Pers. America
Położyłem się spać byłem zmęczony choć nie dawno spałem. Przebrałm się i pomyślałem o Rosji zrobiło mi się cieplutko
~Time Ship~
Po 5 minutach zasnąłem...
Pers. Rosja
Gdy odprowadziłm Ame to poszłem do sklepu po vodki bo o 16:30 i tak ide do domu Ame bo spotykam się z Polską i Niemcami i Włochami w ich domu a przecież Ame mieszka z Polską.
Gdy kupiłem vodke wyszłm ze sklepu i spojrzałem która godzina była 15:40 poszłem do parku i usiadłem na ławce otworzyłm sobie vodke i piłem posiedziałm tam z 30 minut
Była 16:10 wyszłem z parku i szłem w strone domu Ame i Poslki.
Byłem już pod blokiem.
Zadzwoniłem i otworzyła mi Polska.R: hej..
P: wchodź
Pers. Rosja
Weszłm do domu i zapytałem się gdzie jest Ame Odpowiedzili mi że śpi w pokoju.
Poszłem do jego pokoju i ujżałem słodkiego śpiącego Ame usiadłm obok i zacząłem go głaskać po głowie zaczął lekko mruczeć
Zrobim się czerwony . Położyłem się obok i przytulilem Ame po pięciu minutach wstałem i usiadm na łóżku wtedy wszedły włochy i się zapytały czy ide chlać odparłem że ide ucałowałm Ameryke w policzek i poszliśmy.
Zeszliśmy na dół i usiedliśmy w kuchni wykąłem flaszki i wtedy zauważyłem Ameryke zaspanego zchodzącego po schodach.
R: hej Ameryka...❤Ame: h-hejj...
P
ers. Rosja
Usiedliśmy i zaczeliśmy chlać
Ame nie pił mówił że musi mnie pilnować .Pers. Ameryka
Siedziałem i lekko popijałem vodką musiał przecież ktoś ich pilnować.
Po kilkanastu minutach Polska i Niemcy na chlani poszli do pokoju będzie się działoooo...
Ja Zaprowadziłem Rosje do mojego pokoju. Położył się i zasnął był przee słodkiii..
Wyglądał jak malutki kotek . Położyłem się obok niego i przytuliłem go mocno...Rankiem..
Pers. Rosja
Obudziłem się głowa mnie wręcz napierdalała myślałem że zdechne.jak się tak rozczulałem nad sobą to wtedy obudził się Ameryka. Wyglądał jak taki słodki mały zaspany kotek.
Ame: R-rosja ?
R: Tak kotku..Pers. Ameryca
Wtuliłem się w Ruska po kilku minutach zapytałem czy da mi buzi on odpowiedział że tak i dał mi buzi zarumieniłem się...
Wyszłem z pod kołdry i się ubrałem gdy się tak ubierałem to Rosja się na mnie gapił jak zboczony pies xD (przepraszam musiałam)Ame: Baka
R: eee.. nie przesadzaj masz sexi ciałko ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ame: to może pokarzesz ty swoje ciałko ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
R: chcesz ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ame: takkkkkk ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°
Pers. America
Wtedy Rosja ściągną bluzke i położył mnie na łóżku pocałował mnie w usta gdy się całowaliśmy zacząłem ściągać mu spodnie potem on mi..
Hcheszzz więcej +18 ?
( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na twoje życzenie okej
Pers. America
Wtedy rosja zaczął się lekko ruszać w w przód i tył.
Ame: t-tylko bąć ostrożny
R: dobrze
Pers. America
Zaczołem głośno jęczeć szybko zasłoniłm buzie ale Rosja mi ją odsłonił .
Po godzince ZABAWY ( ͡° ͜ʖ ͡°)
poszliśmy spaćWiem sorry że oni ciągle śpią :')
Byliśmy mega zmęczeni po zabawie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
CZYTASZ
~Na Zawsze Razem~(Countryhumans) Mieszanka Shipów
Romancebędzie się działo xD to moja pierwsza książka z góry sorry za błędy korekta.... :/