mint tegnap..ezt nem értem. Pár perc múlva fél 7  és én csak fekszem és bámulom a plafont és merengek a semmiségeken de közben hallom hogy egy-két madár csicsereg és ez arra buzdít hogy kikeljek az ágyból, hát igy is tettem felkeltem elhúztam a függönyt és látom hogy a nap is már fel kellt. Gyorsan megcsináltam az ágyam és beszaladtam a fürdőbe elvégezni a reggeli teendőmet.Mikor ezzel kész lettem össze pakoltam a könyveim bele a táskába és már mentem is le a lépcsőn. Anyáék már nincseken itthon mind a kettőjüknek korábban kellett bemenni mert több a munka. Nálam meg most azért tűnik úgy hogy sietek mert ez valóban igaz mert el szeretnék ugrani egy pékségbe a sulihoz közel mert ott valami isteni a pékáru.Gyorsan fel vettem a cipőmet bezártam az ajtót és ki hoztam a biciklimet a garázsból, már neki is indultam az útnak. Kellemes idő van se túl meleg.. se túl hideg.. pont jo, ez olyan én idő. Lassan meg is érkeztem a pékségbe, a biciklim letámasztottam és be mentem az üzletbe. Nagyon vidáman fogadtak mit mindig mikor eljövök ide, ha úgy vesszük szinte már törzsvendég vagyok. Meg vettem a kaját és már mentem is ki. Fel pattantam a biciklire és sietnem kellet mert már késésben voltam mert túl hosszu volt a sor a boltban. Be vittem a tárolóba a biciklim lezártam és már siettem is befelé. Futottam a termem felé de egyszer csak valaki ki nyitotta az igazgato ajtaját én meg amilyen szerencsés vagyok abban a pillanatban neki futottam annak aki ki lépett onnan és a földre estem.
-Úgy látom  hogy nagyon sietős valakinek.
Remek egy idióta baromnak futottam neki.
-Hát eléggé de most nem lennék még jobban késésben ha te nem jössz nekem!
-Mi az hogy én mentem neked? Hiszet te estél nekem!
Erre már felkaptam a fejem és láttam hogy egy magas fiúval van dolgom és meg kell jegyezni hogy kurva jol néz ki de bunko ezért már nem bírom
-Mindegy nekem sietnem kell órára, a soha viszont nem látásra-igy már rohantam is tovább
-Örülök hogy nekem estél!
Nem törödve ezzel a mondatával csak megforgattam a szemem és mentem tovább.
-Jó reggelt elnézést a késésért csak nagy volt a dugo
-Rendben de többet ilyen ne forduljon elő kisasszony!
És azzal le is ültem a helyemre.Azon agyaltam hogy vajon ki lehet ez a gyerek mert még soha nem láttam de azért gyönyörü szemei voltak..Kopogtatnak az ajton akkor ezek szerint nem én voltam az egyetlen késő remek. Egyszer csak belép az ajtón Ő ezt nem hiszem el ő meg mit keres itt?
-Jó reggelt
-Jó reggelt ide talált? Gyerekek ő itt az új osztálytársatok Carlos Gray.
Szóval Carlos a neve..
-Carlos kérlek foglalj helyet mondjuk.. hmm Lisa mellett.
HOGY MII én nem akarom hogy mellém üljön! Rá sem néztem csak ki néztem az ablakon és vártam hogy folyatssuk az órát. Nem szólt hozzám csak azt éreztem hogy belém vési a tekintetét azzal a szép zöld szemeivel..várj hogy mivan nem Lisa verd ki a fejedből ő egy bunkó!

Azt hittem hogy...átlagosWhere stories live. Discover now