Hri ke 3 pula sama jg. Kmi masuk dlm doa pgi 5-7 pgi. Hadirat yg sama. Tuhan mengurapi. Tubuhbdn menari ikut tarian profetik. Hati ini d cas luarbiasa. Seperti perjlnan elekrik shock yg sa nmpk d utube. Bdn bergetar seluruh bdn.. aliran darah pun mengalir luarbiasa.
Seterusnya sesi kmi kmi ada workshop. Ada talk show dpd jemputan ps dri kuar negeri.
Ps AB bhg kenabian atau profetik,
Ps ST bhg leadership
Ps SS bhg market place
Mereka sangat2 d urapi. Apa mereka share sangat membangkit jiwa dan roh kmi. Bukan sija talk mereka. Tetapi Ps RL, PsB, PsP jg mereka smuanya d urapi oleh Bapa. Apa yg mereka smpaikan membuatkan seperti pedang roh bisa memisahkan roh dan jiwa. Sangat2 memberi semangat. Biarpun ada jg membuat kita manusia berfkiran berlainan tetapi bgi Tuhan kita smuanya sma.Yg terpenting antara manusia itu sendiri samada hadirat Tuhan itu ada maka mereka menerima dgn penuh sukacita. Jikalau blum terima mungkin dlm anugerah yg berlainan.
Sa terketuk mengikuti workshop profetik. D sana sa fhm sedikit2 ceramah Ps AB. Kesaksian dia sija buat diri sa terpinga2 mendengar. Luarbiasa saudara2ku. Tuhan Yesus mencium dahinya. klo sa kna buat bgitu rasanya sangat nyaman dan aman. Dia katakan bahawa 300 malaikat mengikuti dia. Luarbiasa. Tuhan memberi kita Roh Kudus sebagai pembimbing dan malaikat sebagai pelindung dan menyembuh dan Tuhan yg punya kuasa. Hidup Ps ini jg berkelimpahan. Wah klo la sa.. sa mw seperti dia. Dia melayani dan dan lainya smua Tuhan tambhkn dlm hidupnya.
Tuhan "siapa ka diri ini sa bilang", apabila Ps brdoa. D sna jg sa merasa eletrik shock mengalir seluruh tubuh.. aduh.. bergetarnya.. hanya antara Tuhan dgn sa sija yg fhm waktu itu.
Sbb hri ke 3 sa sda ckp. Sa tdk minta apa2 tpi biar kehendak Tuhan. Yg terjdi semuanya seperti d cas dgn bateri dri Tuhan. Tanpa batas.
Menari tarian profetik.. biar ikut alunan malaikat uriel. Ikut gerakannya.. berpuashati.
Mlm itu. Kmi sda berpindah ke hotel syurga. D sna selesa sdikit sbb katilnya besar dan bersih dan teda gangguan langsung.
Kmi tdur dgn enak dan bgun seprti biasa. Pginya last conference.
Bersambung.....